Στη θάλασσα

Χθες, την ώρα που η θάλασσα μου ανήκε, κοιτώντας στο νερό είδα στο πρόσωπό μου το δικό σου χαμόγελο…

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

18 Responses to Στη θάλασσα

  1. Ο/Η silena λέει:

    η ευτυχία αντανακλάται απολύτως ειλικρινής
    στο νερό,
    ακόμη κι όταν αυτό ταραγμένο από την διαπίστωση
    ηρεμεί για λίγα δευτερόλεπτα
    χρόνος αρκετός
    να σου επιτρέψει να δεις
    δέος να αισθανθείς
    και μια χαρά ήχος γλυκός
    φως ρευστό

    πολλά φιλιά και την αγάπη μου

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ευτυχία που αντανακλάται γεμίζει όνειρα τον ουρανό και το βυθό ταυτόχρονα. Ενώνει τους δύο κόσμους και πάλι στον Έναν αρχικό. Δέος, όπως ακριβώς το λες.

      Σε φιλώ…

  2. Ο/Η DeeDee λέει:

    Ωραιο το τραγουδι, αλλα ακομη καλυτερο το βιντεακι!!!!! 🙂

    Οι αντανακλασεις ειναι πιο πραγματικες απο οσο θελουμε να πιστευουμε μερικες φορες 😉

    Καλο απογευματακι!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Οι αντανακλάσεις μπορεί και να είναι η μόνη πραγματικότητα. Δεν ξέρουμε και ίσως να μη μάθουμε ποτέ. Στο μεταξύ μπορούμε να νιώθουμε αυτό που λέει η καρδούλα μας.
      Καλό απόγευμα Κατερίνα!

  3. Ο/Η Kanthar0s λέει:

    Το είχα ξεχάσει τελείως αυτό το κομμάτι!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι εγώ ξεχνάω τελευταία πράγματα… Η ηλικία λες; χιχιχι
      Θα θυμίζω εγώ σε σένα τα ξεχασμένα σου κι εσύ σε ‘μένα τα δικά μου, οκ;
      Όμως όλα, ακόμα κι αυτά που θέλαν να ξεχαστούν.

      Καλό βράδυ Κάνθαρε!

  4. Ο/Η spartan oblivion λέει:

    Έτσι, έτσι… να βλέπω χαμογελαστές φατσούλες… Βρε, πολύ ωραίο είσαι με το μπικινάκι σου 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Σαν παιδί κι εγώ…χαμογελώ. Και σαν κοριτσάκι χαμογελαστό…δείχνω όμορφη με το μαγιουδάκι μου. Ποιός δεν είναι όμορφος όταν χαμογελάει;
      Εσύ εδώ μου χαμογελάς ακόμα κι όταν κάνω γκάφες, όπως όταν πέταξα τη μηχανή σου στη θάλασσα και σε καταδίκασα σ’αξυρισιές. χιχιχι
      Καλό βράδυ!

      • Ο/Η spartan oblivion λέει:

        Σιγά να μη σου θύμωνα που πέταξες την παλιομηχανή μου. Τι αξία έχει αυτή μπροστά σε δυο χαμογελαστά ματάκια; Άσε που εδώ και καιρό το σκεφτόμουνα να αφήσω μούσι 🙂

        • Ο/Η AnD λέει:

          Αν όμως πετούσα στη θάλασσα την άλλη τη μηχανή; χιχιχι
          Εκείνη σίγουρα κάνει για σκαντάγιο. Μου φαίνεται όμως οτι αν το έκανα αυτό θα με έριχνες κι εμένα μέσα και χωρίς σχοινί.

          Υ.Γ. Σου πάει το μούσι…

  5. Ο/Η Ginger λέει:

    Απ τα πιο ομορφα βιντεοκλιπακια που εχω δει. Τοσο δροσερο και χαρουμενο.

    • Ο/Η AnD λέει:

      Έτσι να μείνουμε, κοριτσάκια δροσερά και χαρούμενα και πάντα ν’απολαμβάνουμε τη θάλασσα παίζοντας με το νερό και την άμμο.

      Καλό βράδυ Ginger!

  6. Ο/Η koufetarios λέει:

    Το καλοκαίρι νομίζω σου δίνει την ευκαιρία να χαμογελάσεις, Να νιώσεις καλά. Να ηρεμήσεις και να αναλογιστείς. Είναι ευκαιρία για μικρές αλλαγές. Καθημερινές..

    Επανέρχομαι σιγά σιγα!

    Καλό σου απόγευμα!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Έχεις δίκιο, έτσι είναι. Και έρχεται ξανά και ξανά και πάλι φεύγει κι αυτό το κάνει ακόμα πολυτιμότερο.
      Επανέρχεσαι κι εσύ με την πολύτιμη κουφεταρία σου λοιπόν.
      Καλό βράδυ!

  7. Ο/Η ainafets λέει:

    Χαίρομαι όταν η Φακίτσα κάνει σκανδαλιές, τσαχπινιές και βουτιές… στη πραγματικότητα…δεν παραπλανά η θάλασσα αν δεν της το επιτρέψουμε! 😉
    Εύχομαι πολλές όμορφες βολτίτσες και καλοκαιρινά χαμόγελα…χαλαράαααααααααααα!

    ΑΦιλάκια πολύ ζεστά ακόμα! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Η θάλασσα είναι μανούλα στις τσαχπινιές. Κοντά της κάτι μαθαίνουμε κι εμείς τα κοριτσάκια.
      Καλό καλοκαίρι να έχουμε Μαγισσούλα.
      Αφιλιά κι από μένα, θαλασσινά!

  8. Ο/Η Βίκυ λέει:

    και μόνο γι’ αυτό το βίντεο, άξιζαν τα καλοκαίρια που πέρασαν!
    τι γλυκιά φατσούλα και… πόσο σου πάει!
    φιλιά φακουλίνι μου!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μέσα στα καλοκαίρια που πέρασαν ζει αυτό το κοριτσάκι και μέσα σ’αυτά που είναι να ‘ρθουν. Αρκεί να το θυμόμαστε και να το αφήνουμε να αναπνέει το θαλασσινό αεράκι.

      Καλά να περάσεις!

Σχολιάστε

