Κρίματα

Η μέρα που θα μοιραστώ μαζί σου την κόλαση θα είναι και η πρώτη μέρα στον παράδεισό μου…

Μέχρι οι αμαρτίες μας να μας φέρουν κοντά…

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

29 Responses to Κρίματα

  1. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Εξαιρετική επιλογή! Γνήσια ποίηση!Καλή σου μέρα γλυκιά μου!!!!

  2. Ο/Η Coula λέει:

    Να ανησυχήσω;;;;

  3. Ο/Η Don Quixote (@theevilchef) λέει:

    Πολυ παίζει ο Χρηστος τωρα τελευταία…
    Αυτο κάτι σημαίνει τωρα ή τυχαίο ειναι;

    Πραγματικα εξαιρετικη επιλογη!

  4. Ο/Η Alchemist λέει:

    ΩΩΩ!! Διακρινω εναν ερωτισμο! 🙂 Και μια ταση για ρισκο και περιπετειες….Ευγε! :)))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Είπα να το παίξω λίγο μυστηριώδης…αμέσως με τσάκωσες! αχχααχ
      😉

      • Ο/Η Alchemist λέει:

        Ακουσα και το τραγουδι και δεν θελω να επαναλαβω ποσο υπεροχο ειναι. Αυτο που σκεφτηκα ακουγοντας το μολις τωρα ειναι οτι κρατησου στο κορμι….Ειναι το μονο αληθινο…Δεν υπαρχει παραδεισος γιατι «εκει ποτε κανεις δεν πηγε». Στο κορμι λοιπον…Γιατι ειναι ο μονος παραδεισος…Ολα τα αλλα απλα εικασιες και λογια.

        Τα φιλια μου!

  5. Ο/Η Deedee λέει:

    Ο Θηβαιος ειναι αγαπημενος και το συγκεκριμενο κομματι εξαιρετικη επιλογη!!
    Λιγο ακραια σε βρισκω. Ετοιμη για ολα 😉

  6. Ο/Η tali λέει:

    Αυτος ο Θηβαίος ‘εχει πάρει πολυ κόσμο στο λαιμο του!χχχχχχχχχχ

  7. Ο/Η Magda λέει:

    Πόσο μου αρέσει αυτός ο άνθρωπος!!!!!
    Τι ζεστή φωνή!!!
    Ειδικά το «Πόσο πολύ σ’αγάπησα» είναι το αγαπημένο μου!
    Πολλά φιλάκια κι ευχαριστώ! 🙂

  8. Ο/Η ΒΙΚΥ λέει:

    έτσι σε θέλω!
    τα θέλεις όλα και τα θέλεις τώρα!
    γιατί, εδώ ο παράδεισος….

  9. Τι ωραίο τραγούδι!! Πολύ όμορφη επιλογή!!
    Χμμμ… Όσο για το μυστήριο που υπάρχει στον αέρα, βάζω την φαντασία μου να δουλέψει!!
    Φιλάκια!!

  10. Ο/Η silena λέει:

    μια καλημέρα με πολύ ήλιο τουλάχιστον εδώ! για να ζεστάνει τα παγωμένα χαμόγελα
    και να δώσει λίγη αισιοδοξία

    γιατί αν τη χάσουμε κι αυτή!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι εδώ έχει πολύ ήλιο σήμερα.
      Είναι μια όμορφη μέρα και δεν έχει να πάει πουθενά. Γιατί παρακαλώ να χαθεί; Θα την αφήσουμε εμείς να χαθεί; Οοοόχι… στα μάτια μας είναι και στην καρδιά καρφιτσωμένη.
      Φιλιά πολλά!

  11. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    «…Τόσα χρόνια μες τους χάρτες μου σε ψάχνω,
    κι ας μην έσκυψες ποτέ στο μέτωπο μου
    με τα δυο σου χείλια να αφήσεις
    μια ανάσα στη ζωή μου…»

    «…Και στο διάβολο πουλάω τη ψυχή μου εγώ,
    για να βρεθώ απόψε τυλιγμένος
    στου κορμιού σου το βυθό…»

    «…Και σταγόνα τη σταγόνα κυλάω εγώ
    σαν αλμυρό νερό στους ώμους
    και στον ακριβό σου το λαιμό
    Κι ας το ξέρω πως του λόγου του
    στην ανεμόσκαλα εκεί, με περιμένει
    για να μου λιμάρει το σκοινί…»

    «…Μα το ξέρω είναι της θάλασσας τα μάγια,
    δεν υπάρχει αυτή η στεριά,
    μιας και κανείς ποτέ του εκεί δεν πήγε,
    γι αυτό σφιχτά κρατιέμαι στο κορμί σου
    Και μπροστά απ’ τους κολασμένους
    περνάω εγώ σαν μια σκιά
    που σεργιανάει στον Άδη
    τη δικιά σου μυρωδιά
    Κι είναι λέω ο παράδεισος για μας, αγάπη μου μικρή,
    να μοιραζόμαστε τούτη τη κόλαση μαζί…»

    Πόσο υπέροχοι στίχοι… μοναδικοί…
    Πόσο ερωτευμένος να νιώθει κανείς για να τους γράψει…
    Πόσο εξαρτημένος να είναι απο την «μούσα» του;
    Πόση δύναμη, αλλά και πόση αδυναμία, χρειάζεται να πουλάς τον εαυτό σου για λίγα ψίχουλα αγάπης;
    Πόσα πολλά ρισκάρεις για να ζήσεις αυτό το λίγο….

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αν όπως το εκλαμβάνω είναι ερωτευμένος με τη ζωή κι αυτή είναι η μούσα του, δε μπορεί παρά να είναι απόλυτα εξαρτημένος από αυτή. Και στο βωμό της ζήσης μπορείς να θυσιάσεις τα πάντα γιατί μόνο ρίσκα αξίζει να παίρνεις. Και καθώς είναι η ίδια λίγη μόνο με το ρίσκο μπορείς να την παρατείνεις. Αλλιώς απλά κυλάει και ξεθωριάζει…

      Καλημέρα και σ’ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο.

      • Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

        «…με τα δυο σου χείλια να αφήσεις
        μια ανάσα στη ζωή μου…»

        Να περιμένει απο την ζωή να του αφήσει μια ανάσα στη ζωή του;;;
        Μάλλον για κοπέλα μιλάει…. 😉

        Εγώ σε ευχαριστώ για πολύ όμορφο post… :*

        • Ο/Η AnD λέει:

          Βρε ντετέκτιβ πού το ανακάλυψες; 🙂
          Καλά εγώ για να μην παρεξηγηθώ επειδή είμαι και κοπέλα σε ηλικία γάμου μπορώ να πάρω τη ζωή; Χιχιχι
          Καληνύχτα Κωνσταντίνε!

  12. Ο/Η koulpa λέει:

    να μαι κι εγώ ο αδικτύωτος 🙂 🙂
    καληνυχτούδια 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι έλεγα πού είναι αυτό το παιδί… Τόσα τραγούδια να σου αφιερώνω και συ ούτε φωνή…
      Τσουκ-τσουκ…
      😉
      Τιμή μου που με επισκέφθηκες αδικτύωτος.
      Καληνύχτα!

Σχολιάστε

