Προφιτερόλ

Έμαθα να μιλάω. Και άρχισα να μιλάω πολύ.

Έμαθα να γράφω. Και άρχισα να γράφω πολύ.

Τη σκέψη δεν την έμαθα, ήταν εκεί. Κι έμαθε να με παιδεύει. Πολύ…

Κι όταν προσπαθώ να την εκφράσω την παιδεύω κι εγώ όσο εκείνη.

Πολλές φορές φωνάζω στον εαυτό μου και του λέω «δε θέλω να το μάθω, θέλω να το φάω!» κι ίσως μετά να καταλήγω με έναν γλυκύ βραστό…

Αλλά… έτσι κι αλλιώς… το σώμα θ΄αντιδράσει με ένα δάκρυ, με ένα χαμόγελο, με φως ή με σκιές. Κι αυτό μαθαίνω να το βλέπω…

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

30 Responses to Προφιτερόλ

  1. Ο/Η kariatida62 λέει:

    Σκηνή αξέχαστη που έμεινε…στα ωραία του Ελληνικού κινηματογράφου!
    Την εποχή εκείνη θα ξαναζήσουμε και αντι προφιτερόλ θα παραγγέλνουμε γλυκύ βραστό!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Και σκέτο βραστό να τον πίνουμε καλό θα μας κάνει έτσι υπέρβαροι που έχουμε γίνει απ’τα πολλά τα προφιτερόλ. χιχιχι
      Αλλά πάλι εδώ θα είμαστε να μετράμε τις δεκάρες μας κι ας είναι πια λίγες.

      Σε φιλώ!

  2. Ο/Η Sweet Cherry Zouzouna λέει:

    mmmm κι εγώ ήρθα να κεραστώ.. μμμμμ!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα Ζουζούνα!
      Αχ σας ξεγέλασε ο τίτλος και μου ήρθατε όλοι ορεξάτοι.
      Πάρε γλυκάκι που κάναμε παλαιότερα εύκολο και γρήγορο να κεραστείς.

      Φιλάκια Γλυκοκερασοζουζουνογαργαλιάρικό μου!

  3. Ο/Η DeeDee λέει:

    Μερικες φορες θελω να σταθω μπροστα στον καθρεφτη και να αρχισω σαν τον Κωνσταντινου, να μου περιγραφω τα θελω μου με τα χερια. Ισως ετσι κατι καταλαβω 🙂

    Σε καλο δρομο εισαι κι εσυ :):):)

    καλο απογευμα!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μπορεί να μην περιγράφονται όλα ούτε με τα χέρια ούτε με τις λέξεις.
      Μπορεί να αρκεί να κοιτάξεις τον εαυτό σου με νόημα εκεί στον καθρέφτη και να του κλέισεις το μάτι κι εκείνος να καταλάβει όσα πασχίζεις να του πεις.
      Ίσως μεγαλώνοντας να μαθαίνουμε να ξεχωρίζουμε ποιές μάχες έχουν νόημα και ποιές όχι. Πότε πρέπει να αναλύουμε το κάθετι και πότε να τ’αφήνουμε στην ησυχία του.
      Πότε να αναλαμβάνουμε δράση και πότε να αποδεχόμαστε οτι δεν έχουμε τον έλεγχο.

      Καλημέρα Σαλονικιά μου!

  4. Ο/Η vad λέει:

    Είδα τον τίτλο και μου πέσανε τα σάλια πρωί-πρωί:))Καλημέρα,,,

    • Ο/Η AnD λέει:

      Άλλος κερασοζουζούνος από δω!
      χιχιχιχ
      Σόρρυ βρε Βασίλη, μ’αρέσει να παίζω με τους τίτλους. Εσύ ειδικά που με παρακολουθείς από την αρχή θα έπρεπε να μπεις υποψιασμένος. Και πάντα χορτάτος να μπαίνεις γιατί οι φακές είναι πάντα στο τσουβάλι και δεν μπαίνουν στο τσουκάλι.
      Μοντέρνες γυναίκες… ακαμάτρες! χαχαχχα

      Καλημέρα!

  5. Ο/Η kitsosmitsos λέει:

    Φακές έχουμε σήμερα και είπα να σε τιμήσω :Ρ

  6. Ο/Η M λέει:

    Θα σου έλεγα πως είναι καλύτερα να τρως παρά να σκέφτεσαι, αλλά βλέπεις είναι και αυτή η μόνιμη δίαιτα (που ποτέ δεν κάνω) που κρατάει το στόμα μου κλειστό. Οπότε, θα αρκεστώ να σου πω «ζήστο ή σβήστο». Το να το σκέφτεσαι απλά, σίγουρα δεν βοηθάει. Ένα μεγάλο φιλί, α..και απόλαυσέ το, ε?

    • Ο/Η AnD λέει:

      Βοηθάει ή δε βοηθάει λες; Μήπως η μαγκιά είναι να καταλαβαίνεις πότε βοηθάει και πότε όχι;
      Σε φιλώ!

      • Ο/Η M λέει:

        Η σκέψη είναι πάντα η προεργασία πριν τη δράση (ή τη μη δράση). Άρα βοηθά μόνο όταν κάπου οδηγεί. Αν σε πολυπαιδεύει, κατά τη γνώμη μου είναι …»σβήστο». Αλλά, ναι, να καταλάβεις (και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες) πότε δεν αξίζει σίγουρα είναι μαγκιά.

