Στη Χώρα των Πουλιών

 

«Αν του είχα κόψει τα φτερά

θα είχε γίνει δικό μου,

δε θα είχε δραπετεύσει.

Αλλά έτσι,

θα είχε πάψει να είναι ένα πουλί.

Κι εγώ…

εγώ αυτό που αγαπούσα ήταν ένα πουλί…»

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

26 Responses to Στη Χώρα των Πουλιών

  1. Ο/Η Alchemist λέει:

    Μα τι διαθεση ομορφη ειναι αυτη ολο ομορφα κειμενα και ομορφες μουσικες. Αν ο ερωτας σε εχει κανει ετσι τοτε σου ευχομαι να συνεχισει να σε κρατα στα δεσμα του! Κλασσικα καθε φορα που μπαινω στο μπλογκ σου ειμαι σιγουρος οτι κατι ομορφο θα διαβασω η θα ακουσω!

    Σε νιωθω σε μια εκστατικη κατασταση και πολυ μου αρεσει! Υπεροχες οι σκεψεις και η διαθεση σου.

    Τα φιλια μου!! Κρυα απο την Γαλλια. χαχαχα!

  2. Ο/Η Alchemist λέει:

    Πωπω με την ζαλαδα που μου εφερε το κρασι ξεχασα να σχολιασω την αναρτηση αυτη καθ αυτην. Λοιπον. Ειναι απιστευτα συγκλονιστικο αυτο που εγραψες γτ με εκφραζει τοσο απολυτα. Δεν γινεται να αλλαξεις κατι για να το φερεις στα δικα σου μετρα, για να το κανεις οπως εσυ το ονειρευτηκες. Η το δεχεσαι ως εχει η το αφηνεις να φυγει. Με αυτη την απλη κατανοηση πιστευω οτι οι σχεσεις μας θα ηταν πιο αληθινες.

    Φιλια!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Είναι η μετάφραση των στίχων του τραγουδιού.
      Και, ναι.. είναι ακριβώς όπως το λες.
      Μακάρι να μάθουμε να ζούμε έτσι, χωρίς να προσπαθούμε συνεχώς να φέρουμε τους άλλους στα μέτρα μας και να τους αποδεχόμαστε όπως είναι.
      Καλή συνέχεια και..χωρίς ρέγουλα!
      χαχαχα

  3. Ο/Η vad λέει:

    Πώς τα προσέχαμε τα πουλιά,τότε που ζούσαμε στα χωράφια!Ε,μερος της ζωής μα ήτανε,με τι καρδιά να του κόψεις τα φτερά;

  4. Ο/Η silena λέει:

    Ακριβώς αυτή είναι και η ουσία της ζωής ή μάλλον το μεγάλο της δίδαγμα. Ν’ αφήνουμε πρώτα πρώτα την ψυχή μας και μετά όλους τους ανθρώπους που είναι κοντά μας και τους αγαπούμε και μας αγαπούν, να πετάξουν ελεύθεροι, να εκφραστούν όπως θέλουν δίχως νόρμες και όρια

    υπέροχη η ανάρτηση
    περιμένω με αγωνία την πεταλούδα σου που είμαι σίγουρη θα ίπταται πολύυυυυ ψηλά

    φιλιά

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναι, τέτοια θα την κάνω την πεταλούδα μου, να μπορεί να πετάει ψηλά. Την έχω μισή έξω απ’το κάδρο, εκεί που δεν πιάνει το μάτι παρά μόνο η φαντασία μπορεί να υποθέσει πού φτάνει. Έξω από όρια.
      Σε φιλώ…

  5. Ο/Η Dimitris Terzis λέει:

    πολύ όμορφο… και το νόημά του βαθύ ως εκεί που δεν παίρνει…

    • Ο/Η AnD λέει:

      Και το τραγούδι που μου έχει καρφωθεί εδώ και κάτι μέρες στο μυαλό και κοντεύω να μάθω Βάσκικα! χιχιχ
      Όπως και άλλα του Mikel Laboa, πραγματικά αξιόλογος.
      Καλό απόγευμα.

  6. Ο/Η M λέει:

    Γλυκιά AnD,
    Ένα τόσο μικρό κειμενάκι, μια τόσο μικρή σκέψη κι όμως περιέχει την υπέρτατη σοφία της αποδοχής του άλλου για αυτό που πραγματικά είναι και την αληθινή μορφή της αγάπης….εξαιρετικό!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Η μεγαλύτερη σοφία κρύβεται σε μικρές φράσεις και λέξεις, δε φωνάζει και δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει. Απλά υπάρχει και περιμένει να της κλείσουμε το μάτι, σαν την Αγάπη.
      Καλό απόγευμα!

  7. Ο/Η katerina λέει:

    πολύ όμορφο!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Σ’ευχαριστώ Κατερίνα.
      Μη μου πεις οτι είσαι η Κόκκινη Νίνα που εξαφανίστηκε..!
      Αν κάνω λάθος συγχώρεσέ με.
      Καλώς μας ήρθες έτσι ή αλλιώς.

  8. Ο/Η Theorema λέει:

    Μαγεία το μπλογκ σου…
    Χαίρομαι που σε γνωρίζω.

  9. Ο/Η katerina λέει:

    καλημέρα όλη μέρα!
    είμαι η Κατερίνα Μαλάμη απο την καλημεροπαρέα
    και όχι η οχι η Κοκκινη Νινα.
    Να εισαι καλά!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Είναι που χθες μπήκες απόγευμα και δε σε κατάλαβα. 🙂
      Τώρα με τις τόσο αληθινές και γλυκιές καλημέρες φαίνεται ξεκάθαρα οτι έρχεσαι από ‘κει.
      Καλημέρα, καλημέρα, καλημέρα και σε ‘σένα Κατερίνα.

  10. Ο/Η Βίκυ λέει:

    μου άρεσε τόσο τούτη σου η ανάρτησή!
    τούτη η γενναία αποδοχή… να αγαπάς αυτό που είναι και όχι αυτό που θέλεις…
    σ’ αγαπώ φακουλίτσα μου!

  11. Τι όμορφοι στίχοι..
    Ας αγαπάμε και ας πετάξει.. Δεν χρειάζεται να κόβουμε τα φτερά κανενός..
    Καλό Σαβ/κο φιλενάδα!!
    Φιλιά!!

  12. Ο/Η Tali λέει:

    πέτα πουλί μου ..πέτα ..

    η σκέψη σου ελεύθερο πουλί και κανενός ιδιοκτησία..
    -πανεμορφο:)

  13. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Eτσι είναι! Αλίμονο αν κόβαμε τα φτερά των πουλιών αυτού του κόσμου, μόνο και μόνο για να τα έχουμε κοντά μας.

    Καλά Χριστούγεννα αγαπητή μου φίλη!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι όμως όλοι μας το έχουμε κάνει ή το έχουμε προσπαθήσει έστω και μία φορά. Να φέρουμε στα μέτρα μας κάποιον ή να τον αιχμαλωτίσουμε. Δεν είναι κακό, νομίζω οτι είναι απόλυτα φυσιολογικό που το έχουμε κάνει. Αρκεί να καταλάβαμε οτι δεν έχει νόημα και ν’αφήσαμε τα ψαλίδια στην άκρη.

      Καλές γιορτές και σε ‘σένα Μανιάτισσα!

Σχολιάστε

