Όνειρο πτήσης

Θα πετάξω όπως στα όνειρά μου.

Θα πετάω λίγα μόλις εκατοστά πάνω απ’την επιφάνεια του νερού κι όποτε θέλω να δροσιστώ θα βουτάω στα σκοτάδια του βυθού. Θ’αναδυθώ, δε θα χαθώ εκεί κάτω…

Όπου κι αν πήγα στο όνειρό μου, στο βυθό και στα σύννεφα, είδα κλωβούς σε διάφορα μεγέθη. Άλλοι κενοί κι άλλοι γεμάτοι… Πουλιά που νόμιζαν πως πετούν και ψάρια που νόμιζαν πως κολυμπούν ελεύθερα.

Κι όλα μιλούσαν στη γλώσσα τους και είχαν άλλες λέξεις για το «μέσα» και το «έξω», για το «πάνω» και το «κάτω». Και με μπέρδεψαν…

Έσχιζα τα σύννεφα, βουτούσα στα βαθιά κι εκεί, καθώς κεντούσα τη μπλε επιφάνεια, έμαθα οτι η γλώσσα ήταν μία απ’την αρχή…

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

22 Responses to Όνειρο πτήσης

  1. Ο/Η koulpa λέει:

    χαθήκαμε.. τι κάνεις πουλάκι ξένο;.. έκανα φακές και σε θυμήθηκα.. 🙂 🙂
    την καλησπέρα μου 🙂 🙂

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Για δοκίμασε πετώντας, να δεις το έξω από μέσα!!! 😉
    Καλό μήνα double face ! :)))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Άσε Μαγισσούλα, τα μέσα-έξω και τα πάνω-κάτω είναι σκέτο μπέρδεμα… Δεν είμαι και double-face να ξεμπερδεύω! Είναι όμως ωραία τα αινίγματα.
      Σε φιλώ!

  3. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Και πέταγμα και νερο. Οι υπέροχες αισθήσεις της πτήσης και του υγρού στοιχείου!!Όμορφα όνειρα εύχομαι!!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ευχαριστώ!
      Έκανα σήμερα ένα όνειρο τρέλα. Ένα όνειρο για το μέλλον, από αυτά που είχα πολλαααά χρόνια να τολμήσω να κάνω. Μ’άρεσε, δε στο κρύβω κι ας μείνει πάντα έτσι.
      Φιλιά!

  4. Ο/Η Alchemist λέει:

    Μα οταν βλεπω θαλασσα η διαβαζω για θαλασσα κατι με πιανει, μια αναστατωση. Ουφ! Παλι με εκανες να ονειροπολω μικρη την θαλασσα και τα νησια που τοσο μου ελειψαν εφετος!

    Φιλακια πολλα! Σμουτς!

  5. Ο/Η Alchemist λέει:

    Και εψαχνα να βρω ενα τραγουδι που να ταιριαζει…Και βρηκα αυτο. Αφιερωμενο! Φιλια!

  6. Ο/Η Alchemist λέει:

    Καταλαβα! Θα εχει διαρκεια η νυχτα! 🙂

  7. Ο/Η vad λέει:

    Να αναβα΄λλεις την πτηση,μεχρι να λιώσουνε τα χιονια!:)
    Καλο μήνα…

  8. Ο/Η Zouzouna λέει:

    Kαλώς το μου και τι χαρά. Να μην χάνεσαι. Να διαβάζεις απο το rss.. να περνάς και στο μεηλ. μου έλειψες..
    και πουσαι.. να πετάς καρδιά μου, να ταξιδεύεις ! να χαίρεσαι !!!

    μάκια πολλά και γλυκά

  9. Ο/Η DeeDee λέει:

    Κι εγω στα μπερδεματα βρισκομαι 🙂
    Ουτε να πεταξω δεν καταφερνω , να απομακρυνθω να δω πιο καθαρα.
    Θα περασει, που θα παει 🙂

    καλημεραααα

    • Ο/Η AnD λέει:

      DD μου!
      Πώς πάει ξεμπερδεύτηκες λίγο; Εγώ ναι. Θυμάσαι το ταξίδι που σου έλεγα; Το πήγα και το γύρισα.
      Τα μπερδέματα παν κι έρχονται επίσης.
      Δεν πειράζει όμως, αν δεν είχαμε κι αυτά να ασχολούμαστε και να επαναπροσδιορίζουμε τους εαυτούς μας θα ήταν όλα πολύ βαρετά. Στο επόμενο μπέρδεμα θα είμαστε ακόμα πιο προετοιμασμένες.
      Φιλιά!

  10. Ο/Η Magda λέει:

    AnD μου, πανέμορφο το βιντεάκι με τα δελφίνια κι όμορφα τα «μπερδεμένα» λόγια!
    Φιλάκια πολλά

Σχολιάστε

