Επισκέψεις

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

22 Responses to Επισκέψεις

  1. Ο/Η ainafets λέει:

    Και τι έγινε μετά;
    Απότομα σταμάτησε φακούλα το τρυφερό αυτό video!
    Καλή πανσέληνο εύχομαι, αν και έμαθα πως βοηθά τα ξεκαθαρίσματα, μέσα μας πρώτα και φυσικά γύρω μας! 😉

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και να έχεις ένα μαγευτικό μήνα! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      E ναι, γιατί είναι τρέιλερ! χιχιχι
      Μετά και για τα υπόλοιπα 6,5 λεπτά φαντάζομαι γίνονται κι άλλες ομορφιές.
      Μα εγώ ήθελα μόνο να σου δείξω από τί είναι φτιαγμένο το φεγγάρι.
      Φιλιά πολλά, πάντα αληθινά!

  2. Ο/Η DeeDee λέει:

    Ναι κι εγω δεν καταλαβα τι θελει να πει ο ποιητης 🙂 Εχει και συνεχεια , ετσι δεν ειναι;

    Που εισαι χαμενη; Ελπιζω να περνας καλα!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ο ποιητής θέλει να σε παιδέψει. χιχιιχ
      Ναι, είναι μία 7λεπτη ταινία μηκρού μήκους της Pixar που ακόμα δεν έχει κυκλοφορήσει. Αν και φαντάζομαι αν ψάξουμε καλά στο διαδίκτυο όλο και κάπου θα τη βρούμε.
      Εδώ είμαι, ήμουν σε μίτινγκ με τον εαυτό μου αλλά δε χάθηκα. Διαβάζω τα νέα σου τακτικά κι ας μη φαίνομαι.
      Καλά περνάω, έχω και γενέθλια σήμερα!
      Φιλιά!

      • Ο/Η DeeDee λέει:

        ωωωωωωωωωω Πολυχρονη και παντα ευτυχισμενη με υγεια σαλονικια μου!!!!

        αργω λιγακι να τα πιασω….. τωρα καταλαβα οτι το μπαρμπαδελακι ειναι στο φεγγαρι :):):)

  3. Ο/Η silena λέει:

    τα λόγια είναι περιττά όταν βλέπεις κάτι τέτοιο, καλό μήνα AnD μου να είσαι πάντα καλά και να φωτίζεται η ψυχή σου από τη σελήνη, φιλιά και την αγάπη μου

    • Ο/Η AnD λέει:

      Χαίρομαι που σ’άρεσε το βιντεάκι. Απόψε θα δούμε κι εμείς αυτό το τεράστιο φεγγάρι και αν το αφήσουμε σίγουρα θα μας φωτίσει.
      Φιλιά πολλά!

  4. Ο/Η spartan oblivion λέει:

    Είδες τι χαρίζει το φεγγαράκι σε εκείνους που έχουν καθαρή ψυχή; Τυχερά τα παιδιά! Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα για τα γενέθλιά σου. Σου εύχομαι να γεμίσεις τις γωνιές τής ψυχής σου με παρόμοια πολύτιμα δώρα…

  5. Ο/Η ainafets λέει:

    Λιονταρίνα τρομερή…ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΆ και σήμερα με πανσέληνο κοίτα να τους μαγέψεις όλους!
    Εύχομαι υγεία (μέσα έξω), και πολλά χαμόγελα να σ’ ακολουθούν όλη σου τη ζωή!
    ΑΦιλάκια καρδιάς! 🙂 🙂 🙂

  6. Ο/Η Ginger λέει:

    Λαθος λαθος. Εδω που ζω υπαρχει ενα σκυλοτραγουδακι που το λεει ξεκαθαρα. Το φεγγαρι ειναι φτιαγμενο απο τυρι, ή τουλάχιστον έτσι το βλεπουν τα πεινασμένα σκυλάκια. Καλό βράδυ

    • Ο/Η AnD λέει:

      ‘Αμα σου πω οτι και για μένα που κατά βάθος είμαι ποντικάκι το φεγγάρι είναι φτιαγμένο από τυρί… Γι’αυτό και μην πατήσω ποτέ πάνω!
      Φιλιά!

  7. Ο/Η Ginger λέει:

    Πήγα και στο φερα, οχι το φεγγαρι, το τραγουδακι

    Πάρε και τη μετάφραση
    http://foliebambi.blogspot.hu/2011/09/blog-post.html

    Και πάλι καλό βραδυ

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αααα! Αρχικά έφαγα ένα σκάλωμα ακούγοντας το τραγούδι. Μου φαίνεται περίεργη η γλώσσα, σαν να μη μοιάζει με καμία. Αλλά τι στίχος βρε παιδί μου; Μπορεί να είναι τυρένιο, ναι. Γιατί όχι;
      Μπορεί να είναι φτιαγμένο κι από αστέρια κι από τυρί κι από χάδια κι απ’ό,τι άλλο θέλει κανείς να νομίζει.
      Ελπίζω να το απόλαυσες χθες το φεγγάρι!

  8. Ο/Η Garida λέει:

    τι όμορφο!!! θέλω κι άλλοοο!! αγαπάμε παιδικά!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Γειά σου κοριτσάκι!
      Κι εγώ θέλω κι άλλο! Λίγη υπομονή μέχρι να κυκλοφορήσει ολόκληρο θα κάνουμ. Με το που θα το βρω θα το ανεβάσω εδώ, όλο ή το λινκ να το χαρούμε.
      Σε φιλώ!

  9. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Ποσο κοντά είναι τελικά το φεγγάρι. Ειναι απλό να το πιάσουμε με τα ίδια μας τα χέρια!
    Ελειψα αλλά δε σας ξεχασα!
    Καλο Σ/Κ και καλο καλοκαιρι!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Και με το καλάμι μας να το ψαρέψουμε και με το λάσο μας να το τυλίξουμε και με το καλαμάκι μας να το πιούμε. Αλλά ωραίο είναι κι εκεί να το θαυμάζουμε κάθε βράδυ. Φέτος γεμάτο για 2 φορές μαθαίνω.
      Να λείπεις και να ξανάρχεσαι, δε θα σου θυμώσουμε ποτέ κι ούτε θα σε ξεχάσουμε όταν λείπεις.
      Ελπίζω να περάσεις καλά κι εσύ. Εγώ ξεκινάω σύντομα…
      Καλό καλοκαίρι!

  10. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    Με έκανες να ψάχνω τη συνέχεια!μόνο αυτό θα σου πώ!καλησπέρα! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κι εγώ την έψαξα αλλά δεν τη βρήκα. Σε λίγο καιρό θα κυκλοφορεί παντού πάντως και τότε θα την προσθέσω εδώ στα σχόλια. Όμορφο φαίνεται…!
      Σε φιλώ!

Σχολιάστε

