Τα παλιά νέα μου…

Ένα ωραίο απόγευμα, ένα μεγάλο απόγευμα…

Με μια ωραία συντάγη, με ωραία παρέα και ωραία συζήτηση. Πού είστε; Μου έχετε λείψει… Δε γράφετε… δεν έχετε γυρίσει; Πολλοί έφυγαν από τη μπλογκογειτονιά μας για την οποία ήμασταν τόσο περήφανοι… Γιατί; Αυτός δεν είναι ο κόσμος που επιλέγουμε; Ο περίγυρος που διαλέγουμε ανεξαρτήτως ηλικιών και υποβάθρου και οτιδήποτε;

Ξεχάσαμε να επιδικιώμουμε αυτό που επιθυμούμε; Δε θέλω, δε θέλω να συμβιβαστώ με αυτό που υπάρχει, με τη νοοτροπία που υπάρχει η οποία μου λέει οτι δε μπορώ να ελπίζω σε κάτι καλύτερο. Θέλω να υπάρχω για το όνειρό μου, ακόμα και τότε που όλα μου δείχνουν οτι είναι ανέφικτο. Και θέλω τότε να είμαστε μαζί. Να ελπίζουμε  σ’αυτό, μαζί…

Πού είναι οι αρχές μας; Κατάλαβες οτι μέχρι τώρα έχω τα πολιτικά στο μυαλό μου έστω κι αν δεν το θέλω. Αλλά να, είναι που τα πολιτικά έχουν τόσο να κάνουν με την κοινωνική μας ζωή που δεν μπορώ να μην τα σκέφτομαι. Και μ’όλα αυτά που ζω, έστω και με την τηλεόραση κλειστή…

Ελπίζω να είστε όλοι καλά κι αν λείπω σας σκέφτομαι.

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

39 Responses to Τα παλιά νέα μου…

  1. Ο/Η Alchemist λέει:

    Θα ειμαστε μαζι καλη μου, ολοι, παντα μαζι. Μην ανησυχεις. Ο,τι και να γινει…

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Εδώ είμαι φακούλα μου…τι συμβαίνει και σ’ έπιασε το παράπονο; 😉
    Χθες έριχνα μια ματιά στο blogroll μου (που δεν ξέρω πως να ανανεώσω με τους νέους μου φίλους) και έβλεπα πως πάνω από τους μισούς «παλιούς» έχουν κλείσει τα blogs τους ή έχουν μήνες να γράψουν…φαίνεται πως μετά από τρια χρόνια οι περισσότεροι βαριούνται…ίσως να θέλουν ένα καλό λόγο…μια προτροπή…τι να πω, σεβαστή η απόφαση τους;
    Προσωπικά μου αρέσει να ψάχνω και ν’ ανακαλύπτω νέα πρόσωπα που φυσικά να βρίσκονται στα ίδια μήκη κύματος με μένα!

    • Ο/Η Άιναφετς λέει:

      Ω! έφυγε το σχόλιο μου και δεν πρόλαβα να σου στείλω ένα κύμα από:
      ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια καρδιάς! :))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ε ναι ρε Μαγισσούλα, κάτι τέτοια παράπονα έπιασαν κι εμένα. Πολλοί φίλοι βαρέθηκαν ή απογοητεύτηκαν και δεν ξέρω τί κάνουν και τί σκέφτοναι. Τους έχω εμπιστοσύνη όμως και πιστεύω οτι είναι καλά όπως τα περνάν.
      Πάντα στο ίδιο μήκος κύματος.
      Αφιλιά!

