Περιθώρια υπάρχουν

Πααάει κι ο χειμώνας!

Ό,τι κάψαμε- κάψαμε. Τελείωσε, ο χειμώνας δεν είναι για τους φτωχούς.

Λίγες μέρες έμειναν ακόμη για να αρχίσουμε να παραπονιόμαστε για τη ζέστη και για το πού πήγαν οι εποχές. Μα τι γκρινιάρηδες είμαστε… Οκ ας μιλήσω για τον εαυτό μου που είμαι σίγουρα γκρινιάρα.

Οι πρώτες λιακάδες λοιπόν… Τί παθαίνουν όλοι με το που βγαίνει ο ήλιος και οδηγούν σαν καθυστερημένοι; Δεν μπορώ να καταλάβω… Από αυτά που βλέπω στο δρόμο είμαι σίγουρη οτι τα περισσότερα ατυχήματα γίνονται τώρα. Ζαβλακώνονται ρε παιδί μου, κάτι τρέχει σε λέω! Θα ήθελα να βάλω την κάμερα να καταγράφει την ώρα που οδηγώ το πρωί για τη δουλειά, να χορτάσει το μάτι σας ηλίθιους με δίπλωμα. Αλλά είναι τόσο βρώμικο το αμάξι μου που δε θα φαίνεται τίποτα και θα νομίζετε οτι οδηγώ στην ομίχλη.

Μήπως είναι καιρός να το πλύνω; Πόσο το βαριέμαι… Μήπως να πάω να μου το πλύνουν και να πλερώσω; Χαλιέμαι, μου φαίνεται ακριβό το αντίτιμο. Ματζιριά ε; Για πλύσιμο μέσα-έξω πάνω από 10 ευρώ μου φαίνεται ληστεία. Επομένως ή ψάχνω να βρω φθηνό βενζινάδικο -μπου χα χα- ή ρίχνω έναν χορό της βροχής για να πλυθεί από μόνο του ή βρίσκω έναν άντρα να μου το πλύνει.

Οι άντρες τις κάνουν συνήθως αυτές τις δουλειές. Να υποθέσω οτι το απολαμβάνουν; Πάντως δεν έχω δει γυναίκα να πλένει αυτοκίνητο, εντάξει, εκτός από αυτές στις ταινίες με τα λευκά μπλουζάκια. Εγώ το έχω πλύνει κάποιες φορές αλλά δεν ήταν τόσο απολαυστικό όσο φαίνεται στις ταινίες και αν έκανα να ρίξω πάνω μου νερό με το σφουγγάρι σίγουρα το λευκό μπλουζάκι θα γινόταν μαύρο. Τέλος, είναι ανδρική δουλειά. Όπως και το να αλλάξει κανείς μπαταρίες στα τηλεχειριστήρια. Ποιά γυναίκα κάθεται να το κάνει αντί να βαράει κάθε τόσο το κομπιούτερ με το άλλο χέρι για να λειτουργήσει; Και για να γυρίσω στο αμάξι, ποιός θα μου αλλάξει τους υαλοκαθαριστήρες; Εεεε; Ποιοοός; Εντάξει, επιτέλους η ώρα αλλάζει την Κυριακή και το ρολόι του αυτοκινήτου μου θα πηγαίνει σωστά μετά από τόσους μήνες. Δες τώρα, γλύτωσα δύο αλλαγές! 🙂

Αλλά ναι, το αμάξι θα το πλύνω κααάποια στιγμή και τους υαλοκαθαριστήρες θα τους αλλάξω πριν τα πρωτοβρόχια κι όλα θα τα κάνω. Περιμένω ίσως να φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο, υπάρχουν ακόμα περιθώρια…

Και λεφτά υπάρχουν ακόμα για βενζίνη κι ας κοντεύει το 1,80. Ψηλώνει επικίνδυνα η αμόλυβδη, ντερέκι θα γίνει. Τα ποδήλατα ευτυχώς ακόμα δε χρειάζονται άδειες και σήμα. Ακόμα…

