ΚάλAnDα

Βρέχει στη μπλογκογειτονιά, βρέχει και στην καρδια-α-α-ά μου…

Μα τι διάθεση περίεργη… Σα να στολίζουμε για να νιώσουμε καλύτερα, σαν να λέμε οτι θα περάσουμε καλά μπας και γίνει… Και μια μιζέρια που κανείς δε τη θέλει αλλά όλοι τη βγάζουμε.

Είναι κακό να στολίζεις και να στολίζεσαι για να ανέβεις; Είναι κακό να κάνεις ένα δώρο στον εαυτό σου όταν νιώθεις πεσμένος; Όταν βάζεις κραγιόν και παπούτσια για να μείνεις σπίτι είναι κακό; Ή μήπως όλα αυτά σου φτιάχνουν τη διάθεση;

Είναι παυσίπονες αυτές οι μικρές πράξεις, είναι σκόνη κάτω απ’το χαλί ή μια γενναία κίνηση άμυνας τελικά; Ή μήπως είναι ανώφελη αντίσταση που το μόνο που προκαλεί είναι να κάνει τη μιζέρια να επιτίθεται ακόμα πιο σκληρά;

Έξω απ’το παράθυρό μου πέφτει κάτι ανάμεσα σε χιόνι και βροχή. Χιονόνερο πάλι δεν το λες. Ίσως νερόχιονο. Η μέρα είναι η πρώτη που θυμίζει χειμώνα κι έρχεται λίγο πριν τα Χριστούγεννα. Μέσα απ’το παράθυρό μου έχει ζέστη. Το δέντρο και τα λαμπάκια θυμίζουν κι αυτά πως έρχονται τα Χριστούγεννα.

Πιο μέσα γίνεται χαμός…

Είναι σίγουρα χειμώνας. Έχει και βροχή και χιόνι και λαμπάκια και ζαχαρωτά. Έχει και χαρά και μελαγχολία ταυτόχρονα. Έχει ελπίδες, ενοχές, προσμονή, απογοήτευση. Έχει δύναμη κι άλλη τόση κούραση.

Θα ήθελα να γράψω κάτι χαρούμενο αυτές τις μέρες αλλά στην πραγματικότητα αυτό που θέλω είναι να τυλίξω τα συναισθήματά μου στις χούφτες μου, να τα κάνω μια μεγάλη χιονόμπαλα και να τα στείλω όσο πιο μακριά μπορώ. Μετά θα ήθελα ν’ανέβω σε μια βουνοκορφή μόνη μου και να μη βλέπω από κάτω τίποτα παρά μόνο σύννεφα.  Ν’αδειάσει το μυαλό μου και όλα μέσα μου. Νιώθω πως δεν υπάρχει χώρος για τίποτα, πως θα σκάσω…

Κι αναρωτιέμαι αν όλα αυτά είναι γιατί έρχονται τα Χριστούγεννα ή αν τα Χριστούγεννα έρχονται για να με ελαφρύνουν…

Όπως και να’χει, τίποτα δεν είναι μέτριο, υπάρχει ένταση κι αυτό είναι ζωή.

Καλές γιορτές!

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

10 Responses to ΚάλAnDα

  1. Ο/Η Kanthar0s λέει:

    Καλές γιορτές ρε παιχτούρα.

  2. Ο/Η absentminded λέει:

    Αυτή η ανάρτησή σου είναι ξάφνιασμα για μένα, σε δύο επίπεδα. Εξηγώ:
    α. Πολύ διαφορετική από ό,τι δικό σου έχω διαβάσει. Σε ένα υποθετικό παζλ της εικόνας της ΑnD, όπως συμπληρώνεται και διαμορφώνεται στο μυαλό μου, θα ήταν ένα κομμάτι μάλλον παράταιρο, που θα δυσκολευόμουν πολύ να συνδέσω τα άλλα.
    β. Το ξάφνιασμα τού οικείου! Με βεβαιότητα, δεν έχω ταυτιστεί με κείμενό σου τόσο! Διάβασα και αναγνώρισα σκέψεις και συναισθήματά μου, χωρίς ασφαλώς αυτό να σημαίνει ότι σκεφτόμαστε το ίδιο. Σε ορισμένα σημεία λέξη τη λέξη με έβλεπα, ωστόσο λίγες μέρες πριν αποφάσισα πως δεν είναι άμυνα, είναι επίθεση!
    Καλές γιορτές! :))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα στο κορίτσι!
      Μάλλον έχω πολλά παράταιρα κομμάτια σε σημείο που μοιάζω αλλόκοτη και σε ‘μένα. Ίσως βέβαια έτσι να πιστεύουμε όλοι για τον εαυτό μας και να ξεχνούμε να δούμε οτι και οι άλλοι είναι κάπως έτσι. Μπορεί τότε να μας μοιάζουν δυσνόητοι ή εμείς να αισθανόμαστε περιθωριακοί. Στην πραγματικότητα νομίζω οτι όλοι είμαστε το ίδιο πολύπλοκοι μέσα στην απλότητά μας και αν χαλαρώσουμε λίγο ίσως να έρθουμε πιο κοντά.
      Έκανα επίθεση χθες φτιάχνοντας μπισκοτάκια.
      Δώρο από ‘μένα για ‘σένα μια εύκολη συνταγή που βρήκα μέσω της φίλης DD.
      Δεν ξέρω αν σου αρέσουν αυτά αλλά σίγουρα είναι κάτι χαλαρωτικό.
      Καλές γιορτές!

  3. Ο/Η vad λέει:

    ΑnDιμηνιά κι ΑnDιχρονιά!:))Καλά Χριστούγεννα!

  4. Ο/Η thiefofalways λέει:

    ΑΝD the christmas oscar goes to AND!!!!!

  5. Φιλενάδα Καλά Χριστούγεννα!! Να περάσεις τέλεια!!
    Πολλά φιλια!!

Σχολιάστε