  3. Ο/Η dimiscon λέει:

    Πολλές φορές μπουχτίζεις από τα άσχημα και δεν θες να ανοίξεις το στόμα-πληκτρολόγιό σου.
    Θα περάσει όμως κι αυτό…
    Δεν μας έγραψες πάντως, την «ωραία συνταγή» που αναφέρεις και πρώτη – πρώτη! Γλυκό είναι; (Είμαι σοκολατομανής). Θα την «ακούσω» όμως, ακόμα κι αν δεν είναι γλυκό!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι εγώ είμαι σοκολατομανής! Διάβασε μια εύκολη συνταγή την «Απερίγραπτη Ηδονή» που έχω ανεβάσει και δοκίμασε. Θα με θυμηθείς…
      Η σημερινή ήταν κοτόπουλο με ανανά και διάφορα άλλα, κινέζικη φάση. Πολύ ωραία συνταγή αλλά χωράει και βελτίωση οπότε μόλις την σουλουπώσω θα την ανεβάσω. Τί θα πρότεινες εσύ εκτός από ανανά, πιπεριές, ζαμπόν, σόγια-σος και κρεμμύδι που είχε; Μήπως λίγο πορτοκαλάκι και κρασάκι;

      • Ο/Η dimiscon λέει:

        Τρελαίνομαι για κινέζικο. Ναι λίγο κρασάκι μου κάνει!
        Άκου «Απερίγραπτη ηδονή!» Αυτή δεν είναι συνταγή μαγειρικής. Είναι κεφάλαιο του Κάμα Σούτρα…

        • Ο/Η AnD λέει:

          Είναι μάλλον το γλυκό που τα συνδυάζει…
          Νομίζω το καταλλήλοτερο όνομα γιάυτή τη συνταγή. Είναι εύκολη και το μόνο που θέλει είναι όρεξη κι αγάπη.
          Καλό βράδυ!

  4. Ο/Η koulpaword λέει:

    εδώ έιμαι κι εγώ.. γύρισα από το χωριό που έχω ίντερνετ και δεν έχω χρόνο.. λόγω εργασιών.. κι ευτυχως βρίκα εδώ τον καλό γείτονα ανοιχτό.. και το εκμεταλεύομαι.. 🙂 🙂
    να σου πω.. μάλον είναι το πως αντιμετοπίζεις το μπογκινγκ.. άλλοι το αντιμετοπίζουν σα κεραυνβόλο έρωτα.. κάνουν αναρίθμητα ποστ και σχόλια.. και τους κρατα 18-36 μήνες.. ανακαλύπτουν ότι δε προλαβαίνουν να ζήσουν και μέσα και έξω.. και υγειώς κατά τη γνώμη μου απομακρύνονται γιά να βρούν τα ίσα τους.. εγω το έιδα σαν αγάπη που μεταλάσεται.. επικοινονία χαλαρή.. και ψυχοθεραπία που με κράτησε μακριά από πολύ γραφικές καταστάσεις.. σαν τον γεράκο με την ντουντουκα.. που μια χαρά τα έλεγε.. αλλά ποιός να τους ακούσει.. 🙂 🙂
    έχω γκρινιάξει αρκετά περί κοινονικοπολιτικοοικονομικών θέμάτων.. έχω κουράσει τους αναγνώστες μου.. αλλά οι περισσότεροι δεν έχουνφύγει γι αυτό.. απλά βρίκαν πιό άμεσους και ταιριαστούς γι αυτούς τρόπους επικοινωνίας.. facebook και twitter.. κι εγώ τους ακολούθησα γιατί μου έλειπαν.. αλλά συνεχίζω με τον ίδιο περίπου τρόπο και το μπλογκινγκ από το 2007.. 🙂 🙂
    πωπω μακριγόρησα πάλυ 🙂 🙂
    καλημέρες 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα Κούλπα!
      Μου άρεσε πολύ η παρομοίωσή σου, μάλλον κάπως έτσι είναι τα πράγματα. Πρέπει να την αποδεχτώ και να μη με επηρεάζει αυτή η αλλαγή, η φυγή, ακριβώς όπως όταν σε χωρίζουν. χιχιχιχι
      Πάντα υπάρχουν καινούρια πρόσωπα με ενδιαφέρον αλλά συνήθως νιώθουμε μια οικειότητα με τα παλιά.
      Ας είμαστε όλοι καλά κι οι σκέψεις θα πηγαίνουν, θα έρχονται και θα αλλάζουν έτσι κι αλλιώς.
      Φιλιά!