Άντε, μη σας μαυρίζω άλλο την ψυχή. Έμαθα τελευταία για τον βιολογικό καπνό. Καλή περίπτωση. Μου είπαν 20 ευρώ τα 5οο γραμμάρια, τρελή οικονομία. Δοκίμασα κιόλας και είναι πολύ ωραίος. Να πάρω το πρώτο μισόκιλο και σε κανά μήνα θα σας πω τα αποτελέσματα. Και να μην έχω ακόμα φωνή θα τα γράψω εδώ να ξέρετε οι καπνιστές γιατί κι αυτός ακρίβυνε τελευταία.

Άνοιξη ε;

Γερά!

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

17 Responses to Περιθώρια υπάρχουν

  1. Ο/Η Georgina Kassavetes λέει:

    Καλημέρα Φακή! Ευτυχώς είσαι φακή και πας με κάθε εποχή! Σκέψου να ‘σουν κάστανο! Φιλενάδα τελικά εχω γίνει πολύ οικονομικιά τελευταία! Δεν πίνω, δεν καπνίζω, σταμάτησα να οδηγώ, θηλάζω και έκοψα και το φαϊ και τα απορρυπαντικά τα κάνω μόνη μου! Αμα με χωρίσει το Παόκι η επόμενη θα δυσκολευτεί πολύ να εδραιώσει τη θέση της! Γυναίκα για κρίση είμαι! Ωραίο αυτό θα το αναπτύξω περισσότερο και θα κάνω ανάρτηση! Χεχε! Σε φιλώ!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλά όπως το πάμε σε βλέπω να το θηλάζεις μέχρι να πάει στρατό! χιχιχι
      Κάνεις όμως τέτοιες οικονομίες ρε θηρίο; Και χομ-μέιντ απορρυπαντικά; Αυτά είναι! Εγώ έχω ακόμα πολλά περιθώρια. Έκοψα κάποια πράγματα, κυρίως από το ψυγείο και τη ντουλάπα. Μετά έχει σειρά η κάβα και ύστερα το τσιγάρο. Ακόμα δεν έχω φτάσει εκεί όμως. Γι’αυτό σου λέω, περιθώρια υπάρχουν. Εσύ βέβαια δεν ξέρω τι περιθώρια έχεις ακόμα. Μήπως να σκάψεις στην αυλή μπας και βρεις πετρέλαιο; Μακάρι! Θα αρέσει και στο παόκι έτσι μαύρο που είναι.
      Περιμένω την ανάρτησή σου εναγωνίως.
      Φιλιά!

  2. Ο/Η Βίκυ λέει:

    χα χα χα και εγώ γι’ αυτό τον παντρεύομαι. τι νόμιζες; για να μου πλένει το αυτοκίνητο!!!
    αλλά και για να του γκρινιάζω! εγώ σε μένα δεν πάει. πάει;
    άλλο κόψιμο ντεν έχει καρντιά μου. το τσιγάρο δεν το κόβω – προτιμώ να κόψω τα πόδια μου!
    δεν με λες φακουλίνι μου; τον καπνό τον βιολογικό που τον βρίσκεις;

    υ.γ. μαθαίνω και εγώ σιγά-σιγά τα θεσσαλονικιώτικα!
    υ.γ. για πολύ καιρό δεν έβλεπα από το μπλογκ μου να κάνεις αναρτήσεις. πόσο χαίρομαι που ξαναλειτούργησε το ρημάδι!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Εσύ τον παντρεύεσαι γιατί είναι θεός, είπαμε! Και σαν θεός δεν καταλαβαίνει ούτε από γκρίνιες ούτε από κούραση. Άσε που θα τα κάνει όλα αυτά με ευχαρίστηση και μετά θα γυρνάει και θα σ’ακούει να του λες ένα πανέμορφο ποίημα που «μόλις σκαρφίστηκες». Γιατί φαντάζομαι τι έμπνευση θα είναι ο εν λόγω…!
      Αχ ρε Βίκυ, πόσο χάρηκα, δε μπορώ να στο περιγράψω!
      Πάντα τέτοια νέα ν’ακούω!
      Λοιπόν, διόρθωσα και την ποσότητα στο ποστ, είναι 1/2 κιλό και όχι 5 κιλά που έγραψα αρχικά κατά λάθος. Αν ηταν 5 κιλά με 20 ευρώ θα άλλαζα καριέρα εδώ και τώρα.
      Τον καπνό τον βρίσκεις στη «βιολογική λαική», λαική αγορά μόνο με βιολογικά προιόντα. Έχει σε διάφορα μέρη, αν δεν ξέρεις πού έχει σίγουρα κάτι θα βρεις στο ίντερνετ.
      Σε φιλώ!

