Ξημερώνει

Η μέρα μεγαλώνει, πλέον αισθητά.

Ε, δε μπορεί…υπάρχει κάτι μαγικό σ’αυτό!

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

20 Responses to Ξημερώνει

  1. Ο/Η DeeDee λέει:

    Δεν ειχα προσεξει οτι μεγαλωνει η μερα 🙂 Και να φανταστεις το γραφειο μου ειναι γεματο τζαμαριες :):)

    Ομορφο τραγουδι και βιντεοκλιπ!

    καλο απογευμα 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αν δεν το προσεξες και σήμερα το απόγευμα να το προσε΄ξεις αύριο το πρωί.
      Καλοκαιράκι καλέ! χιχιχι
      Πού θα το κάψουμε απόψε; Εγώ λέω να κατεβαίνω σιγά-σιγά…
      Φιλιά!

  2. Ο/Η kalopaidialla λέει:

    εγώ το είχα προσέξει γιατί την τελευταία βδομάδα με ξυπνάει το φως του ήλιου το πρωι και όχι το ξυπνητήρι

  3. Ο/Η koulpa λέει:

    χαχαχα ποιός ήλιος ρε παιδιά.. έχουμε μουλιάσει στη βροχή.. που εμενα μου αρέσει.. αλλά δε βοηθά στη συγκεκριμένη περίοδο.. 🙂 🙂
    καλησπερούδιαααα 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Εδώ Κούλπα δε βρέχει! Έχουμε…Αλκυονίδες. χιχιχιχ
      Κι ευτυχώς γιατί μου έχουν χαλάσει τα καλοριφέρ…φεεερρρ…φρρρρρ…
      Πάω έξω να ζεσταθώ…
      Φιλιά!

  4. Ο/Η absentminded λέει:

    To παρατήρησα στις 8 Ιαν. (θυμάμαι ημερομηνία λόγω κάποιου γεγονότος) μετά δυσφορίας. Μετά βαρυχειμώνιασε και το ξέχασα, πρόσκαιρα. Τώρα, πάλι θα αρχίσετε οι γύρω, μπλόγκερ και μη, να καλοκαιριάζετε πρόωρα και εγώ να αγχώνομαι επίσης πρόωρα και για το καλοκαίρι.
    Nιώθω φυλακισμένη σε τούτη τη χώρα, ασφυκτιώ και λόγω κλιματολογικών συνθηκών.
    Έχουμε Αλκυονίδες; Εγώ, πάντως, με γαντάκια ξεπόρτισα το πρωί. :))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ε λοιπόν εσένα σου αρέσει περισσότερο η μεγάλη νύχτα. Δεν είναι κακό.. Ό,τι αρέσει στον καθένα. Μπορώ να βρω και πολλά θετικά στη μεγάλη νύχτα. Όμως επειδή ο ήλιος φέρνει και ζέστη και επειδή η ζέστη μας βοηθάει να κάνουμε οικονομία στη θέρμανση θα τον προτιμήσω προς το παρόν.
      Γιατί κουκλίτσα μου αγχώνεσαι για το καλοκαίρι; Το καλοκαιράκι είναι ελαφρύ, οικονομικό και δροσερό. Μας πάει και κοντά στη μάνα-Θάλασσα…
      Φυλακισμένη σ’αυτή τη χώρα νιώθεις,ε; Δεν ξέρω την περίπτωσή σου αλλά όλοι έτσι νιώθουμε αυτό τον καιρό. Πολλοί νιώθουν έτσι εδώ και χρόνια μάλιστα. Κι άλλοι έφυγαν απ’αυτή τη χώρα που τόσο τους πλήγωνε. Κάποιοι απ’αυτούς νιώθουν καλύτερα και ζουν ευτυχισμένοι και κάποιοι συνειδητοποίησαν πως το πρόβλημα τους δε λύθηκε με τη φυγή…
      Ο καθένας έχει μέσα στην καρδιά του τις απαντήσεις για την ασφυξία του κι αυτή είναι μοναδική σαν κι εκείνον.
      Αν θυμάμαι καλά είσαι από την πρωτεύουσα. Δεν ξέρω τι καιρό κάνει εκεί, εδώ πάντως εδώ και τρεις μέρες έχουμε ήλιο. Με δόντια βέβαια κι αέρα τρελό. Γαντάκια και σκουφάκια οπωσδήποτε.

      Καλημέρα!

  5. Ο/Η Τσοκορέλος λέει:

    Μέρα με τη μέρα τη βλέπω να μεγαλώνει και περιμένω πως και πως τη μέρα που θα σχολάσω και θα προλάβω και να τρέξω με φώς…

    Ευλόγησον.