  5. Ο/Η happy moments λέει:

    πρόσφατα ξεκίνησα να διαβάζω το ιστολόγιο σου φακούλα και μου αρέσει πάρα πολύ, γράφεις πολύ καλά..
    νομίζω ότι όλους μας έχει επηρεάσει η κατάσταση με τα πολιτικά και κυρίως τα οικονομικά, μακάρι κάτι να αλλάξει μετά τις εκλογές, προσωπικά αμφιβάλλω.. συμφωνώ με τον koulpaword.. εγώ έχω έρωτα με το ιστολόγιο μου μεν, αλλά καταφέρνω δε να ζω και χωρίς αυτό, να βγαίνω, να δουλεύω, να διαβάζω, να σπουδάζω, να φροντίζω ένα σπίτι και ένα γάμο. βασικά νομίζω είναι θεμα καλής οργάνωσης χρόνου και αγάπης σε ότι κάνεις… σίγουρα είναι ψυχοθεραπεία το γράψιμο γενικά…
    καλή συνέχεια και να μη το βάλουμε κάτω…

    • Ο/Η AnD λέει:

      Όλα αυτά μαζί και τα καταφέρνεις; Μπράβο σου που μπορείς να διαχειρίζεσαι τόσο καλά το χρόνο σου.
      Εγώ πάλι με το χρόνο έχω μεγάλο πρόβλημα και ποτέ δεν προλαβαίνω ή αγχώνομαι υπερβολικά μήπως και δεν προλάβω.
      Καλή σου μέρα και εύχομαι να συνεχίσεις να φτιάχνεις τις χαρούμενες στιγμές σου.

  6. Ο/Η Coύλα λέει:

    Εδω ειμαστε! Ολοι μαζι μονιασμενοι και αγκαλιασμενοι, θα τα καταφερουμε!!!!
    φιλια πολλα

  7. Ο/Η vad λέει:

    Παρόντες και υποβάλλουμε τα σέβη μας:))Χρόνια Πολλά!

  8. Ο/Η Magda λέει:

    AnD μου, καλησπέρα και χρόνια πολλά!
    Έτσι ακριβώς αισθάνομαι κι εγώ, σε ότι αφορά στην καθημερινότητα.
    Εγώ χάθηκα από παραμονές Πάσχα, γιατί είχα τα παιδιά μου, μέχρι χθες.
    Χαίρομαι πολύ την blogπαρέα μας!
    Πολλά φιλάκια και καλή εβδομάδα

    • Ο/Η AnD λέει:

      Χρόνια πολλά Μάγδα!
      Ελπίζω να πέρασες καλά και σύντομα να δούμε καινούριες όμορφες φωτογραφίες.
      Κι εγώ τη χαίρομαι τη μπλογκοπαρέα παρόλο που μικραίνει κάθε τόσο. Μεγαλώνει απ’την άλλη μεριά όμως κι ανανεώνεται συνεχώς.
      Σε φιλώ!

  9. Ο/Η DeeDee λέει:

    Εγω ειμαι ερωτευμενη με το μπλογκ μου, μπορει να χανομαι Σαββατοκυριακα και γιορτες αλλα δεν σκεφτηκα ποτε να το κλεισω! Ειναι προσωπικη μου αναγκη 🙂
    Η πολιτικη ειναι η καθημερινοτητα μας πλεον, δεν γινεται να μη σε απασχολει. Ειδικα τωρα, που σε δυο εβδομαδες εχουμε εκλογες !