    • Ο/Η AnD λέει:

      ‘Ωπα!
      Τα υστερόγραφα τα είδα.
      Τί έχουμε Βικάκι; Καρντάσι ο τυχερός; Ααααυτά είναι… Είμαστε εδώ τραβηχτικοί τύποι τελικά. αααχαχ
      Δεν κάνω συχνά αναρτήσεις και γιάυτό ίσως δεν έβλεπες κίνηση. Αφενός τρέχω με διάφορα και δε μου φτάνει η μέρα, αφετέρου είμαι αρκετά καλά τελευταία και εκτονώνομαι αλλιώς. αχχαχαχα
      Ρώτα με Σαλονικιώτικα να σε πω ό,τι θες να το τρελάνεις το αγόρι. Ρώτα για!
      χαχααχχα

  3. Ο/Η Kanthar0s λέει:

    Μην νομίζεις. Κι εγώ είμαι άντρακλας, τιτάνας, τσαλδάρης, παιχταράς βαιρέμαι ελλεινά να το πλύνω. Αλλά το πλένω, διότι είμαι νοικοκύρης. Δεν βαριόμουν μόνο όταν τα έπλενα μαζί με την (πρώην) κοπελιά. Το έβλεπα σαν παιχνίδι. Βασικά ήταν. Βάζαμε το ένα αμάξι δίπλα στο άλλο και τα κάναμε τζάμι.

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ααα κι εσείς βαριέστε δηλαδή αλλά το κάνετε. Εντάξει κι εμείς βαριόμαστε να κάνουμε άλλα πράγματα και τα κάνουμε ιατί πρέπει αλλά νομίζω οτι το αυτοκίνητο είναι το τελευταίο στη λίστα. Ωραίο το παιχνιδάκι σας, φαντάζομαι μπουγέλωμα που έπεφτε. Άμα μπορείς να βρίσκεις έναν τρόπο να μετατρέπεις αυτές τις βαρετές δουλειές σε παιχνίδι μια χαρά γίνονται. Με το σιδέρωμα άραγε τι παιχνίδι θα μπορούσε να γίνει;
      Καλό απόγευμα!

  4. Ο/Η Chocorello λέει:

    Το γυναικείο αυτοκίνητο είναι το πιο βρώμικο πράμα στον πλανήτη.
    Αυτό είναι νόμος της φύσης. Τελεία και παύλα.

    Εχω τραβήξει τα πάνδεινα για το γυναικείο αυτοκίνητο, κι έχω σταματήσει να πηγαίνω κόντρα στη φύση. Ορκίζομαι.
    Οι νόμοι του σύμπαντος είναι πολύ δυνατοί, ακόμα και για εμένα(νε).

    Τυρόπιτες (μπουγάτσες με τυρί – σορρυ), σφολιάτες, σουσάμια, τσιγάρα, τρίχες (πολλές τρίχες), ρούχα, ομπρέλες, κομμάτια από πράματα, καλλυντικά, άμμος, χώματα, του camel trophy τα land rover πιο καθαρά ήτανε.

    Ασκηση θάρρους:
    Ενω οδηγάς με 140 γυναικείο αυτοκίνητο, άνοιξε όλα τα παράθυρα ταυτόχρονα.

