Παρατράπεζα

Δεν τελειώνει αγάπη μου η αγάπη…

Τελειώνει αυτό που νόμιζες οτι ήταν αγάπη…

Κι εγώ… εγώ έμεινα να φυλάω τα νομίσματά σου στην τράπεζα της καρδιάς μου…

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

34 Responses to Παρατράπεζα

  1. Ο/Η DeeDee λέει:

    Η βαλιτσα μου ανοιχτη, μπροστα ζωη, πισω τα λαθη!!

    Υπεροχο τραγουδι!!

    Κι εγω πιστευω οτι οι αληθινες αγαπες δεν τελειωνουν ποτε. Ειτε μαζι ειτε χωρια, ειναι αορατες κλωστες που μας ενωνουν.

    καλο τριημερο!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Είδες η μικρουφανική τι όμορφα πράγματα σε βάζει να σκέφτεσαι; Έτσι είναι, κλωστούλες λεπτές και χρωματιστές. Ο καθένας τις βάφει με τα χρώματα που θέλει και τις μ-πλέκει όπως επιθυμεί.
      Καλημέρα!

  2. Ο/Η koufetarios λέει:

    Δεν γίνεται να μην σε αγγίξει αυτό το τραγούδι… ΄΄Δεν παίρνω τίποτα μαζί και η βαλίτσα μου αδειανή μπροστά ζωή, πίσω τα λάθη…»

    Να έχεις ένα υπέροχο βράδυ…!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα Κουφετάριε!
      Είχα ένα όμορφο βράδυ και τώρα πάμε για μια υπέροχη μέρα. Λέω να την ξεκινήσω με βολτούλα στον ήλιο.
      Καλά να περάσεις!

      • Ο/Η koufetarios λέει:

        Εγώ την ξεκίνησα με μία γενική καθαριόττα στο σπίτι και τώρα έκατσα να ξαποστάσω! Καλή βόλτα λοιπόν, ο καιρός είναι θαυμάσιος, ας τον εκμεταλλευτούμε!

        • Ο/Η AnD λέει:

          Πολύ καλά έκανες. Κι εγώ πρέπει να την κάνω αυτή τη γενική αλλά με τέτοιες ωραίες μέρες μου φαίνεται δύσκολο να καθίσω μέσα. Εδώ σήμερα είχε μια υπέροχη ζεστή μέρα με δροσερό αεράκι. Όνειρο!

  3. Ο/Η absentminded λέει:

    Το διαβάζω από τη μια, το γυρίζω από την άλλη και μετά από την άλλη. Το, δε, τραγούδι δε με βοηθάει, μάλλον με μπερδεύει σε σχέση με ό,τι μου ‘λέει’ το κείμενο. Το «διάβασα», τελικά, με τον μόνο τρόπο που μπορώ, δλδ, μέσα από την προσωπική μου εμπειρία και σχολιάζω το εξής:

    Η αληθινή αγάπη* δεν τελειώνει, όμως, καμμιά φορά με τη συμπεριφορά μας εξαντλούμε τους ανθρώπους που μας την προσέφεραν. Και, αν είναι νομίσματα αληθινής αγάπης, μην τα φυλάς, εξαργύρωσέ τα, για να ξαναβρείς τον άνθρωπο και την αγάπη.

    *αναφέρομαι σε κάθε είδους αγάπη. όχι ειδικά την ερωτική. μάλιστα, για μένα, ο προσδιορισμός «ερωτική», μάλλον, δεν ταιριάζει στην αγάπη. δεν την προσδιορίζει, τη στενεύει, δεν της προσθέτει κάτι, όσο της στερεί.