    Καλημερα :):)

    • Ο/Η AnD λέει:

      Το καλό με ‘σένα είναι οτι είσαι ερωτευμένη γενικώς, με ό,τι καταπιάνεσαι. Τι καλύτερο απ’το να δίνεις τον εαυτό σου και να γεμίζεις ταυτόχρονα, πάντα με πάθος;
      Απλά… συγκεκριμένα στην πολιτική, δεν ξέρω κατά πόσο μπορεί κανείς να διατηρεί ακόμα τη φλόγα και την ελπίδα του. Εγώ κουράστηκα αλλά δε θέλω και να τα παρατήσω. Αλλιώς τι;

  10. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Δε γίνεται να μη σκέφτεσαι πολιτικά…Ειδικά με τα όσα συμβαίνουν τελευταία…καλημέρα! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μάλιστα θα έλεγα οτι όσα συμβαίνουν τελευταία είναι η συνέπεια της αδιαφορίας μας και της απουσίας της πολιτικής σκέψης.
      Έχουμε μάθει να αποφεύγουμε την πολιτική όπως ο διάολος το λιβάνι κι έτσι την έχουμε αφήσει στα χέρια κάποιων που δεν έχουν κανένα φραγμό.
      Καλημέρα και πάλι!

  11. Ο/Η Νέστορας λέει:

    δε γίνεται να μη σε πάρει από κάτω, εκτός κι αν είναι κανείς εντελώς αναίσθητος… οπότε μάλλον σημασία έχει να σηκώνεσαι ξανά, με ψηλά το κεφάλι… καλώς σε βρήκα κι εδώ 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλώς ήρθες Νέστορα.
      Αυτό που συμβαίνει είναι οτι δεν τολμάμε πια να σηκώσουμε κεφάλι. Ευτυχώς όχι όλοι, αν και πολλοί νομίζουν οτι κοιτούν ψηλά και είναι τρίτο υπόγειο. Ποιός όμως θα κρίνει τον ουρανό του άλλου;
      Καλό βράδυ!

  12. Ο/Η koufetarios λέει:

    Η μπλογκοσχέσεις είναι οι πιο δημοκρατικές που έχω βιώσει. Και θα συνεχίζω να έχω αυτή την ανάγκη για τους αγαπημένους μου δημοκράτες.. Άν και το διάστημα είναι λίγο, εγώ θα σου κάνω το ποδαρικό του χρόνου εάν προλάβω.. 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι εγώ της ίδιας άποψης είμαι για τις μπλογκοσχέσεις. Μου άρεσε αυτό.. χιχιχ
      Γι’αυτό και μου φαίνεται περίεργο όταν κάποιοι αποτραβιούνται από τις γειτονιές μας. Αλλά τελικά ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τί συμβαίνει και κρίνεις μόνο με το δικό σου σκεπτικό όσο ανοιχτό κι αν προσπαθείς να το κρατάς.
      Ωραία τα πρωινά νέα σου!
      Πάω να διαβάσω το κείμενό σου.
      Καλημέρα!

  13. Ο/Η silena λέει:

    αγαπημένη μου φίλη, έλειψα πολλές μέρες, είν’ αλήθεια, ξεκουράστηκα αλλά έφαγα πολύ, βαρέθηκα πολύ, και μου έλειψε και η ζωγραφική μου πολύυυυ

    για να πω και την αλήθεια είμαι από τους ανθρώπους που δεν μπορούν να μείνουν πολύ καιρό στο ίδιο μέρος κι έτσι πέρασα μεν καλά αλλά …

    AnD μου σου στέλνω πολλά φιλιά κι ένα όμορφο άσμα για ταξίδια μαγικά
    αυτό

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλώς το το Σιλενάκι!
      Εμ όλα με μέτρο δε λέμε; Πόσο οξυγόνο πια να πάρει κανείς; χιχιιχ
      Και τι ωραίο τραγουδάκι είναι αυτό; Βλέπω να μου μένει η μελωδία στο μυαλό μέχρι να κοιμηθώ…!
      Φιλιά πολλά!

