Ο μικρός τυμπανιστής

Γυρίσατεεε;

Μου λείψατε, ρεμάλια..!

Τί έγινε όσο έλειπα στις γειτονιές μας; Κυκλοφόρησε κανένα καλό νέο, καμιά καλή ανάρτηση, κάτι που δεν πρέπει να χάσω; Σ’αυτή την περίπτωση παρακαλώ να με ενημερώσετε, ακόμα και για δικές σας αναρτήσεις, δε θέλω μετριοφροσύνες. 🙂

Ωραίες οι διακοπές, ωραία και η επιστροφή στο σπίτι. Κάθε φορά που γυρνάω σπίτι μετά από καιρό ανοίγοντας την πόρτα φοβάμαι μην έχει μέσα καμιά αρκούδα. χιχιχι Φαντάζομαι είναι φυσιολογικό και έχει να κάνει με τη σπηλαιοκατοίκηση.

Οι αρκούδες δε με τρομάζουν κατα τα άλλα (όχι οτι έρχομαι αντιμέτωπη με μία καθημερινά στο δρόμο μου για να ξέρω), είναι ένα ζώο που έχουμε συνδυάσει με την τρυφερότητα και την αγκαλίτσα. Δε νομίζω πάντως να είναι έτσι η αγκαλιά με μια αρκούδα…

Οι κατσαρίδες είναι που με φοβίζουν πολύ. Τις σιχαίνομαι. Οι κατσαρίδες είναι ο λόγος που δεν τρώω γαρίδες. Σαν ξαδερφάκια πρώτα είναι!

Μια τέτοια λοιπόν είδα πίσω απ΄την πόρτα του δωματίου μου στις διακοπές μου και έχασα έναν ύπνο. Στο σύνολο έχασα τέσσερις ύπνους, εδώ θα μιλήσω για δύο απ’αυτούς. Πώς λοιπόν να μη χάσω τον ύπνο μου, πρώτα για να πάρω κουράγιο και να σταματήσω να ουρλιάζω τρέχοντας και τρέμοντας, μετά για να μπορέσω να ανοίξω το ντουλάπι με το Τέζα χωρίς να φοβάμαι μη μου επιτεθεί ανοίγοντάς το όλο της το σόι, μετά για να ρίξω το μισό μπουκάλι πάνω της, ύστερα για να ξεμυρίσει ο τόπος που μ’αυτό το Τέζα σκοτώνεις χαλαρά και άνθρωπο, μη σου πω και αρκούδα, να σφουγγαρίσω, να τινάξω τα σεντόνια μην έχει και καμιά άλλη εκεί, να βρω το πτώμα της μικρής Τερέζας και να το ξεφορτωθώ. Τι άλλο, εντάξει νεκρόσιμες ακολουθίες δεν έκανα αλλά πού να κοιμηθείς μετά. Μια να σκέφτεσαι την αμαρτία που σκότωσες το πλάσμα του Θεού, μια την οικολογική καταστροφή με το εντομοκτόνο, μια το ενδεχόμενο να έρθουν για εκδίκηση οι συντρόφισσές της και μια αυτή την ίδια την παράνοια…

Αυτό έγινε μέρες πριν και από τότε είχα συνέλθει πλήρως μπορώ να πω, μέχρι τη χτεσινή νύχτα…

Γυρίζω στο χωριό των παππούδων για το μνημόσυνο της γιαγκούλας που πέθανε πέρσι, εξαντλημένη από τις διακοπές, ξαπλώνω και κουκουλώνομαι με κουβέρτα παρακαλώ μιας και το χωριό είναι ορεινό και, πάνω στον καλό τον ύπνο, εκεί που νιώθεις να βυθίζεσαι γλυκά και να μη σε νοιάζει αν θα ξυπνήσεις ποτέ, νιώθω ένα γαργαλητό στ’αφτί. Δεν μπορώ να πω οτι ήταν ευχάριστο σαν ερωτικό χάδι ούτε ενοχλητικό σαν ερωτικό χάδι αμπντάλη άντρα, ήταν… δε με ένοιαζε καθόλου τί ήταν, ήμουν στον ύπνο τον καλό, είπαμε!

Δεν ξέρω πόση ώρα μετά ένιωσα κάτι να μπαίνει στο αφτί μου, κάτι σαν…σκουλήκι!

Σιχαίνομαι μόνο που το σκέφτομαι, μου έρχεται να κόψω το αφτί μου και το κεφάλι μου ολόκληρο! Νομίζω οτι έχω ένα σκουλήκι μέσα στο αφτί μου!