    • Ο/Η AnD λέει:

      Πάντα πίστευα πως η αγάπη είναι μία και απλά εκφράζεται με διαφορετικό τρόπο στον κάθενα που αγαπάμε. Αλλιώς το δείχνεις στη μαμά, αλλιώς στο φίλο, αλλιώς στο σκύλο σου. Ο έρωτας είναι μια άλλη κατηγορία. Δεν ξέρω κατά πόσο τη στενεύει όμως. Ίσως της προσθέτει αν δέσει το γλυκό. Γιατί χωράει όλα τα πάθη και όλες τις αδυναμίες όχι μόνο του άλλου αλλά και τις δικές σου.
      Να μην προβληματίζεσαι για το νόημα των όσων γράφω. Να τα διαβάζεις όπως έχουν και να σου λένε μόνο όσα έχεις μέσα σου. Αυτά που σου είπαν είναι πολύ σημαντικά για ‘μένα και σ’ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο.
      Καλημέρα!

  4. Ο/Η Coula λέει:

    Γιατι μου επεσες ψυχολογικα τωρα το Τριημερο; Ελα να βλεπω χαμογελα!!!!!!!

    φιλια πολλα κοριτσι.

  5. Ο/Η vad λέει:

    Πανεμορφη μουσική επιλογη,δεν την ήξερα την κοπελιά…

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μέσα από το βιντεάκι θα βρεις και άλλα τραγούδια της. Είναι τόσο ευχάριστο να βλέπεις ανθρώπους να πραγματώνουν τα όνειρά τους…
      Καλημέρα!

  6. Ο/Η Magda λέει:

    Τι όμορφο τραγούδι, δεν την ήξερα αυτήν την κοπέλα. πρώτη φορά την ακούω.
    Μου άρεσε πολύ, σ ευχαριστώ!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλιά

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Νομίζω πως όσοι από μας, από τις πολλές φορές που την πατήσαμε (=πόνος) πιστεύοντας πως ο Έρωτας δεν έχει ημερομηνία λήξης, το πήραμε το μάθημα μας… αυτό όμως δεν θα πει πως δεν θα ξαναερωτευτούμε!!! 😉
    Ο Έρωτας πονά, η Αγάπη όχι!!!
    «‘Έρωτας είναι η Αγάπη που έχει πάρει λάθος δρόμο»…κάπου το διάβασα και είπα: «Ναι, έτσι είναι»….αλλά Χμ!

    Πολλά ΑΦιλάκια μαζί μ’ ένα όμορφο τριήμερο σου εύχομαι! :))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ακόμα πιστεύω πως ο Έρωτας δεν έχει ημερομηνία λήξης…
      Πώς ξέρουμε οτι έχει ημερομηνία λήξης; Μπορεί οι έρωτες που τελείωσαν να μην ήταν με το ε κεφαλαίο… Δε θα μπορούσε; Άλλωστε θα πρέπει κανείς να περάσει από πολλούς έρωτες και είναι λογικό να τελειώσουν.
      Οπότε όπως η Αγάπη η αληθινή δεν πονά γιατί είναι αυθεντική έτσι και ο γνήσιος Έρωτας θα μπορούσε να μην πονά. Ο πόνος είναι απαραίτητος μέχρι να τα φτάσεις ίσως και τα δύο. Να πάθεις και να μάθεις και να τα εκτιμήσεις ή να τα συναντήσεις μέσα από αυτές τις δοκιμασίες.
      Έρωτας είναι η Αγάπη που έχει πάρει λάθος δρόμο,ε; χχιιχιχ
      Ναι, κάπως έτσι μου φαίνεται κι εμένα. Ο έρωτας είναι το ωραίο λάθος στο συστήμα που συνθέτει την τελειότητα. Είναι μια μαύρη τρύπα!
      χιχιχιχι
      Καλημέρα μαγισσούλα!

