Αμαχητί

Στον πόλεμο που ξεκίνησα με την Απόσταση και το Χρόνο ήρθε να με υπερασπιστεί ο πιο μικρός πολεμιστής, το Όνειρο. Μα ήταν τέτοια η γενναιότητά του που οι εχθροί μου αμέσως παραδόθηκαν, όχι από φόβο αλλά από σεβασμό, καθώς τέτοιο αντίπαλο δεν είχαν ξανασυναντήσει. Έναν αντίπαλο – φίλο που αντί για βόλια έριξε στο κορμί τους φτερά μέχρι να μπορέσουν να πετάξουν ψηλά σαν εκείνον. Μέχρι να μεταφέρουν τη σοφή τους μάχη πάνω από τα σύννεφα και όλους τους καιρούς που επηρεάζουν τις αισθήσεις.

Σχεδόν κάθε βράδυ τον στέλνω στον ίδιο πόλεμο και από κάθε μάχη γυρνάει φορτωμένος με λάφυρα, που όμως τα ονομάζει δώρα.

Γιατί ό,τι δίνεται απλόχερα είναι δώρο κι ο πιο γενναίος απ’ όλους είναι ο γενναιόδωρος.

Ο Χρόνος, η Απόσταση και τ’ Όνειρο αυτό μου ψιθυρίζουν την ώρα που μου λείπεις και ξέρω πως όταν γίνω γενναιόδωρη, μόνο τότε, θα λήξει αυτός ο πόλεμος…

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

13 Responses to Αμαχητί

  1. Ο/Η silena λέει:

    υπέροχη ανάρτηση καλή μου φίλη, στους ονειροπόλους ανήκω κι εγώ όπως ξέρεις, κι η δύναμή μου τα όνειρά μου που παλεύουν να μείνουν, να μεγαλώσουν, να θεριέψουν σε πείσμα όσων τα ισοπεδώνουν με τις «μικρές» τους τακτικές

    να είσαι πάντα καλά και να ξέρεις πως η γενναιοδωρία είναι ιδέα, κίνηση, απαλό αεράκι…

    ένα τραγουδάκι όμορφο για σένα, αυτό

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ευχαριστώ και για το υπέροχο τραγουδάκι και για τα λόγια σου που πάντα μου δίνουν δύναμη για να μην λιγοψυχώ.
      Το τραγούδι σου λέει «σήμερα ξυπνάω χωρίς λόγο». Πολλές φορές μου συμβαίνει να σηκώνομαι χωρίς λόγο όχι όμως χωρίς όρεξη. Όρεξη για να βρω έναν καινούριο λόγο κάθε μέρα και πριν ξαναπέσω για ύπνο να θαυμάσω αυτό το αστείρευτο πηγάδι λόγων που είναι η ζωή μας.
      Καλημέρα!

  2. Ο/Η DeeDee λέει:

    Υπεροχη αναρτηση! Ετσι ειναι, οσα περισσοτερα δινεις, τοσα περισσοτερα παιρνεις 🙂
    Καλη τυχη στ’ονειρο 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Είναι σίγουρα έτσι, μου το λέει και η λογική και το ένστικτό μου. Δεν είναι όμως ό,τι πιο εύκολο να ζεις έτσι, ειδικά να σταματήσεις να βαφτίζεις γενναιόδωρες τις υστερόβουλες πράξεις και σκέψεις. Περισσότερο στον ίδιο σου τον εαυτό μάλιστα, να τον μπερδεύεις, να τον καροϊδεύεις ή να τον απατάς.
      Πω πω τι μ’επιασε καλέ σήμερα; 🙂
      Καλημέρα!

  3. Ο/Η dimiscon λέει:

    Ταξίδεψα… Ευχαριστώ!

  4. Ο/Η koufetarios λέει:

    Πανέμορφη ανάρτηση. Ναι, ονειρεύομαι κι εγώ! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μα είναι τα άτιμα τα όνειρα ανάγκη. Άλλες φορές διέξοδος κι άλλες φορές μπορεί απλά να σου δείχνουν το δρόμο για το σπίτι σου.
      Είναι καθήκον μας να μην ξεχνάμε να τα βλέπουμε και να τα ποτίζουμε όπως και να κινούμαστε στην πραγματικότητα.
      Καλημέρα!

  5. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δεν ανήκω στους ονειροπόλους…
    Θεωρώ πως όλες οι ευκαιρίες στο παρόν μας βρίσκονται…
    Πιστεύω στη μαγεία της Ζωής με όλη μου τη καρδιά και εκεί συναντώ την Αγάπη!
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια τρυφερά! :))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα Μαγισσούλα!
      Κι εμείς οι ονειρευτές στη μαγεία της Ζωής ακουμπάμε τα όνειρά μας. Κανείς δεν μπορεί να ζει μέσα στο όνειρο ή να αρνείται να κοιτάξει το παρόν. Μπορούμε όμως όλοι να πασπαλίσουμε με λίγη αστερόσκονη ή ονειρόσκονη τις ζωές μας για να τις ομορφύνουμε και να μην μας καταπιεί ένα αύριο που δεν επιλέξαμε. Να ζήσουμε τη ζωή μας σύμφωνα με τον τρόπο που θέλουμε, αυτόν που ονειρεύομαστε κι όχι αυτόν που φαίνεται να τη μαυρίζει και να παραιτηθούμε.
      Αφιλιά!

  6. Ο/Η Νίτσα λέει:

    Οι πόλεμοι που στήνουμε με το Χρόνο και την Απόσταση μόνοι μας και συχνά δίχως λόγο. Ύπουλοι αντίπαλοι που δυστυχώς μόνο όταν ηττηθούν συνειδητοποιούμε ότι έχουμε χάσει Όνειρο, ανεπιστρεπτί.
    Εσύ, όμως, αφού έχεις συνείδηση της ρίζας του κακού, του πολέμου σου, βάλε φουλ στη γενναιοδωρία, ή όπως αλλιώς την ορίζεις, και κυνήγα το όνειρο!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Είπα να βάλω μπροστά την Ταχύτητα αλλά ήταν πιο επιθετική. Προτιμώ το Όνειρο κι ας διατρέχω τον κίνδυνο να το χάσω. Στο χέρι μου είναι να το κρατήσω ζωντανό και να φροντίζω τα τραύματά του. Όσο το θυμάμαι αυτό θα είναι πάντα αήτητο.
      Καλημέρα Νίτσα!

Σχολιάστε