    (ναι – καμμένος)

    • Ο/Η AnD λέει:

      αχαχχααχ
      Έτσι και χειρότερα φίλε. Ξέχασες να αναφέρεις τα 513 ζευγάρια σκουλαρίκια και τις 654 μπάρες από φίλτρα που βρίσκονται εδώ κι εκεί.
      Στο αμάξι μου έχει περισσότερο σουσάμι απ’οτι έχει ο φούρνος της γειτονιάς. Γιατί το μαζεύω με ευλάβεια χρόνια τώρα. χαχαχα
      Ε εντάξει πού και πού θα μαζέψω και τα σκουπίδια -που συνήθως πετάω προς τα πίσω- αλλά για σκούπα κουβέντα. Στο πορτ-μπαγάζ να δεις τί γίνεται…!
      Να δούμε ποιός θα κάνει την άσκηση που έβαλες. Πραγματικά πολύ δύσκολη για… έναν άντρα. αχχχα
      Εμείς τα καταφέρνουμε, αντέχουμε!

      Φιλιά!

  5. Ο/Η dimiscon λέει:

    Αν και άντρας, δεν πλένω το αυτοκίνητό μου. Ποτέ. Το πηγαίνω σε φτηνό βενζινάδικο, που μετά τις 12 το βράδυ πληρώνω 7 Ευρώ μέσα έξω. Παρέα με τους ταξιτζήδες!
    Τα τηλεκοντρόλ έχουν καινούριες μπαταρίες, πάντα και τα ρολόγια μου λένε την ώρα άψογα. Με τέτοιο πάθος, που αλλάζουν τα δευτερόλεπτα συγχρονισμένα. Ψυχαναγκαστικός…
    Όσο για τον καπνό, το έχω ρίξει στο ηλεκτρονικό τσιγάρο. Ατμίζω σαν ποταμόπλοιο, προς μεγάλη χαρά του γιου μου.

    • Ο/Η AnD λέει:

      Α ωραίο αυτό το ταξιτζίδικο. Τώρα που το έμαθα θα ρωτήσω τριγύρω μήπως και βρω κανένα βενζινάδικο σαν το δικό σου.
      Έλα μωρέ που είσαι ψυχαναγκαστικός…! Όλοι κάπου πρέπει να ξεδίνουμε. Ας είναι να χτυπάν τα ρολογάκια σου συγχρονισμένα. Σε φαντάζομαι να τα ρυθμίζεις όμως. χααχχα
      Μπράβο για το τσιγάρο. Μένει να κόψεις και το ηλεκτρονικό και θα είσαι σούπερ.

      Καλημέρα!

  6. Ο/Η koufetarios λέει:

    Πολλά πράγματα δεν μπορούν ή δεν νιώθουν σίγουρες ότι δεν μπορούν να κάνουν οι γυναίκες, αλλά ο κόσμος κατασκευάστηκε και καθιερώθηκε κυρίως από τους άνδρες και,να σου πω την αλήθεια, είναι πολύ άσχημος… Άν βάζατε λίγο το χεράκι σας -που ήδη το έχετε βάλει- ίσως να υπήρχε βελτίωση.. Μην μας αντιγράφετε όμως.. Όχι copy-paste. Έχουμε virus!! 😀

    Πού θα βρω άραγε αυτό τον βιολογικό καπνό;

    Καλημέρα!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μια χαρά μπορούμε να τα κάνουμε όλα. Αλλά…δε θέλουμε!
      αχχαχαχα
      Κάθε μέρα κάνω καφέ στον εαυτό μου. Δεν είναι κόπος, είναι το πιο εύκολο πράγμα. Αλλά προτιμώ να έρθεις τώρα να μου τον κάνεις εσύ κι ας κάνω εγώ τον δικό σου. χιχιχι
      Δεν είναι θέμα οκνηρίας ή ανικανότητας, μάλλον θέλουμε να νιώθουμε οτι μας προσέχουν. Και πάντα πρέπει να υπάρχει κάτι για να εκτονώνεται μια γυναίκα. Αν είναι το αμάξι αυτό, μια χαρά. Όταν κάνεις 1000 πράγματα θέλεις να υπάρχει κάτι που απλά αρνείσαι να το κάνεις.
      Καλά ας μη μιλάω για όλες, έτσι λειτουργώ εγώ.