Τινάχτηκα αμέσως, βάρεσα και το κεφάλι μου απ’την άλλη μεριά, όπως έχω δει να κάνουν κάποιοι για να βγει το νερό απ’τα αφτιά τους, δεν ένιωσα κάτι να βγαίνει. Ούτε και το νιώθω να τριγυρνάει εκεί μέσα. Δεν ξέρω…

Τώρα πρέπει να ψάξω στο ίντερνετ να δω αν είναι δυνατό να μπει ένα σκουλήκι στο αφτί και να μείνει εκεί μέσα. Πάντως δεν το ακούω να κοπανάει το τύμπανό μου. χιχιχ Ή μήπως πια το τύμπανό του;;

Και τι να ψάξω, «έχω σκουλήκι στο αφτί»;

Άσχετο, βλέπω στα στατιστικά του μπλογκ πολλούς να οδηγούνται εδώ από αναζητήσεις με λέξεις «τρώω λίγο και φουσκώνω». Περίεργο μου φαίνεται να αντιμετωπίζει αυτό το πρόβλημα τόσος κόσμος. Ή που όλες είμαστε χοντρές και δεν το παραδεχόμαστε. :d
Νομίζω όμως οτι δεν είναι καν τόσο το άγχος όσο η κακή διατροφή. Τελοσπάντων, μπήκα να σας βρω και πάλι και έρχομαι να δω τα νέα σας.

 

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

24 Responses to Ο μικρός τυμπανιστής

  1. Ο/Η spartanoblivion λέει:

    Κατσαρίδες, σκουλικάκια και αρκούδες… Στη στεριά αυτά… Για πες και της θάλασσας 🙂 Από καρχαρίες και μέδουσες εντάξει;
    Πάντως σου πήρα κατσαριδοκτόνο άοσμο, να πετάξεις το μπαϊγκόν :-ppp

    • Ο/Η AnD λέει:

      Από μέδουσες δε μασάμε. Εμείς έχουμε μεγαλώσει δίπλα στο πιο αηδιαστικό είδος μέδουσας που υπάρχει, τη μεταλλαγμένη μέδουσα του Θερμαϊκού, αναθρεμένη με όλων των ειδών τα καλούδια αυτού του κόλπου. Οι υπόλοιπες είναι γατάκια μπροστά της.
      Στη θάλασσα… το τσουτσούνι είναι το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό. Το δόλωμα καλέ! χιχιχιχ
      Οι γαρίδες που μοιάζουν με κατσαρίδες αλλά δεν τις συναντώ, οι δράκαινες που μπορώ να τις δω μόνο σε κομμάτια μέσα στη σούπα μου και όλα όσα μοιάζουν με φίδια.
      Αυτά νομίζω απεχθάνομαι. Λες κι εκείνα να με βλέπουν να κολυμπάω και να τρέχουν μακριά;

  2. Ο/Η vad λέει:

    Είδα τον τιτλο και νόμισα φτασανε Χριστουγεννα:))
    Δες εδω να παρηγορηθεις:))
    http://apouro.blogspot.gr/2011/05/blog-post_13.html

    Καλη εβδομάδα…

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αμάν το θυμάμαι αυτό που είχες ανεβάσει! Πόνο δεν έχω αλλά νομίζω οτι είναι βουλωμένο. Μήπως είναι ιδέα μου; Πάντως δε θέλω να μου βάλουν τίποτα στο αφτί. Δε μπορούμε να συνυπάρξουμε εγώ και το σκουλήκι μου σαν Αρειανά που είμαστε; χιχιχι

  3. Ο/Η ainafets λέει:

    Καλώς την Φακούλα μας!
    Κατ’ αρχάς πρέπει να σου πω πως οι κατσαρίδες για μένα είναι ότι πιο άθλιο, σιχαμένο, βρομερό υπάρχει στη γη, είναι η εικόνα της βρόμας μας…(ναι ξέρω και το σπίτι μας να είναι καθαρό αυτές δεν μασάνε) εξάλλου ζουν στους υπονόμους… Στο βουνό που ζω δεν υπάρχουν…αλλά έχουμε ακρίδες που με πανικοβάλλουν γιατί πηδούν στη μούρη μου, αυτές είναι που μοιάζουν με γαρίδες και στη Κίνα τις τρώνε τηγανιτές μπιάχχχχχχχχχχχχχχ! εμένα μου αρέσουν όμως οι γαρίδες…και πανέ! 😉 (ωραία κουβέντα πιάσαμε!) 🙂
    Τώρα για το «πράγμα» που μπήκε στο αυτί σου έχω να σου πω το εξής: Για δυο τρίμηνα θα παρακολουθώ (ως μάγισσα φυσικά!) τις αναρτήσεις σου και από εκεί θα συμπεράνω αν το «πράγμα» μπήκε για καλό σου ή όχι!
    Όσο για διακοπές…είναι η πρώτη φορά που δεν πήγα για διακοπές στην αγαπημένη Σκιάθο για λόγους οικογενειακο-οικονομικούς….δεν παραπονιέμαι (πολύ!) αφού ζω στο βουνό και η θάλασσα απέχει 20 λεπτά….αλλά σνιφ! 😦

    Πολλά πολλά ΑΦιλάκια σου στέλνω! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Οι κατσαρίδες είναι αστές, δεν πάνε στα χωριά και στα βουνά. Βέβαια στα βουνά έχει διάφορα άλλα έντομα, κάτι ακρίδες να- με το συμπάθειο και κάτι μπαμπούρια θηρία ολόκληρα αλλά αυτά αγαπιούνται. Οι κατσαρίδες με τίποτα. Έχω ακούσει οτι υπάρχουν και κάποιες που πετάνε. Αν δω καμιά τέτοια θα πεθάνω! Και τις κατσαρίδες νομίζω τις τρώνε στην Κίνα ή σε κάποιες άλλες χώρες. Καλά τις κάνουν, να έρθουν από δω να τους φιλέψουμε.
      Για να δούμε θα μου το φάει το μυαλό ή θα πεθάνει της πείνας εκεί μέσα ο εισβολέας;
      Να με ελέγχεις σε παρακαλώ κι αν δεις οτι μου κάνει ζημιά να επέμβεις με το ραβδάκι σου.
      Οι διακοπές είναι ίσως υπερτιμημένες. Κάποιοι άνθρωποι μπορούν να κάνουν διακοπές και στην πόλη τους και στο χωριό τους και μέσα στον εαυτό τους τον ίδιο. Νομίζω οτι είσαι ένας απ’αυτούς οπότε δε σε φοβάμαι.
      Σε φιλώ!

  4. Ο/Η Coύλα λέει:

    Λοιπον μου θυμισες περσι το Καλοκαίρι οπου ειχα παθει ηλιαση εγω και με τρεχανε στο νοσοκομείο και σε πλαινο κρεβατι υπήρχε άνθρωπος που του ειχε μπει πεταλουδα στο αυτι. Με μια λαβιδα του τη βγαλανε διοτι ηταν πολυ ενοχλητικο το πετάρισμά της. Απο αυτο το σκηνικό είχα εμπνευστεί την ανάρτηση: Ακούω πεταλούδες.
    Ελπίζω να μην εχει μπει τιποτα μέσα και να ειναι ιδεα σου, γιατι αν κρίνω απο αυτόν τον τύπο, υπέφερε πολυ!

    Αντε με το καλό να ερθει ο Σεπτέμβρης!

    Μεχρι τότε εχουμε ακομη Καλοκαίρι.

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναι, ναι τη θυμάμαι την περίπτωση που μας είχες διηγηθεί. Εγώ πεταλούδα δε νομίζω να έχω, μάλλον ένα σούρσιμο ένιωσα. Δεν ξέρω αν είναι καμιά κάμπια και γίνει πεταλούδα στο μέλλον. χαχαχαχα
      Ελπίζω κι εγώ να είναι ιδέα μου…. Πάντως δυσκολεύτηκα και χθες να κοιμηθώ μιας και προσπαθούσα να έχω το αφτί ελεύθερο μήπως και αποφασίσει να βγει έξω ο παρείσακτος. Να του βάλω λίγο φαγάκι στο μαξιλάρι και να του κάνω γούτσου-γούτσου μπας και γλυτώσω τις λαβίδες; 😀

  5. Ο/Η Ginger λέει:

    Υποθέτω πολλές οι αναρτήσεις που δεν πρέπει να χασεις αλλα βασικά η τρέχουσα δική μου χα! Ο παππάς βλογάει πρώτα τα γένια του. Κάνε τη νηστία σου και πέρασε απ’το μπλογκ μου γιά εξομολόγηση ανώνυμα ή επώνυμα.