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μα όταν γυρνάς απ’τη δουλειά και είναι ακόμα μέρα δε νιώθεις οτι έχεις μπροστά σου ακόμα πολλές ώρες;
      Αλλιώς, νύχτα ξυπνάς, νύχτα γυρνάς… Σαν να ζούμε για να δουλεύουμε ένα πράμα… Δεν ξέρω, άσχημα μου κάθεται…

      Εγώ τελικά το τρέξιμο έξω το έκοψα γιατί ήμουν άθλια. Αλλά το ξεκίνησα σε διάδρομο. Όταν πάρω τα πάνω μου θα κάνω την επιστροφή στη φύση.
      Καλημέρα!

  6. Ο/Η silena λέει:

    ευτυχώς που υπάρχει και η φύση που δεν συμβιβάζεται ούτε ακολουθεί ανθρώπινες συνταγές!!

    αυτό το μεγάλωμα της μέρας δεν μπορεί παρά να γεννάει κάποια αισιοδοξία και χαρά, τουλάχιστον σε μένα έτσι λειτουργεί

    πολλά φιλιά και την αγάπη μου

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναι Σιλενάκι!
      Κι εμένα πολύ με εμπνέει αυτές οι επαναλαμβανόμενες αλλαγές.
      Είναι φορές που η επανάληψη προκαλεί ανία κι άλλες που η επανάληψη σου δημιουργεί ένα αίσθημα ασφάλειας.
      Σταθερές. Σταθερές είναι εδώ οι εναλλαγές. Τί πιο μαγικό;;;
      Ο κόσμος γυρίζει έτσι κι αλλιώς…
      Σε φιλώ!

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλημέρα από το βουνό μου (ΒΑ Αττική)…με 9 μποφόρ, ευτυχώς για να μη στρώσει η χιονοθύελλα…
    Μακάρι το μεγάλωμα της μέρας να δώσει λίγη χαρά και να ζεστάνει τις καρδιές μας!.

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα μάγισσα!
      9 μποφόρ ακούω… Κι εδώ φυσάει πολύ, παγωμένα χαστούκια.
      Μακάρι να ζεσταθούμε με οποιοδήποτε τρόπο. Απ’την καρδιά προς τα έξω. Πολύ μου άρεσε όπως το έθεσες.
      Σε φιλώ!

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Που είναι το «εδώ» σου, Φακούλα;
    Το ερώτημα μπορεί να είναι «διφορούμενο»…χαχα! 😉

    • Ο/Η AnD λέει:

      Το εδώ μου είναι η φτωχομάνα. Η νύφη του Θερμαϊκού. Αλλά τώρα ο θερμαϊκός κάθεται και κοιτάει να τη χαστουκίζει ο Βαρδάρης. Άλλος σατράπης κι αυτός…!
      Στο μέσα «εδώ» χορτάσαμε χαστούκια. Με αναψοκοκκινισμένα μάγουλα δε μας φοβίζει πια το κρύο.
      :))
      Τα καλύτερα έρχονται, δε μπορεί! Θα τα φέρει η μέρα που μεγαλώνει…

  9. Ο/Η koufetarios λέει:

    Δύο μέρες μετά η μέρα παραμένει κρύα, άστατη και χειμωνιάτικη! Καλημέρα και καλώς σε βρήκα..!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα Κουφετάριε!
      Πώς μπορεί μια μέρα με χαμηλή θερμοκρασία να θεωρείται κρύα όταν ξεκινά τόσο ζεστά; Η γνωριμία μου με το καφενείο σου ήταν μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Χαίρομαι που με βρήκες λοιπόν και σου στέλνω ενέργεια πολλών Btu για να ανταποδώσω. Κάποια θα χαθούν στο δρόμο αλλά σίγουρα θα φτάσουν αρκετά ως εσένα με αποστολή να ζεστάνουν το υπόλοιπο της ημέρας σου.
      🙂

  10. Ο/Η Magda λέει:

    Ωραίο το ταξιδάκι με το τρένο, And μου μας έκανες!!!!
    Ακόμα δεν κατάλαβα το μεγάλωμα της μέρας. Αγαπώ τον χειμώνα πάρα πολύ και τον χαίρομαι…
    Φιλάκια

    • Ο/Η AnD λέει:

      Όμορφος ο χείμωνας και όλες οι εποχές. Όσο ακόμα υπάρχουν…
      χιχιχιχ
      Αν δεν ήταν ο χειμώνας εδώ κανείς δε θα εκτιμούσε τόσο το καλοκαίρι.
      Από αυτή την άποψη πιστεύω οτι όλοι τον αγαπάμε.
      Καλημέρα!

Σχολιάστε