      Τη βιολογική λαική κοντά στο σπίτι σου μπορείς να τη βρεις σ’αυτή τη λίστα.
      Καλημέρα!

  7. Ο/Η DeeDee λέει:

    Κι εμενα το αυτοκινητο στα ιδια χαλια ειναι μονιμα. Και να φανταστεις δεν το πλενω μονη μου. Ουτε ο αντρας μου το πλενει, βαριεται και δεν υπαρχει και χρονος. Αλλα εγω βαριεμαι να το παω και για πλυσιμο ( στα 500 μετρα ειναι το βενζιναδικο που το παω για πλυσιμο!!!) . Δεν εχεις αδικο, ειναι αρκετα λεφτα για πλυσιμο αυτικινητου τα 12 ευρω (τοσα δινω), αλλα ειναι απο τα τελευταια που θα κοψω γιατι βαριεμαι απελπιστικα 🙂 Εξαλλου το πηγαινω 2 φορες τον χρονο το πολυ 🙂
    Αλλά…. εγω αλλαζω λαμπες, μπαταριες, υαλοκαθαριστηρες(θελω μπονους γι’αυτο). Γενικα τα περισσοτερα μαστορεματα εγω τα κανω. Εκεινος εχει αναλαβει ο,τι χρειαζεται τρυπανι. Θυμωνω αν ζηταω κατι και δεν γινεται εντος μιας εβδομαδας (η αλλαγη μιας λαμπας ας πουμε). Ετσι αναλαμβανω μονη μου ο,τι θελω να κανω για να εχω το κεφαλι μου ησυχο:)
    Στην αγγελια που θα βαλεις για συντροφο, μη ξεχασεις να γραψεις να πιανουν τα χερια του και να ειναι προθυμος :):):) Πολυ χρησιμα χαρακτηριστικα πιστεψε με :):):)

    καλη εβδομαδα!!

    υ.γ. θα πας στο Πρακτικερ, θα παρεις υαλοκαθαριστηρες (ρωτα εκει ποιους να παρεις για το μοντελο του αυτοκινητου σου) και θα ερθεις για καφε να σου δειξω πως τους τοποθετεις (εχει πανω οδηγιες, εγω ετσι τους εβαλα)

    • Ο/Η AnD λέει:

      Εγώ ήμουν σε ‘σένα και συ σε ‘μένα, ε; χιχιχιχ
      Να σου πω όταν έμενα σε μονοκατοικία το καθάριζα ευχάριστα. Ειδικά τέτοια εποχή που θες να απολαύσεις τον ήλιο.
      Είσαι και μαστόρισσα,ε; χιχιχι
      Καλά μη φανταστείς κι εγώ τα μαστορέματα αυτά μόνη μου τα κάνω. Και τις λάμπες και τα τρυπάνια ακόμα. Και υαλοκαθαριστήρες έχω αλλάξει μόνη μου στο παρελθόν. Απλά βαριέμαι ρε DD! Το αναβάλλω συνεχώς από βαρεμάρα. Θα ήθελα να έρθει ο σούπερμαν να μου τα τελειώσει και μετά να πάμε βόλτα να χαζέψουμε τα πιγκουινάκια.
      Και εννοείται οτι οι άντρες πρέπει να ξέρουν από τέτοιες δουλειές. Να πιάνουν τα χέρια τους. Ναι, ναι και πρόθυμοι! Ωραίος συνδυασμός, με εμπνέει.
      Αγγελία…Χμμμ…λες; Είναι κι αυτό μια ωραία περιπέτεια. Εδώ σε θέλω!
      χιχιχιιχ
      Φιλιά!

Σχολιάστε