    Γέλασα στα παρακάτω σημεία >
    Ρεμάλια
    Αρκούδα
    Κατσαριδες = γαρίδες (τι συνδιασμός Θεέ μου) Πάντως αν είναι η κατάληξη που σ’επιρρεάζει -ίδες έχεις θέμα γιατί κατ’αυτή την έννοια πρέπει ν’αποφεύγεις όλους του Ποντίους και τότε τι μένει δηλαδή!!!! Τι είναι ο κάβουρας τι είναι το ζουμί του?
    Ολα γύρω απ’το ΤΕΖΑ και τις ιδιότητές του
    Τερέζα (όνομα απαγορευμένο στο σπίτι μας, ετσι ονομαζόταν η πρώην σύζυγος του άντρα μου, έτσι το όνομα και κάθε υποκοριστικό τους απαγορεύεται ρητώς)

    Πως θα το κόψεις Χριστιανή (υποθέτω) μου το κεφάλι σου μόνη σου? Μου θυμίζεις τη Νόνικα Γαληνέα με τη Βλαχοπούλου > να φάω τα κόκκαλά μου….!

    Παντως αφου δεν ήταν ντραμίστας καλο σημάδι το βρίσκω.

    Συνεχίζω τη λίστα των ατακΩν που με εκαναν να γελάσω >
    τρώω λίγο και φουσκώνω…. και και τα αερόστατα αυτό λένε

    Ωραίο το βιντεάκι κι εσύ που επέστρεψες κεφάτι. Λοιπον μη ξεχασεις να περασεις απ το μπλογκ μου πριν το τελος Αυγούστου κατά προτίμηση γιατί μετά θα βρείς μόνον….. αποφάγια … μπορεί και καμμιά γαρίδα μελαχρινή

    ….ααααα όπως θα έρχεσαι φέρε και κάνα πιάτο φακές γιατί τις πεθύμησα.

    Φιλιά

    • Ο/Η AnD λέει:

      Όπως θα είδες εξομολογήθηκα. χιχιχι
      Πάντα επωνύμως, δε μασάμε!
      Τερέζα την έλεγαν την πρώην,ε; Όμως οι πρώην οδηγούν στις επόμενες οπότε από αυτή την άποψη πρέπει να νιώθεις τυχερή που υπήρχε η…λεγάμενη. 🙂
      Γιατί καλέ, τί έχουν οι ντραμίστες; Βαράν εκεί τα κλαπατσίμπαλά τους εκτονώνονται κι ύστερα ηρεμούν και δε σπαν τα δικά μας τα νεύρα.
      Δε μπορείς να φανταστείς πόσοι μπαίνουν εδώ μέσα από αυτή την αναζήτηση, το τρώω λίγο και φουσκώνω και τα σχετικά. χιχιχι Και τα αερόστατα,ε; Καλό! Και οι αγελάδες κάτι τέτοιο θα λένε. 😀

      Tο βιντεάκι είναι το τραγούδι του φετινού καλοκαιριού. Απ’ό,τι έμαθα είναι σουξέ εδώ και καιρό αλλά εγώ το άκουσα τελευταία, παντού μπορώ να πω και μου άρεσε.

      Και φακούλες σου έφερα και φάβα να σας φιλέψω που είναι πιο καλοκαιρινή.
      Να τα απολαύσεις!

      • Ο/Η Ginger λέει:

        Λες και ησουνα μπροστα. Βεβαια και νοιωθω τυχερη που η τεως δεν ηξερε να εκτιμηση. Πιο τυχερη δεν θα μπορουσα να ημουν σ αυτο το θεμα τουλαχιστον. Μη το λες για τους ντραμιστες. Σχεδον στο απεναντι σπιτι ο μεγαλος γιος εχει λοξα με τα τυμπανα. Να σου πω εγω ποια νευρα ποιανου εκτονωνει. Καλα το ξερεις οτι με εχεις κανει να ψαχνω πως τους φερνει ο γουγλης τους δικους μου σε μενα? Εχω ηδη την πρωτη ατακα αλλα θελω να μαζεψω περισσοτερες να τα κανω αναρτηση μετα. Η φαβα με πειραζει πια δεν μπορω να την φαω και ηταν απ τα αγαπημενα μου. Η ηλικια που λεγαμε………

        • Ο/Η AnD λέει:

          Ναι, ναι περιμένω να δω την ανάρτησή σου. Είχα κάνει κι εγώ μια τέτοια πέρσι στο μπλογκ που χάθηκε και είχαμε γελάσει πολύ. Είναι πραγματικά ενδιαφέρον να βλέπεις τί αναζητήσεις κάνει ο καθένας στο ίντερνετ. Οι άνθρωποι έχουν ενδιαφέρον κι ενδιαφέρονται για όλα, ακόμα και για τα πιο περίεργα πράγματα.
          Σε φιλώ.