      • Ο/Η absentminded λέει:

        AnD, ο έρωτας είναι πεπερασμένο συναίσθημα. Αλίμονο αν δεν ήταν, δε θα το άντεχε ο άνθρωπος. Η φύση προέβλεψε, για άλλη μια φορά, σοφά. (γελάω με την πάρτη μου που επικαλέστηκα τη φύση που τα έχει όλα σοφά καμωμένα.)
        Αυτό που περιγράφεις χωρίς ημερομηνία λήξης είναι η μετεξέλιξή του, το επόμενο στάδιο, που έχει να κάνει με βαθύτερα και ουσιαστικότερα συναισθήματα και εφόσον υπάρχουν τέτοια. Με αυτήν την έννοια, μαζί σου, κι εγώ πιστεύω στην «για πάντα» οικειότητα, συντροφικότητα και αγάπη.

        Με συγχωρείτε για τη σφήνα, μα με πέθανε το «‘Έρωτας είναι η Αγάπη που έχει πάρει λάθος δρόμο». Θαυμάσιος ορισμός! Σας τον κλέβω! Ευχαριστώ.
        🙂

        • Ο/Η AnD λέει:

          Τέτοιες να ήταν όλες οι σφήνες. :))
          Το πιο ωραίο στον έρωτα είναι οτι ο καθένας δίνει το δικό του ορισμό. Σύμφωνα με τις εμπειρίες του και όσα σκέφτεται. Κοινή για όλους είναι η απορία και η διάθεση να τον ανακαλύψει.
          Φιλιά!

  8. Ο/Η Alchemist λέει:

    Καλη μου AnD παντα μου αρεσει να διαβαζω τις σκεψεις σου περι ερωτος! Παντα βρισκω κατι νεο και φρεσκο για να σκεφτω!

    Πολυ ωραια η μουσικη, δεν την ηξερα την τραγουδιστρια…Πολλες ερωτικες αναρτησεις βλεπω τελευταια για τον ερωτα…Ελπιζω να μην εχεις πιαστει σε κανα περιεργο αγγιστρι που σε εμποδιζει να ξαναβυθιστεις στον ωκεανο της ζωης σου…

    Αλλα και παλι, λεω, καμια φορα και το αγγιστρι εχει και αυτον τον δικο του γλυκο πονο…

    Φιλια πολλα καλη μου φιλη!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα Αλχημιστή!
      Φυσικά και θα το πρόσεχες οτι είμαι…αγκιστρωμένη!
      Όσο και να θέλεις να το αποφύγεις ευτυχώς δεν τα καταφέρνεις ποτέ. Αλλά δε με εμποδίζει να βυθιστώ στους ωκεανούς μου. Ίσα-ίσα είναι από τα αγκίστρια που σε τραβούν στο βυθό, από το χέρι όμως, για βόλτα.
      Και τι πιο ενδιαφέρον τελικά απ’το να μιλάμε για τον έρωτα; Όλα έρωτας είναι γύρω μας, τουλάχιστον τα πιο σημαντικά.
      Σε φιλώ!

  9. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Όμορφο τραγούδι.
    Καμιά φορά νομίζουμε ότι αγαπούμε επειδή έχουμε ανάγκη απλά να αγαπήσουμε. Δεν είναι τίποτα άλλο από ναρκισσισμός και έρωτας με τον εαυτό σου.
    Το μόνο που είναι σίγουρο είναι πως έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλον.

    Καλή Σαρακοστή.

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι εγώ είμαι της άποψης οτι έχουμε ανάγκη ο ένας τον άλλο. Αν το έχουμε στο μυαλό μας αυτό και το διαχωρίσουμε από την επίσης επιθυμητή ανεξαρτησία, μπορούμε να πλησιάζουμε ο ένας τον άλλο χωρίς να τον φοβόμαστε αλλά και χωρίς να τον πνίγουμε.
      Σε φιλώ!

