Με όλες τις λέξεις

Νιώθω πως θέλω να γράψω, γράφω και μετά δε θέλω να δημοσιεύσω. Τι περίεργο, καινούριο…

Τρέχω κι όμως είμαι εδώ, νιώθω όμορφα κι όμως γράφω σαν να είμαι θλιμμένη. Άλλο πάλι κι αυτό…!

Γράφω και σβήνω, γεμίζω κι αδειάζω. Γράμματα αλλάζουν θέσεις συνεχώς μπροστά μου και μετά χάνονται αδιαμαρτύρητα.

Συνήθως τ’αφήνω να τρέξουν ελεύθερα και τώρα μοιάζουν ξένα…

Ένα τραγούδι ακόμα, μία λέξη. Μία μείον αμέσως μετά το τέλος του.

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

10 Responses to Με όλες τις λέξεις

  1. Ο/Η BIKY λέει:

    ειδικότης μου! μην ανησυχείς παιδί μου. δεν είναι τίποτα το σοβαρό. δεν είναι τίποτα περίεργο.
    και μόνο στις προχωρημένες καταστάσεις της νόσου, ο ασθενής αδυνατεί παντελώς να πάρει αποφάσεις: να γράψω ή να μη γράψω; να πάρω ομπρέλα ή να βραχώ;
    χι, χι, χι,
    το τραγούδι υπέροχο!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κάθε φορά που κάτι μου συμβαίνει για πρώτη φορά το βλέπω σαν κάτι «περίεργο».
      Όντως δεν είναι περίεργο. Το περίεργο θα ήταν να μη συμβαίνουν πράγματα για πρώτη φορά.
      Καλημέρα!!!

  2. Ο/Η vad λέει:

    εκπληκτική μουσική επιλογη,καλη εβδομάδα…

  3. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    Έλα πες την αλήθεια…
    Ήθελες απλά να postάρεις το υπέροχο τραγούδι και είπες να ρίξεις κανα δυο γραμμές για να το δικαιολογήσεις :Ρ

  4. Ο/Η Magda λέει:

    AnD μου, καλημέρα
    Τι υπέροχο ξύπνημα μου έκανες με το παθιάρικο σου τραγούδι και με τα λόγια σου, που εκφράζουν αντιφατικά συναισθήματα… Είσαι όμως ΕΣΥ, μέσα απ’ αυτά!!!
    Πες μου ποιο είναι το χωριό σου, αν το θέλεις… Θα χαρώ.
    Πολλά φιλάκια

    • Ο/Η AnD λέει:

      Όντως, εγώ είμαι. Ακόμα κι όταν μπερδεύομαι, ακόμα κι όταν ξαφνιάζω τον εαυτό μου. Όμορφα..
      Το χωριό μου δε θα το μαρτυρήσω. Όμως είμαι σίγουρη οτι θα το ανακαλύψεις κι αυτό όπως τόσα και τόσα υπέροχα μέρη που μας έχεις δείξει.
      Καλημέρα!

  5. Ο/Η Kanthar0s λέει:

    Κι εγώ το παθαίνω αυτό κάποιες φορές. Συνήθως, όμως, μόλις πάρω φόρα είμαι unstoppable που λένε και τα Ελληνοαμερικανάκια.

Σχολιάστε

