Μυστικό μου…

Προχθές άνοιξα το μπαούλο μου…

Έχεις κανείς άλλος κάτι τέτοιο αλήθεια;

Ένα μπαούλο μυστικά;

Από εφηβικά ραβασάκια και λευκώματα, από ημερολόγια και ποιήματα μέχρι εξομολογήσεις τύπου «θέλω να τα φτιάξω με διάσημο Ντι-τζέι»; χαχαχαχα

Έχω πολλή δουλειά να κάνω όσο συμμαζεύω την έμπνευση της εφηβείας μου. Τα όνειρα και τους στόχους μου, όσο ηλίθιοι κι αν κρίνονται πια…

Πόσο έγραφα μικρή, πόσο καταλαβαίνω γιατί το κάνω τώρα…

Ίσως σε κάποια χρόνια από τώρα, αυτά που γράφω να μου φαίνoνται το ίδιο ηλίθια όσο κι ο άντρας-όνειρο,  ντι-τζέι αλλά αλήθεια, τι σημασία έχει για κάποιον από εμάς που διαβάζουμε; Ακόμα και για ‘μένα την ίδια;

Όμορφα όσα νιώθουμε. Σημαίνει οτι νιώθουμε, οτι είμαστε εκεί και προσπαθούμε…

Καληνύχτα σε όλους κι εύχομαι πάντα να είμαστε σε επαφή με όσα αισθανόμαστε χωρίς να τα κρίνουμε…

Σαν παιδιά…

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

26 Responses to Μυστικό μου…

  1. Ο/Η Kanthar0s λέει:

    Το σαν τι το θες; Εγώ παιδί είμαι.

  2. Ο/Η AnD λέει:

    Το ξέρω φίλε μου για ‘σένα! Τι νομίζεις, οτι επειδή μας τα γράφεις τόσο όμορφα για τα αθλητικά σε έχουμε για μεγάλο; χιχιχιχι
    Καλό βράδυ Κώστα!

  3. Ο/Η thiefofalways λέει:

    «εύχομαι πάντα να είμαστε σε επαφή με όσα αισθανόμαστε»… τα είπες όλα…

  4. Ο/Η AnD λέει:

    Κλέφτη, μη τα πάρεις… Άσε μας να τα αισθανόμαστε, είναι περιουσία ανυπολόγιστης αξίας…
    Καληνύχτα!

  5. Ο/Η BIKY λέει:

    δεν τα ένοισα, δεν θα τα νοιώσω καθόλου «σαχλά».
    ένα ταξίδι στην αθωότητα θα είναι, έστω και αν κάποιες φορές τούτη η αθωότητα μας πόνεσε ή θα μας πονέσει πολύ!
    σε φιλώ μπαουλοψαχτήρι μου!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Βικάκι, έχω διαβάσει κάποια από όσα έγραφα κι απόρω-ω-ω με την καρδια-ά μου!
      Αλλά ναι, αθωότητα είναι. Δεν πόνεσε αλλά νομίζω οτι αυτά τα ταξίδια πέρα-δώθε κάτι σου δίνουν τελικά.
      Ακόμα κι αν αρχίσει κανείς από τώρα να εκφράζεται γραπτώς μέσα σε λίγο διάστημα μπορεί να αποκομίσει πολλά από το ανάγνωσμα των παλιών αναζητήσεων.
      Σε φιλώ και δεν ξεχνώ τη Μπότσαρη 14. Απλά δεν έτυχε να περάσω ακόμα με φωτογραφική για να σου θυμίσω τουλάχιστον την είσοδο.
      14 σωστά;
      Σε φιλώ γλυκά.

  6. Ο/Η koulpa λέει:

    πωπω αυτές τις μέρες τις πέρασα συμμαζέυοντας μια αποθήκη.. μέ ψήγματα από τα παιδικά μου χρόνια.. λοιπόν.. δεν υπήρξα ποτέ αθώος.. και παιδί.. τώρα το παλεύω λίγο λίγο.. ποτέ δεν είναι αργά.. πριν να γίνει εντελώς αργά.. 🙂 🙂
    καληνυχτούδιαααα 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      A-χα! Λοιπόν πώς σου φάνηκε ο εαυτός σου παιδί τώρα που τον κοιτάς από το μέλλον;
      Σίγουρα ποτέ δεν είναι αργά και όλες οι προσπάθειες ποτέ δεν πάνε χαμένες. Ακόμα κι αν δεν εκπληρωθεί ο στόχος κάτι μαθαίνεις από αυτές. Άσε που πολλές φορές για καλό δεν εκπληρώνονται κάποιοι στόχοι. Αλλάζουν όπως κι εμείς.
      Καλημέρα!

