Ένα παιδί που το έλεγαν Στρες

Έλειπα μέρες και είχα τόσα να γράψω…! Δεν είχα όμως καθόλου χρόνο. Από τη μία η δουλειά, ένα ταξίδι, οικογενειακές υποχρεώσεις, κάτι ιατρικά τσεκάπια, το νοικοκυριό και κάτι άλλες χαμαλοδουλειές, πού να προλάβω να ανοίξω υπολογιστή.

Δε θέλω να παραπονιέμαι όμως. Η δουλειά πάει καλά όχι τόσο σαν απόδοση όσο σαν παραγωγή. Δεν είναι ωραίο κανείς να απελπίζεται, να μη νιώθει παραγωγικός. Και μετά να ξεσηκώνονται παράπονα και καυγάδες και όλη αυτή η αρνητική ενέργεια να γίνεται πίεση και άγχος.

Εμένα μου επιτέθηκε το άγχος, άντε θα το μοιραστώ γιατί θα σκάσω!

Λοιπόν, έχω κάνει μια κοιλιά λες και είμαι στον ένατο! Τρώω κανονικά, θα έλεγα μάλιστα λίγο, φουσκώνω όμως κατευθείαν με αποτέλεσμα να πονάει συνέχεια το στομάχι μου και να νιώθω πολύ δυσάρεστα. Το πρωί είμαι ξεφούσκωτη και πάλι απ’την αρχή. Πήγα στο γιατρό μπας και μου δώσει κανά ματζούνι να ξεφουσκώσω, μπας και μου κάνει τίποτα κόλπα να ξεπρηστώ κι αυτός μου έγραψε γαστροσκόπηση.

Δεν έχω περάσει χειρότερα σε γιατρό! Ούτε όταν έβγαζα τα σιδεράκια τέτοιο πράγμα! Ούτε καν όταν έκανα εγχείριση κόκκυγος κι είχα 5-6 γιατρουδάκια να με περιεργάζονται κι εγώ να τους λέω ανέκδοτα ναρκωμένη! Ούτε την πρώτη φορά στο γυναικολόγο, ούτε στον Ω.Ρ.Λ. που πήγα πέρσι και μού βαλε μια τσιμπίδα ΝΑ στο ρουθούνι.

Και κλείνω ραντεβού ένα πρωινό σε άλλο γαστρεντερολόγο που λες για τη γαστροσκόπηση και παίρνω το λεωφορείο γιατί είναι στο κέντρο.

Στέκομαι όρθια ως συνήθως στο διάδρομο και μου κάνει νόημα μια χοντρή – όχι χοντρή απλά, παχύσαρκη- να πάω να καθίσω. Λέω θα κατεβαίνει φαίνεται και μου δίνει τη θέση της γιατί είμαι η μόνη όρθια. Της λέω ευγενικά οτι δε θέλω να καθίσω και τη βλέπω σταθερή στη θέση της. Δεν κατέβαινε….

Μπαίνουν κι άλλοι στην επόμενη στάση, προχωράω στο διάδρομο και στέκομαι πάνω από έναν μπάρμπα καμιά εβδομηνταριά Μαϊών. «Καθίστε» μου λέει, κάνοντας κίνηση να σηκωθεί. Πολλή ευγένεια μαζεύτηκε σήμερα στο Τριάρι, σκέφτομαι αθώα.

Μόνο όταν με είδα στον καθρέφτη του ασανσέρ του ιατρείου κατάλαβα οτι μάλλον με περνούσαν για έγκυο!

Δεν απελπίστηκα. Έπαιξα λίγο, έβαλα το χέρι μου πίσω στη μέση και μετά γέλασα με το θέαμα. Χαλαρά κλέβω ουρές σε τράπεζες και ταμεία αμά πάρω την κατάλληλη στάση!

Η γαστροσκόπηση είναι πολύ άβολη εξέταση και ο γιατρός που μου την έκανε μου είπε οτι τζάμπα με έστειλαν να την κάνω. Παίξτε μαζί μου γιατρόπουλα! Ήταν μια νεύρωση στομάχου από το άγχος και μου έδωσε διατροφή και κάποιες οδηγίες.

Όλοι μου έλεγαν μετά » Ε κι εσύ, μην αγχώνεσαι!»

