Σε νέα έδρα

Κάτι οι φακές που φούσκωσαν και γίναν πολλές, κάτι που μας μάτιαξαν το παλιό μπλογκ έχει μπλοκαριστεί από λάθος μου και μάλλον δεν πρόκειται να ξαναλειτουργήσει.

Από τώρα λοιπόν θα βρίσκομαι εδώ.
Μπορεί κανείς να παρακολουθεί το μπλογκ κάνοντας αυτό https://prospa8w.wordpress.com/
αντιγραφή και επικόλληση στη λίστα των μπλογκ που παρακολουθείτε στο Βlogger.
Εναλλακτικά μπορείτε να κάνετε εγγραφή από τα κουμπιά δίπλα ή να κάνετε συνδρομή στη σελίδα (Σελιδοδείκτες- Συνδρομή σε αυτή τη σελίδα) ή με όποιο άλλο τρόπο γνωρίζετε τελοσπάντων.

Με την πρώτη ευκαιρία θα ψάξω κι εγώ να το μάθω καλά για να βρω τους κωδικούς αλλά και τον τρόπο που θα σας παρακολουθώ από δω μέσα γιατί τώρα μου εμφανίζει μόνο τους φίλους του wordpress.

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

6 Responses to Σε νέα έδρα

  1. Ο/Η DeeDee λέει:

    Καποτε ειχα δοκιμασει κι εγω wordpress, αλλα δεν εμαθα να το χειριζομαι….ενω μου αρεσει ως δομη.
    Καλη μελετη λοιπον στον νεο σου e-σπιτικο 🙂

    Εχεις φακελωθει ηδη

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναι, φαίνεται λίγο πιο πολύπλοκο, θα δείξει. Αρχικά εδώ είχα ξεκινήσει το μπλογκ γι’αυτό και η πρώτη ανάρτηση είναι και εδώ.
      Όταν ασχοληθώ θα το κάνω τζιτζιλόνι. χιχιχιχιχ
      Καλησπέρα!!!

  2. Ο/Η vad λέει:

    Θα σε…μαλώσω:),επρεπ να περάσεις να μας ειδοποιήσεις,τυχαια το ειδα που το εγραψες στη γιαγιά Αντιγόνη…Ε,μη μου πεις οτι δε θα ξαναφάς φακες εξαιτίας ενός μπλογκ;:)))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Kαλημέρα Βασίλη!
      Έχεις δίκιο έτσι έπρεπε να κάνω αλλά δεν είχα χρόνο και έστειλα ειδοποίηση μόνο σε 1-2 μπλογκ που έτυχε να περάσω.
      Άντε ελάτε να μη νιώθω μόνη μου!
      χιχιχι
      Κόβονται οι φακές;;;

  3. Φιλενάδα με τρόμαξες!! Καλά τι έκανες και ακυρώθηκε το προηγούμενο;; Δεν πειράζει σημασία έχει ότι είσαι εδώ! Σε καταχώρησα φιλενάδα!!
    Καλή αρχή !! Φιλάκια πολλά!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Άσε κι εγώ δεν κατάλαβα πώς έγινε. Ή μάλλον κατάλαβα και γι’αυτό ήρθα στο wp και δεν έκανα ξανά λογαρισαμό στο Blogger. Δεν πειράζει καθόλου, θα κάνουμε κι επανάληψη. χιχιχιχι
      Καλό απόγευμα!!!

Σχολιάστε