  14. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Εγώ πάντως δεν έφυγα ποτέ από κοντά σου καλή μου. Εσύ έπαψες να με επισκέπτεσαι αλλά δεν πειράζει, θα έχεις τους λόγους σου!χαχαχα΄Καλημερα και καλό κουράγιο!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλησπέρα Μανιάτισσα!
      Δεν έλειψες, το ξέρω. Ούτε κι εγώ έλειψα όμως. Νόμιζα οτι δεν έπαιρνα τις αναρτήσεις σου και έμπαινα συχνά-πυκνά για να βεβαιωθώ οτι ανανεώνεται το blogroll μου αλλά έβλεπα το φιλανθρώπικο τελευταίο σου ποστ. Σήμερα δεν πρόλαβα ακόμα αλλά θα σου έρθω.
      Πάντως καταλαβαίνω τώρα οτι είναι κάπως παραπονιάρικη η ανάρτησή μου αυτή… χιχιχ
      Η αλήθεια είναι οτι είμαι λίγο παραπονιάρα ακόμα και χωρίς λόγο. Με τσάκωσες! 😀
      Αλλά να ξέρεις οτι αυτό το μπλογκ είναι εγωκεντρικό στο σημείο που ακόμα και τα παράπονα αυτά σε ‘μένα απευθύνονται. Έχω χαθεί κι εγώ τελευταία με τις υποχρεώσεις μου και όλα, και μου έχει λείψει ίσως περισσότερο ο τρόπος που μπορούσα μέχρι πρότινος να βρίσκομαι εδώ μέσα.
      Όμως τελικά με ανέχεστε ακόμα κι όταν είμαι γκρινιάρα. Είμαι πολύ τυχερή!

      Καλό απόγευμα να έχεις!

  15. Ο/Η Magda λέει:

    AnD μου, καλησπέρα και καλό μήνα!
    Ξέρω ότι κάπου εκεί στο πρώτο πόδι είσαι.Είναι πανέμορφα, αλλά μπάνιο δεν έκανα. Είναι νωρίς.Πέρυσι ξεκίνησα 15 Ιουνίου και τελείωσα τον Νοέμβριο. Πιστεύω ότι η θάλασσα δεν ζεστάθηκε ακόμα. Αφού στο σπίτι, έχουμε ακόμη πάπλωμα.
    Καληνύχτα και πολλά φιλάκια

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα Μάγδα!
      Εγώ τη δοκίμασα τη θαλασσίτσα ήδη. Πολύ ωραία είναι αφού καταφέρεις να μπεις. Αλλά το πιο ωραίο αυτή την εποχή είναι οι άδειες παραλίες και αυτή η ηρεμία.
      Καλά, κι εγώ με πάπλωμα κοιμάμαι ακόμα. χιχιιχ
      Αυτή η περίοδος μετά τα καλοριφέρ και πριν τα ερκοντίσιον είναι η καλύτερη απ’όλες τις απόψεις.
      Σε φιλώ!

  16. Ο/Η JonyG λέει:

    εκπληκτικό το blog σου, έστω και αργά συντονίζομαι και ακονίζω το πληκτρολόγιό μου…!!!
    αυτή η μπλογκογειτονιά είναι πράγματι φανταστική!!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλώς ήρθες λοιπόν!
      Η μπλογκογειτονιά είναι η γειτονιά στην οποία όλοι θα θέλαμε να ζούμε. Επιλέγουμε τους γείτονές μας και εμφανίζουμε τον βελτιωμένο εαυτό μας παίρνοντας το θάρρος να το κάνουμε αυτό και στην πραγματική μας γειτονιά.
      Καλημέρα!

  17. Ο/Η Joker λέει:

    Τα πολιτικά είναι παντού δυστυχώς ή ευτυχώς…Πάντως καλά κάνεις και έχεις την τηλεόραση κλειστή..Μόνο έτσι μπορείς να έχεις όνειρα και να ελπίζεις σε ένα καλύτερο και φωτεινότερο αύριο..Καλό βράδυ!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Γειά σου Joker!
      Η χρησιμότητα της τηλεόρασης είναι ένα μεγάλο θέμα. Μπορεί εμείς καμιά φορά να είμαστε αδύναμοι ώστε να κλείσουμε τα προγράμματα που δεν αξίζουν το χρόνο μας και επομένως να την πληρώνουν άλλα προγράμματα που έχουν πολλά να προσφέρουν.
      Τα πολιτικά είναι ωραία, απαραίτητα και έχουν ενδιαφέρον. Τα κομματικά όχι.
      Καλημέρα!

Σχολιάστε