        Φιλί!

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    «Και ήρθαν τα πράγματα έτσι και πήραν άσχημη τροπή»….
    Δεν τα κατεβάζουμε τα κεφάλια φακούλα…ούτε τα κλείνουμε τα στόματα…
    ΑΦιλάκια! :)))

  8. Ο/Η Magda λέει:

    Χαχααα, χαριτωμένα τα γράφεις!!!
    Συμπαθέστατος ο Μουζουράκης!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Γεια σου Μάγδα!
      Τώρα μόλισ διάβαζα για την υπέροχη Αγία Αναστασία!
      Ο Μουζουράκης έπαιζε παλιά στο Fun-key, δεν ξέρω αν τον είχες πετύχει, πολύ καλός.
      Καλό ΣΚ να ‘χουμε!

  9. Ο/Η silena λέει:

    μου αρέσει πολύ AnD μου ο τρόπος που γράφεις, περιεκτικά μα τόσο ουσιαστικά, με χιούμορ λες τα πράγματα που καίνε πιο πολύ, μου αρέσει πολύ να σε διαβάζω. Μου αρέσει πολύ και το προφιτερόλ επίσης!!! να είσαι καλά και ποτέ να μην χάνεις το χιούμορ σου

    φιλιά

    • Ο/Η AnD λέει:

      Xαχαχα!
      Εγώ για το προφιτερόλ δεν τρελαίνομαι, δε μου αρέσει η σαντιγύ και τα σου. Η σοκολάτα όμως…..μμμμμμμ….
      Από γέλιο πάντως άλλο τίποτα. Δεν κόβεται αυτό και δεν μπορεί κανείς να μας το πάρει.

      Σε φιλώ!

  10. Φιλενάδα πόσο χάρηκα που πέρασες από το σπιτικό μου!!
    Και εμένα μου έλειψες και εσύ και οι Νόστιμες Φακές σου!!
    Ελπίζω να πορώνεσαι με καλά θέματα αυτήν την εποχή!!! :))

    Φιλιά πολλά!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Φιλενααάδα!
      Περνάω συχνά από το σπιτικό σου αλλά διακριτικά. χιχιχι
      Ναι, μια χαρά τα περνάω κι αυτή την εποχή μόνο που δεν έχω πολύ ελευθερο χρόνο. Πάω γυμναστήριο καθημερινά, δεν ξέρω πώς την έχω δει έτσι.
      Ελπίζω κι εσύ να είσαι καλά!
      Καλό ΣΚ!

  11. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Αυτό το δε θέλω να το μάθω θέλω να το φάω, που σημαίνει δε με ενδιαφέρουν τα λόγια και το περιτύλιγμα, μόνο η ουσία. Τουλάχιστον αυτό σημαίνει για μένα. Καλό Σ/Κ

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναι, έτσι είναι. Κι η περιέργειά μας όμως για να μαθαίνουμε το κάθετι μας βγάζει σε νέους δρόμους. Το να ψάχνεις τα πάντα…
      Απλά πρέπει να μαθαίνουμε πότε πρέπει να απλά να απολαμβάνουμε αυτά που καμιά φορά δεν εξηγούνται.
      Ελπίζω να πέρασες καλά.
      Σε φιλώ!

  12. Ο/Η ασωτοςγυιος λέει:

    ωραιο τραγουδι δεν το ειχα ακουσει και παροτι ο μουζουρακης δεν ειναι και ο αγαπημενος μου , αυτο το τραγουδι ειναι ωραιο!
    η σκεψη ειναι μεγαλη πουτανα

  13. Ο/Η koulpaword λέει:

    xaxaxa εμβληματική έκφραση.. και φυσικά ταιριαστή για μένα το λιχουδι.. φυσικά δεν αρκούμαι σε ένα.. ούτε σε δύο..
    http://koulpaspot4.blogspot.com/2009/04/blog-post.html
    ..μια και μου το θύμισες.. 🙂 🙂
    ..όσο για τη σκέψη.. είναι ένα καλό εργαλείο.. σα το κουταλάκι.. τώρα αν θα φάς προφιτερόλ ή ραδικόζουμο.. εσύ πρέπει να το παλέψεις.. εγώ προφιτερόλ.. 🙂 🙂
    καλησπέρεεεες 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ωωωωω! Μέα Κούλπα!
      Συνδέθηκες βρε ασύνδετε;
      Τι ωραίο το τραγουδάκι σου! Ό,τι πρέπει για να όμορφο πρωινό. Αν και νομίζω θα μου κολλήσει στο μυαλό και θα το τραγουδάω όλη μέρα.
      Αν είναι να διώξει όλες τις περιττες σκέψεις όμως ας είναι. Υπάρχουν αλήθεια όμως περιττές σκέψεις τελικά;
      χιχιχιχ
      Καλημέρα!

      • Ο/Η koulpaword λέει:

        χαχα μπα.. δε βγαίνω.. από το γείτονα και την καφετέρια όταν μπορώ.. 🙂 🙂
        περιτές σκέψεις δε νομίζω ότι υπάρχουν.. απλά πρέπει να μάθεις να μη τις πέρνεις σοβαρά.. είπαμε παιχνίδι είναι.. 🙂 🙂
        καλησπερούδιαααα 🙂 🙂

Σχολιάστε

