Linger

«Πρόσεχε!» μου φώναξε σήμερα η ψυχή μου.

Κι εγώ της είπα πως έχει υπέροχη φωνή…

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

24 Responses to Linger

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Να την ακούς την ψύχη σου, φακούλα…γιατί αυτή ξέρει πιο πολλά από σένα! 😉

    • Ο/Η AnD λέει:

      Προσπαθώ να την ακούω μαγισσούλα. Καμιά φορά όμως… θέλω απλά να κάνω του κεφαλιού μου ή… της καρδιάς μου…
      Τοτέ μαθαίνουμε κι οι δυο κάτι παραπάνω.
      Σε φιλώ!

  2. Ο/Η M λέει:

    Μμμμμ…ναι….καμιά φορά -παρά τις φωνούλες για το αντίθετο- όλα μοιάζουν υπέροχα!

    Υ.Γ: τελικά, ποιός είχε δίκιο ?

  3. Ο/Η koufetarios λέει:

    Η ψυχή, μας μιλάει χωρίς να έχει στόμα, μας ακούει χωρίς να έχει αυτιά, επικοινωνεί με το να μας κάνει να καρδιοχτυπάμε, να κοκκινίζουμε, να στενοχωριόμαστε καμιά φορά. Αισθάνεται. Μα αυτό δεν θέλουμε κι εμείς από κάποιον; Την υπομονή να πιστεύουμε όσα ακούμε την έχουμε εξαντλήσει. Γι’ αυτό και πρέπει να την εμπιστευόμαστε. Γιατί μας αισθάνεται. 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Είναι αυτό το υπέροχο…Κάτι η ψυχή μας. Μόνο η ψυχή έχει αυτές τις ιδιότητες που περιγράφεις και τίποτ’ άλλο.
      Μακάρι να μπορούμε να είμαστε σε επαφή με την ψυχή μας. Ο καθένας με τη δική του αρχικά κι ύστερα αυτές ίσως να δυναμώνουν, να βγαίνουν προς τα έξω και να καταφέρνουν να επικοινωνήσουν και με άλλες.

  4. Ο/Η DeeDee λέει:

    Τελικα επεσες ή σε προλαβε η προειδοποιηση; 🙂
    Ικανη σε εχω να την βαλεις να σου τραγουδαει :):)

    καλημερααααα

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι εγώ με έχω ικανή να τη βάλω να μου τραγουδάει! χιχιχι
      Είναι και καλλίφωνη τώρα που την άκουσα, δε σου το κρύβω.
      Το τι τραγούδια θα μας πει είναι το θέμα.
      Αλλά δε βαριέσαι…

      Καλημέρα!

  5. Ο/Η Εvil chef (@theevilchef) λέει:

    Εγω θα παραδεχτω οτι δε την πολυακουω ….και πρεπει να το κανω γιατι πολλα alerts που εδωσε αν τα ειχα προσεξει τοτε ,τωρα θα ημουν πολυ καλυτερα.

    Αλλα δε πεθαναμε κιολας ,μαθαμε το μαθημα μας και προσεχουμε και ακουμε στο εξης!!!

    Καλημερες!!!!!!!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αν την είχες ακούσει όμως μπορεί να μην είχες παρατηρήσει οτι σε οδηγούσε καλά. Και φυσικά τα μαθήματα είναι μεγάλη ανταμοιβή, ακόμα και για τα λάθη.
      Καλημέρα μάγειρα!

  6. Ο/Η silena λέει:

    μου άρεσε πολύ η ανάρτηση αυτή
    ίσως πρέπει να την ακούμε την ψυχή μας πότε πότε
    ίσως πάλι άλλες φορές να αξίζει να πέφτουμε στα βαθιά

    πολλά φιλιά

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναιιιιι!
      Να φτάσουμε και στον πάτο άμα λάχει.. Κι αυτό μες στο πρόγραμμα είναι… Άμα όλα τα περιμένεις και όλα γίνονται για καλό τότε τι μένει να φοβάσαι;
      Φιλιά!

  7. Ο/Η koulpa λέει:

    χαχαχα είμαι σε ένα συνεχές παζάρι.. μεταξή προσοχής και διασκέδασης.. 🙂 🙂
    καληνυχτούδιααα :): )

  8. Ο/Η ασωτοςγυιος λέει:

    η μονη φωνη που οφειλεις να εμπιστευεσαι

  9. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Τί έβαλες τώρα? Από τα αγαπημένα μου τραγούδια. Και είναι η 1η επιτυχία των Cranberries!!!φιλιά!!!

  10. Ο/Η Βίκυ λέει:

    τι όμορφη φωνή που έχει η ψυχή σου!
    άσε την να ακουστεί παντού να γεμίσει «μελωδία» και η δική μας ψυχή…
    γεμίσαμε από κραυγές και ψίθυρους…
    ας κλείσουμε τ’ αυτιά μας και ας ακούμε μόνο την μέσα μας φωνή…
    φιλιά φακουλίνι μου
    ένα όμορφο ξημέρωμα να έχεις!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Όμορφο ήταν το ξημέρωμα όμορφο και το πρωινό. Ηλιόλουστο και ζεστό.
      Όμορφη φωνή έχει, όντως. Λες να την τρομάζω πιο συχνά μόνο για να την κάνω να ακούγεται;
      Φιλιαααά!

  11. Ο/Η vick λέει:

    Πιο φωτεινή από ποτέ. Cheeeeeeersssssss!

  12. Ο/Η Joker λέει:

    Σίγουρα άμα η φωνή της μοιάζει με αυτή της Dolores O’Riordan,της τραγουδίστριας των Cranberries,δίκιο είχες που της είπες ότι είναι υπέροχη…Καληνύχτα και Καλημέρα!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καμιά φορά ψιλοφαλτσάρει βέβαια, αντίθετα με τη Ντολόρες. Ή έτσι φαίνεται στο απαίδευτο αφτί μου…
      χιχιχι
      Καλημέρα και καλώς ήρθες!

Σχολιάστε