  6. Ο/Η sunny λέει:

    Να ‘σαι καλά, δεν θα ξαναφάω γαρίδες, ποτέ ποτέ ξανά! Άκου ξαδερφάκια πρώτα… μππρρρ!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Άμα ψάχνεις δικαιολογία να μη φας διάφορα να σου πω κι άλλα τέτοια να γίνεις τζιτζιλόνι.
      Ελιά= Ανθρώπινο κρέας
      Κουνουπίδι= Μυαλό
      Για τη μυρωδιά του κουνουπιδιού δεν έχω να πω τίποτα, μιλάει από μόνη της.
      Μύδια= χμ…. νομίζω δε χρειάζεται να μιλήσω ούτε για τα μύδια. Τουλάχιστον τα απολαμβάνουν οι άντρες.
      Σύκα από κάποιες ποικιλίες= δε σου λέω,ντρέπομαι. 😛

      Ντάξει μωρέ, όλα καλά είναι. Έτσι όπως παν τα πράγματα σε λίγο θα τρώμε όχι μόνο αυτά αλλά και όσα μας θυμίζουν και θα λέμε και πάλι καλά. Θα ήθελα να πω οτι υπερβάλλω, μπορεί να το κάνω κιόλας αλλά καλό είναι να το σκεφτόμαστε κι αυτό από τώρα.
      Φιλιά!

      • Ο/Η ainafets λέει:

        Νομίζω…μάλλον αρχίζω να σιγουρεύομαι (και αυτό πριν από τα τρια τρίμηνα που είχα προβλέψει¨ως μάγισσα) πως το «πράγμα που μπήκε στο αυτάκι σου (αυτάκι είναι καλέ!) έχει προχωρήσει και επικίνδυνα απειλεί τον εγκέφαλο σου…ευτυχώς η καρδιά σου (η τρυφερή) αντιστέκεται σθεναρά (ωραία λέξη!) και έχεις ελπίδες να την γλυτώσεις…αυτό το τζιτζιλόνι όμως πολύ με ανησυχεί… 😉

        ΑΦιλάκια και περαστικά….μας! 😆

        • Ο/Η AnD λέει:

          χιχιχιχι
          Κοίτα τώρα Στεφανία μου τι έγινε. Πήγα στο γιατρό και δεν βρήκε ούτε σκουλήκι ούτε τίποτα εκεί μέσα… Βρε σε τι ατζαμή πήγα… Εδώ εγώ είμαι σίγουρη οτι κάτι σεργιανάει εκεί μέσα και το επιβεβαιώνει και ολόκληρη Μαγισσούλα!
          Για τον εγκέφαλο κάτι είχα καταλάβει ακόμα και πριν την εισβολή. Η καρδιά όμως δεν καταλαβαίνει τίποτα. Μόνη της θέλει να παραδίνεται.

          ΑΦτάκι εγώ το έμαθα στο σχολείο. Όπως και αΒγό και τρΈνο. Απ’όσο ξέρω όμως και οι δύο γραφές είναι σωστές. Τί να κάνεις, όπως μάθει κανείς.. χιχιχιχ

          Ευχαριστώ για τις ευχές σου, όπως είδες έπιασαν!
          Φιλιά!

  7. Ο/Η JonyG λέει:

    ααααααααααααααααααααααααααααχαχαχαχαχα….τί ωραίο κείμενο, πόσο γέλασα, νομίζω ότι όλοι είμασταν μέσα στο δωμάτιο μαζί σου κυνηγώντας την κατσαρίδα…άσε με το σκουλίκι στο αυτί…ΑΧΑΧΑΧΑΧΑχαχαχα!!!! υπάρχει μεγάλο θέμα των ανθρώπων με τα έντομα πάντως, και αν το σκεφτείς δεν θα έπρεπε να είναι έτσι, δλδ δεν είναι φυσιολογικό να φοβόμαστε ένα ον 1 γραμμάριο…
    καλώς όρισες πίσω (στις αρκούδες χαχα)

    • Ο/Η AnD λέει:

      Εδώ ένας ολόκληρος ελέφαντας φοβάται ένα τόσο δα ποντικάκι, τις κακάσχημες τις κατσαρίδες δε θα φοβόμαστε εμείς που όπως και να το κάνουμε έχουμε δει και 2 θρίλερ παραπάνω απ’τον ελέφαντα…
      Πάντως δεν έχει σχεση με το μέγεθος ο φόβος που κάποιος εμπνέει. Άσε που λένε οτι οι κοντοί είναι μοχθηροί! χαχααχ
      Και μην αρχίσω τώρα για τα ακάρεα που ούτε καν τα πιάνει το μάτι σου. Όχι, δες φάτσες και πες μου!
      Το σκουλήκι ήταν η εκδίκηση της φύσης για το χαμό της κατσαρίδας, είμαι σίγουρη. Αλλά πρόλαβε και ξαναβγήκε και δεν το βρήκε ο γιατρός.
      Καλώς σας βρήκα (ευτυχώς χωρίς αρκούδες!)..

  8. Ο/Η silena λέει:

    AnD μου τι έπαθες?? εντάξει καταλαβαίνω να σιχαίνεσαι τις κατσαρίδες νομίζω πως οι περισσότεροι έτσι νιώθουμε αλλά μη σου μπαίνουν και ιδέες για διάφορα στα αυτιά κλπ… το αποδίδω σ’ αυτή την αίσθηση του κενού που μας γεμίζουν οι επιστροφές, ίσως πάλι και όχι. Εγώ εντός και επί τα αυτά, δεν με πείραξε και πολύ αλλά να, έρχονται για επιδόρπιο κι όλα τα χαράτσια και οι λογ/σμοί και λες μα εγώ δεν αγόρασα τίποτα, ούτε το βιβλίο που ήθελα τόσο καιρό!!, δεν ξόδεψα τίποτα, ούτε διακοπές δεν πήγα!!! Τι φταίω να πληρώνω τα πάντα τα σπασμένα?

    άσε να μη σε καταθλίψω με τα δικά μου, να προσέχεις, να μπεις ομαλά στην καθημερινότητα και θα τα λέμε

    πολλά φιλιά και την αγάπη μου

    • Ο/Η AnD λέει:

      Γειά σου Σιλενάκι μου!
      Εκτονώσου καλή μου, εδώ γι’αυτό δεν είμαστε;
      Αδικία λέγεται αυτό και πάντα πονάει. Αλλά πάντα θα βρίσκουμε κάτι για να κρατιόμαστε, κάτι να μας δίνει χαρά.
      Το φεγγάρι που βγαίνει θα το απολαύσω τώρα με την εκπομπή που ανέβασες για την περίσταση, με παγωμένη μπυρίτσα σε κρίκερ που θα βγάλω απ’την κατάψυξη. Μικρές χαρές -μεγάλη απόλαυση. Κι άσε τους άλλους να κουρεύονται.

      Και για όποιον άλλο φίλο θέλει να ακούσει μαζί μας την εκπομπή της Σιλένας για το Μπλε Φεγγάρι, βάζω το λινκ.

      Φιλιά!

  9. Ο/Η Βίκυ λέει:

    αγαπημένο μου φακουλίνι, συμπάσχω πλήρως μαζί σου! είμαι ικανή να ουρλιάζω μέχρι να γίνει ένα θαύμα και να εξαφανιστεί αυτή η σιχαμάρα ή άλλως πως κατσαρίδα από μπροστά μου!
    όσο για τ’ αυτάκι σου, ουφ! δεν μπήκε τίποτα – μπήκε και έντρομο ξαναβγήκε; σημασία έχει που τώρα δεν κατοικείται από σκουληκάκι!
    να σου ευχηθώ καλό Φθινόπωρο και να σου στείλω ένα φιλί τεράστιο!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλημέρα Βικάκι!
      Άτιμες κατσαρίδες, γιατί να είναι τόσο άσχημες, μου λες;
      Μήπως έχουν όμορφο εσωτερικό κόσμο; χιχιιχ
      Καλό φθινόπωρο να ‘χουμε. Τώρα την Άνοιξη πάλι θα αρχίσουμε να ανησυχούμε για τα ζουζούνια.
      Φιλιά!

  10. Ο/Η Kanthar0s λέει:

    Υποβάλλω τα σέβη μου!

    Μεταλάς είμαι, αλλά αυτό το κομμάτι, όποτε το ακούω, με ανεβάζε τρελλά!

Σχολιάστε