  7. Ο/Η Coula λέει:

    Εχω κι εγω ενα κουτί από παπούτσια γεμάτο τέτοιες νοσταλγικές στιγμές….
    Ομως μεγάλωσα και φοβάμαι πια να το ανοιξω!!!

    Καλημερα

    • Ο/Η AnD λέει:

      Γιατί να φοβάσαι τη μικρή Coula; Για να κράτησε αυτά τα πράγματα είναι γιατί ήθελε να σου τα δώσει…
      Θα έκανες εσύ τώρα κάποιο δώρο στην Coula του μέλλοντος;
      Εγώ το μόνο που θα ήθελα είναι το αντίθετο. Να κάνω δώρο λίγο μυαλό στην AnD του παρελθόντος. Αλλά αυτή είναι η μαγεία της ζωής. Να ζεις και να μαθαίνεις. Τίποτα δε χαρίζεται έτσι εύκολα.
      Φιλιά!

  8. Ο/Η DeeDee λέει:

    Πριν αρκετα χρονια ειχα παρει αποφαση και πεταξα οσα ειχα στο παταρι απο τετοιες αναμνησεις 🙂 Κρατησα μονο επιλεκτικα 3-4 πραγματα. Και πλεον δεν μαζευω σχεδον τιποτα. Νιωθω καλα μ’αυτο. Νιωθω να εχω χωρο για καινουρια 🙂
    Και προς θεου, ειναι τοσο αδικο να κρινουμε τα εφηβικα μας ονειρα. Δεν ειναι χαζο να ντρεπομαστε για ο,τι μας εκανε να νιωθουμε τοσο ομορφα καποτε; 🙂

    Πριν λιγες εβδομαδες, καθαριζα την αποθηκουλα κι επεσα πανω σε κατι παλιες φωτογραφιες. Ενα ταξιδι στον χρονο το εκανα κι εγω που με συντροφευε μερες 🙂 Ειναι ωραιο να εχουμε ομορφο παρελθον.

    καλη εβδομαδα!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Είναι ωραίο να το έχουμε το όμορφο παρελθόν και να το τιμούμε.
      Είναι όμως ακόμα πιο ωραίο να μπορούμε να το αφήσουμε και να προχωρήσουμε ελεύθεροι στο τώρα.
      Κι εγώ θα τα διαβάσω και μετά θα τα πετάξω. Όχι όλα, θα κρατήσω κάποιες εκθέσεις απ’το δημοτικό, κάποια σχολικά βιβλία, κάποια συμβολικά δώρα… Πρέπει να κάνω χώρο όπως κι εσύ για νέα πράγματα.
      Καλημέρα!!

  9. Ο/Η Art of Silena λέει:

    νοσταλγία, όνειρα, θύμησες…

    όμορφη η ζωή και ακόμη πιο όμορφος ο άνθρωπος που κρατάει ζωντανά μέσα του όλα αυτά

    φιλιά καλή μου φίλη

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναι, όμορφη είναι! Ας μη το ξεχνάμε την ώρα που μας φαίνεται δύσκολη. Να σκεφτόμαστε οτι είναι κυρίως όμορφη γιατί δεν είναι τέλεια…
      Καλημέρα!!!

  10. Ο/Η Sweet Cherry Zouzouna λέει:

    Tι λες αγάπη μου, ένα μικρό μπαουλάκι, ένα μεγάλο μπαουλο και αμέτρητες κούτες, με διάφορα της νιότης. Θα μου πεις είσαι μεγαλύτερη. Εντάξει, αλλά, όλα αυτά, είνάι η ζωή μου, όπως και η δική σου και σε λίγο θα θέλω 3 σπίτια να τα βάλω. Γιατί έχω και αντικείμενα… θυμητικά…

