Τελικά…

…όταν βλέπεις κάτι αστείο, μια σκηνή στο δρόμο ή μια κωμωδία, είναι όντως πιο αστεία όταν τη βλέπεις μαζί με κάποιον άλλο

…ή εμένα μου φαίνεται έτσι;

Εντάξει, όχι με οποιονδήποτε άλλο…

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

28 Responses to Τελικά…

  1. Ο/Η Chocorello λέει:

    ναι θέλει σίγουρα αυτόν που θα γελάσει όσο εσύ, αλλά δεν είναι περίεργη η αίσθηση όταν γελάς με την καρδιά σου, ολομόναχος με κάτι τέτοια;

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αυτό!
      Είναι τόσο περίεργο όταν γελάς μόνος σου…
      Γελάς με την καρδιά σου μεν αλλά μήπως χασκογελάς ή μήπως χωρίς να το καταλαβαίνεις κρατιέσαι για να μη σε κοροιδεύουν, οπότε τελικά δεν γελάς με την καρδιά σου;
      Το γέλιο πάντως όπως και να το κάνεις είναι καλό..

  2. Ο/Η Τσοκορέλος λέει:

    καλό είναι αλλά το γέλιο πρέπει να μοιράζεται.

  3. Ο/Η Alchemist λέει:

    χαχαχαχα!Θεος! Τι μου θυμισες τωρα ρε συ. Θυμασαι μια εποχη που εβαζε τετοιες καμμενες ελληνικες ταινιες το αλτερ το μεσημερι? Πωπω τελειως καμμενος που το λεω αλλα παντα καθομουν στην τηλεοραση να τις δω! Για καποιο λογο αυτες οι ταινιες με εκαναν να γελαω ενω οι συγχρονες με κανουν να κλαιω μονο απο την κακογουστια!!

    Να μου εισαι καλα και να μου χαμογελας βλαμμενο!! (Μην νομιζεις οτι δεν το ειδα το ρεμαλια στην προ προηγουμενη αναρτηση σου). Φιλια πολλα!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Πού είσαι ρε συ;
      Ανησύχησα λίγο…ρεμάλι!

      Ο Τσάκωνας είναι κορυφή.
      Και τώρα βάζει στο Άλφα κατά τις 5 νομίζω κάτι τέτοιες βιντεοταινίες. Προχθές έδειχνε Ρόδα τσάντα και κοπάνα αλλά νομίζω οτι σκοπεύουν να δείξον όλη την βιντεοθήκη της εποχής.

      Κι εμένα μ’αρέσουν. Είχαν ωραίο περιβάλλον, ωραίους ηθοποιούς και ωραία αστεία. Απλά ήταν λίγο κακογυρισμένες με κακό σενάριο και μερικές κακές ερμηνείες. Οκ, δεν ήμασταν και Αμερικάνοι, μόλις είχε μπει στη ζωή μας ο Αντρέας.
      χααχαχ
      Καλό ξημέρωμα!

  4. Ο/Η spartan oblivion λέει:

    Άμα είσαι μόνος σου μπροστά σε οτιδήποτε αστείο ή αν βλέπεις μια κωμωδία μόνος σου, γελάς σίγουρα καλύτερα γιατί είσαι ταυτόχρονα και πρώτος και τελευταίος…
    Δεν έχεις ακούσει ότι γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος; :-ppp

  5. Ο/Η golden λέει:

    >> Insert Comment <> Insert Comment <<

  6. Το γέλιο είναι φυσική ανάγκη, επομένως, το να με βλέπουν να γελώ είναι σαν να με βλέπουν να ουρώ (τουλάχιστον).

  7. Ο/Η ainafets λέει:

    Α! ναι πόσο μου αρέσει να γελώ με τη καρδιά μου… αλλά και με καλή ποιότητα και επειδή δεν βλέπω πια καθόλου ΤV… αρκούμαι σε ανέκδοτα που μου στέλνουν οι φίλοι μου! 😉
    Χαχα! είδα εδώ και το «ξενιτεμένο» μας αγόρι και πάω να τον επισκεφτώ!