Μια κουβέντα είναι. Σάμπως το θέλω;

Κάνω τις σκέψεις μου, προσπαθώ να είμαι χαλαρή. Δεν είναι εύκολο όμως, ούτε τα καταφέρνω. Τώρα λέω να μπω σε πρόγραμμα διατροφής γιατί με κάνει να νιώθω καλύτερα και ίσως να πάρω κι ένα ποδηλατάκι για άσκηση και χαλάρωση.

Πάντως η δουλειά τελευταία με ικανοποιεί κι αυτό είναι πολύ σημαντικό γιατί το άγχος μου πηγάζει από κει.

Πώς τα καταφέρνουν άλλοι δεν καταλαβαίνω… Γυναίκες με παιδιά, με δουλειά, με αναδουλειά στη δουλειά, με σπίτι, με άντρα… Δεν ξέρω…

Εγώ μια ιδέα μόνο πήρα από εγκυμοσύνη και δεν αντέχω ούτε αυτή!

Άσχετο: Οι άντρες που φοράν περουκίνι, νομίζουν οτι δεν φαίνεται;

Μήπως νομίζουν οτι όταν κολλάει το βλέμμα σου πάνω τους είναι γιατί είναι όμορφοι με το περουκίνι;;; Πώς πλένεται το περουκίνι, με σαμπουάν και μαλακτικό;;; Πώς κολλάει, με σελοτέιπ διπλής όψεως;;; Και ποιός σκέφτηκε αυτήν την τόσο χαριτωμένη λέξη για κάτι τόσο άχαρο; Άκου περουκίνι…!

Κι ακόμα πιο άσχετο αλλά έπεσα μόλις πάνω σ’αυτή φωτογραφία και πρέπει να τη μοιραστώ….

Εύχομαι να περάσουμε ένα όμορφο ΣΚ χαλάρωσης. Να θυμόμαστε οτι η ζωή είναι μικρή και πρέπει να μας προσέχουμε. Είναι χαζό να μαλώνεις μ’αυτούς που αγαπάς και ακόμα πιο χαζό να μαλώνεις μαυτούς που δεν αγαπάς.

Άντε καλή λευτεριά!

This entry was posted in Personal, Thoughts. Bookmark the permalink.

9 Responses to Ένα παιδί που το έλεγαν Στρες

  1. Ο/Η vad λέει:

    Κάλμα,κάλμα,ακου κια κανεναν «γέροντα» που την εχει πάθει,με ψυχική ηρεμια και απλώς προσεκτική διατροφή κουμαντάρεται…

    • Ο/Η AnD λέει:

      Πώς το κάνεις στην πράξη δεν έχω καταλάβει… Δεν είναι οτι θέλω να αγχώνομαι αλλά είναι στο χαρακτήρα μου. Να φανταστείς, από τότε, αγχώνομαι γιατί δε μπορώ να βρω τρόπο να μην αγχώνομαι!!
      Θα την παλέψω πού θα πάει..
      Καλημέρα!

  2. Ο/Η Καρυάτιδα Ακροπολίδου λέει:

    Κουταμάρες είναι οι θεωρίες περί στρες που σου είπαν οι γιατροί!
    Τους είπες κοριτσάκι μου ότι τρως πολλές φακές???:P
    Η γυμναστικούλα και η υγιεινή διατροφή χρειάζεται βέβαια και βοηθά πολύ σ’όλα…ιδίως όταν τρώμε συχνά όσπρια! χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχα!

    Υ.Γ. Καλά σοβαρολογείς? Δεν με πέτυχες ποτέ να εκσφενδονίζω κέικ και άλλα γλυκίσματα?

  3. Ο/Η M λέει:

    Συγνώμη για αυτό που θα πω (ντρέπομαι πραγματικά…λίγο) αλλά γέλασα με αυτή την ανάρτηση. Τώρα θα με χαρακτηρίσεις μάλλον αναίσθητη αλλά θα βιαστώ να διακιολογηθώ: έχω βρεθεί στην ίδια θέση. Και από πλευράς άγχους και από πλευράς κοιλιάς. Και επειδή έχω άγχος δεν μπορώ να σταματήσω το φαί και επειδή τρώω έχω έξτρα άγχος γιατί με βλέπω να γίνομαι βουβάλα. Και η ζωή συνεχίζεται και μη νομίζεις ότι κανείς το κοντρολάρει…
    Α, και που ‘σαι, δεν μου στέλνεις το προγραμματάκι διατροφής που λες να ξεκινήσεις μπας και το κάνουμε μαζί?
    Φιλιά πολλά!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Γιατί να ντρέπεσαι επειδή γέλασες; Χαίρομαι πολύ που γέλασες και χαίρομαι που το λες!
      Εγώ το θέμα με το πάχος το κοντρολάρω. Προσπαθώ να μην ξεφεύγω από το ανώτατο όριο που μου έχω βάλει και δε με αγχώνει καθόλου το θέμα των κιλών. Παλαιότερα προσπαθούσα για χρόνια να χάσω 2 κιλά χωρίς αποτέλεσμα μέχρι που τα αποδέχτηκα. Τώρα κάθε φορά που βλέπω οτι δεν είμαι άνετη στα ρούχα μου κάνω διατροφή. Η οποία έχει περισσότερο φαγητό από όσο τρώω δαιφορετικά. Αλλά εμένα το διατροφικό μου πρόβλημα δεν είναι στην πολλή ποσότητα, μάλλον στη λίγη και στις πολλές ώρες που περνάν από γεύμα σε γεύμα. Επομένως με αυτή τη διατροφή που κάνω ξεφουσκώνω και ανεβάινω ψυχολογικά. Είναι όμως οι ρυθμοί μου τέτοιοι που μετά από λίγο καιρό κάνω πάλι τα ίδια. Αν έχεις περιττά κιλά πάντως θα σε βοηθήσει η διατροφή μου κι εσένα χωρίς να πεινάς. Αυτό εγγύηση. Απλά δε θα μπορείς να φας ό,τι θέλεις ό,τι ώρα θέλεις. Εμένα που χρειάζομαι πρόγραμμα αυτό με βοηθάει γιατί ξέρω από πριν τι έχω να φάω. Πάντως αν το εννοείς θα χαρώ πολυ να ξεκινήσουμε από αύριο μαζί. Θα μας βοηθήσει και τις δύο να μείνουμε στο πρόγραμμα το να έχουμε παρέα.
      Πες μου το οκ και σου στέλνω!

  4. Ο/Η koulpa λέει:

    xaxaxaxa πως γίνεται και παρά το αλτσχάιμερ.. οτι ακούσω κάτι να μου θυμίζει.. επί του προκειμένου.. περνάγαμε μιά ακόμα κρίση κάπου το 92.. είχαμε μείνει 3 συνεργάτες.. οι 2 τρώγαμε 20-30 μερίδες στην καθησιά μας.. ο τρίτος.. τις μισές μέρες νήστευε.. κι όταν δε νήστευε.. άντε καμιά μερίδα λαδερούλι να έτρωγε.. παρ όλα αυτά είχε πετάξει μια κοιλίτσα φουσκωτή έτοιμη να σκάσει.. «το άγχος..» λέγαμε γελώντας.. γιατί μοιραζόμαστε το ίδιο άγχος.. αλλά ίσως τελικά να μην ήταν αστείο.. καθένας με το σομάχι του και τις αντοχές του.. 🙂 🙂
    περαστικά εύχομαι.. 🙂 🙂
    την καλησπέρα μου 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναι δεν έχει σχέση με το φαί. Με το άγχος, την κακή διατροφή, την έλλειψη άσκησης.
      Η αλήθεια είναι Κούλπα οτι εγώ είχα πάντα κοιλίτσα, είναι ο σωματότυπός μου τέτοιος. Αλλά τώρα φουσκώνει και με πονάει! Είναι πολύ δυσάρεστο και θα πρέπει να αλλάξω συνήθειες.
      Όταν ήμασταν παιδιά όλη μέρα τρέχαμε και παίζαμε. Τώρα από καρέκλα σε καναπέ είμαστε. Εγώ τουλάχιστον.
      Πού πήγε εκείνο το «πρώτη ώρα γυμναστική»;

      Και ξες, μπορεί να είχατε το ίδιο άγχος αλλά άλλος είναι πιο αγχώδης σα χαρακτήρας οπότε προβληματίζεται περισσότερο ή άλλος χάνει τα μαλλιά του. Σε άλλον ασπρίζει το κεφάλι του άλλος έχει αυπνίες ή τρίζουν τα δόντια του και χίλιαδυο μπορεί να συμβαίνουν.
      Εμείς έχουμε αυτό! Ελπίζω ο φίλος σου ο ομοιπαθής να είναι καλά.
      Καλό απόγευμα!!!

  5. Ο/Η vad λέει:

    Δε σου λέω ότι βρηκα το φάρμακο,αλλά θελει χρόνο για να ξεφυγεις απ’το στρες και πάντα κατι θα μας τρωει γμτ:(

Σχολιάστε