    Σπάνια τα ανοίγω τώρα πιά. Δεν μπαίνω στην διαδικασία του ξεθάματος μνημών. Με ενοχλεί αφάνταστα. Μάλλον κάπου θα τα κληρονομίσω εν ζωή!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Έχω ένα μπαούλο από αυτά τα παλιά, μεγάλο. Μέσα έχει κουτιά με συλλογές που έκανα μικρή από διάφορα αντικείμενα, κουτιά από το δημοτικό, από το γυμνάσιο απ’το λύκειο, παλιά βιβλία, λευκώματα από όλες τις τάξεις, ημερολόγια και τετράδια. Κουτιά για κάθε σταθμό στη ζωή μου. Κι αυτά είναι όσα επέζησαν από πολύ ξεσκάρτισμα! χιχιιχ
      Βρήκα ένα μπλε πράγμα εκεί μέσα και έσπασα το κεφάλι μου να βρω τι είναι. Ήταν το κουμπί από ένα παιχνίδι που έπαιζα έξω στα ηλεκτρονικά, το Tetris. Μου βγήκε το κουμπί και το κράτησα! χιχιχι
      Αυτά της εφηβείας είναι που με τρομάζουν. Τα σκοτεινά χρόνια…
      Αν τα φοβάσαι πέταξέ τα. Αν απλά βαριέσαι να τα δεις ίσως δεν έχει έρθει ακόμα η ώρα που θα σου χρειάζεται αυτό.
      Καλημέρα!

  11. Ε, λοιπόν έχω μια κούτα από τα γραπτά των παιδιών μου…
    Ακόμα να τα πάρουν!
    Αποθήκη μου κατάντησαν το δωμάτιο….

    Εχω κρατήσει όλες τις ζωγραφιές τους με αφιερώσεις….

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αν έχουν μoιάσει λίγο στη μαμά τους θα έχουν γράψει πολύ όμορφα πράγματα.
      Λέω να αρχίσεις να ποστάρεις όταν σωθούν οι ιστορίες από το τετράδιό σου.
      Φυσικά με την άδειά τους και παράλληλα ελπίζοντας οτι το δικό σου το τετράδιο δε θα τελειώσει ποτέ!

  12. “θέλωνα τα φτιάξω με διάσημο Ντι-τζέι”

    Παρών.

  13. Ο/Η Magda λέει:

    Πολύ τρυφερό και ρομαντικό το βρίσκω!!!
    Πολλά φιλάκια

    • Ο/Η AnD λέει:

      Τι ρομαντικό, εγώ τότε ήθελα να τα φτιάξω με ντι-τζέι για να έχω καλή θέση στα ρέιβ-πάρτι! χααχχαχα
      Ωραίες εποχές όμως…
      Ας έγραφα και ένα «μακριά από θετικούς επιστήμονες!» αχχααχχα
      Καλό απόγευμα Μάγδα!

  14. Ο/Η kitsosmitsos λέει:

    Βρήκες κάτι καλό;
    Δυστυχώς τα περισσότερα ενθύμια τα έχω πετάξει, πάλι καλά που μένουν οι φωτογραφίες!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Βρήκα ραβασάκια από αγοράκια που δε θυμάμαι καθόλου. Βρήκα και αφιερώσεις φίλων που έχω να δω πολλά χρόνια «για πάντα φίλοι» έγραφαν…

  15. Είχα βρει και εγώ πριν καιρό ένα από τα παλιά Λευκώματα.. Γέλασα τόσο πολύ με όσα γράφαμε.. Οι ερωτήσεις ήταν συγκεκριμένες, οι περισσότερες που γραφαμε.. π.χ. -Τι εστί ανήρ;;
    χαχαχα

    • Ο/Η AnD λέει:

      χαχχαχα Τι εστί έρως;;
      Τα δικά μου ήταν πάντα πολύ διαφορετικά. Μάλιστα τους έβαζα να μου χαρ΄σιουν και κάτι. Κι έτσι ανοίγοντάς τα τώρα έχω βρει από τρίχες κολλημένες ανάμεσα στις σελίδες και ζωγραφιές, μέχρι καπάκια και φωτογραφίες. Όμορφα δε λέω αλλά βάρος τελικά…
      Αυτό που μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ήταν οτι δε θυμάμαι κανέναν από αυτούς που μου άρεσαν τότε. Κάθε λεύκωμα και άλλο όνομα, μα τόσο ερωτιάρα ήμουν μικρή; χαχααχχα

Σχολιάστε