  10. Ο/Η silena λέει:

    όπως σου ξαναείπα αγαπημένη μου φίλη, αυτό το τραγούδι όχι μόνο μιλάει κατευθείαν στην ψυχή αλλά έχει και …hooks, όπως λένε οι σχετικοί!! εννοώ πως είναι πολύ δυνατό

    σ’ ευχαριστώ πολύ που μου το γνώρισες
    φιλιά και να είσαι καλά
    εδώ τώρα, αυτή τη στιγμή ρίχνει χιόνι πολύ !!! και χαίρομαι γιατί αγαπώ πολύ αυτό το μαγικό λευκό κι αθόρυβο θαύμα της φύσης

  11. Ο/Η dimiscon λέει:

    Πόσα νομίσματα μαζεύουμε στις τράπεζες της καρδιάς μας, ο καθένας… Όμορφες συλλογές.
    Καλή Σαρακοστή. Το τραγουδάκι το αγάπησα.

  12. Ο/Η M λέει:

    Η αγάπη δεν τελειώνει. Όντως. Μπορεί όμως να αλλάζει πρόσωπα 🙂
    Τι να σου κάνει κι αυτή από μόνη της? Χρειάζονται τόσα για να κρατηθείς ψηλά που τις περισσότερες φορές, αυτή απλά δεν αρκεί. Εγωιστικό? Ίσως. Ανθρώπινο? Σίγουρα. Εξάλλου σε έναν κόσμο που διαρκώς αλλάζει, αν δεν αλλάξεις μαζί με τον άλλον και προς την ίδια πορεία, τι να κρατήσει την αγάπη? (είτε φιλική, είτε ερωτική).

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναι μπορεί να αλλάζει πρόσωπα. Ή μπορεί εμείς καθώς αλλάζουμε να αναθεωρούμε τις απόψεις μας για τη φύση των συναισθημάτων που νιώθουμε.
      Άλλωστε πόσους έρωτες μπορεί κανείς να ζήσει ώστε να μάθει να τους ξεχωρίζει από όλα τα υπόλοιπα; Και πόσες αγάπες τελικά αφού δοκιμαστούν αντέχουν;
      Ίσως οι μόνες αγάπες και οι μόνοι έρωτες που είναι αυθεντικοί είναι αυτοί που δεν επηρεάζονται από τις μέσα μας αλλαγές. Οι σχέσεις αίματος πχ, δεν ξέρω. Κατά το βαθμό που δεν επηρεάζονται κι αυτές.
      Καλό βράδυ!

  13. Ο/Η Βίκυ λέει:

    τι να πω τώρα και εγώ για την αγάπη;
    και για τον έρωτα τι να πω;
    τίποτα να μην πω…. μονάχα να το ζήσω!

    καλή Άνοιξη φακουλίνι μου!
    πολύ σ’ αγαπώ!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Εσύ παμπόνηρο πλασματάκι τρίβεις τα χεράκια σου, ε; χεχεχε
      Μαζί σου Βικάκι. Αυτά τα θεωρητικά τα λέμε πριν τον έρωτα.
      Μετά δε μιλάμε και τόσο αλλά το ζούμε!

      Καλή Άνοιξη και σε ‘σένα!
      Φιλιαααά!

  14. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Εισαι υπέροχη! Πολύ χαίρομαι που σε βρήκα! Θα είμαι εδω να σε στηρίζω!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι εγώ χαίρομαι που σε βρήκα και διαβάζω τις τελευταίες μέρες όσα έχεις να μοιραστείς.
      Και είναι πολλααααά… 🙂
      Καλό βράδυ!

  15. Ο/Η Alchemist λέει:

    Ψιτ! Κοπελια? Περνα απο το μπλογκ μου! Εχεις δωρακι για εσενα! Οχι μην ανησυχεις δεν ειναι βραβειο! Σιχαινομαι τα βραβεια! χαχαχα! Φιλια!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Γιατί έχεις την εντύπωση οτι δε θα περνούσα και θα μου ξέφευγε;
      Τα βραβεία κι εγώ τα σιχαίνομαι αλλά ας μην είμαι τόσο απόλυτη. Υπάρχουν στιγμές που μου δίνουν χαρά κι ας μην είναι κάτι που χρειάζομαι.
      Σε φιλώ και πάω αμέσως να σε διαβάσω!

Σχολιάστε