    ΑΦιλάκια χαρούμενα…έτσι να ξορκίσουμε την γενική κατήφεια! 😆

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ναι, ωραία και τα ανέκδοτα. Ποτέ δεν μπορούσα να τα θυμηθώ όμως…
      Ο Τσάκωνας από την άλλη με κάνει και γελάω ακόμα και να μη μιλάει. Μερικοί άνθρωποι είναι ωραίοι…

      Κι εγώ τβ δε βλέπω καθόλου και νομίζω αυτό είναι το πρώτο βήμα για να πραγματοποιηθεί η ευχή σου και να ξορκίσουμε τη γενική κατήφεια.

      Αφιλιά Μαγισσούλα!

  8. Ο/Η koulpaword λέει:

    φτου να πάρει η ευχή.. είχα τοσο καιρό να έλθω που είχα ξεχάσει τις κακοτοπιές.. 🙂 🙂
    χαχαχα ωραίο να γελάς με συμβατή παρέα.. αλλά κι εγώ μια χαρά παρέα μου κάνω.. και με έχω πάντα μαζί.. και γελώ κι όποτε θέλω.. και με μένα καθεκάστην.. και δημοσίως.. και στις καφετέριες με κοιτουν που γελώ διαβάζοντας εδώ.. ή αλλού.. αλλά ποσώς με ενδιαφέρει.. 🙂 🙂
    καλημερούδιαααα 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλή παρέα ο εαυτός μας, δε λέω αλλά καμιά φορά μας χρειάζεται και λίγη αλληλεπίδραση με κανέναν άλλο άνθρωπο.
      Αλλιώς μπορεί να διχαστεί η προσωπικότητά μας και να χωρίσουμε τον εαυτό μας σε φίλους και εχθρούς. Υποθέσεις κάνω, δεν είμαι και ο Φρόυντ. χιχιχι
      Όμως πες ρε Κούλπα, εκεί που γελάς μόνος σου στην καφετέρια θα ήταν άσχημα να γελούσαμε μαζί;

      Καλημέρα!

      • Ο/Η koulpaword λέει:

        xaxaxaxa ευτυχώς που υπάρχει το ίντερνετ.. κι έχουμε αρκετή αλληλεπίδραση.. 🙂 🙂
        χαχαχαχα και τι δεν έχουμε γελάσει μαζί; δε το πιστεύω.. θα έχουμε γελάσει.. κι ας μας χωρίζουν 500 χλμ.. 🙂 🙂

        καλησπερούδια 🙂 🙂

        • Ο/Η AnD λέει:

          Πολλές φορές έχουμε γελάσει μαζί κι ελπίζω πάντα να γελάμε. Θα ξεχάσω την πρώτη μέρα που γνωριστήκαμε στου Μάρκου μήπως; χιχιχιχ
          Τι είναι 500 χλμ για τους ανθρώπους που επικοινωνούν και χαίρονται;
          Κοίτα δω πόσα χαμογελαστά προσωπάκια μου έστειλες..! Κι όλα σε ζευγάρια είναιιιιι!
          χιχιχιχι
          Καλό βράδυ Κούλπα!

  9. Ο/Η Βίκυ λέει:

    φακουλίνι μου, και στον παράδεισο κανείς μόνος του δεν είναι καλά…
    τα χαχανητά μου με παρέα έχουν τον ακράτητο!
    σε φιλώ και… πάω για ύπνο γιατί το παράκανα πάλι!

    • Ο/Η AnD λέει:

      M’αρέσει αυτό που λες για τον παράδεισο, με εκφράζει.
      Όπως και το άλλο που λένε «μαζί σου και στην κόλαση!» χιχιιχ
      Ελπίζω να κοιμήθηκες καλά και να είχες μια υπέροχη μέρα με πολύ γέλιο να μοιράζεται σε κολάσεις και παραδείσους.

      Σε φιλώ..

  10. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Να σου πω…σίγουρα είναι πιο αστείο αν ο άνθρωπος με τον οποίο είσαι μαζί έχει κοινούς κώδικες μαζί σου και μπορεί να ανακαλυψετε το αστείο και εκεί που δεν υπάρχει.
    Αν βεβαια υπάρχει όντως αστείο, μπορεί να γελάσεις και μόνος σου, αλλά με παρέα είναι διαφορετικά πάντα ό, τι κι αν κανεις.

    Σε φιλώ γλυκα!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ακριβώς έτσι μου φαίνεται κι εμένα οτι είναι τα πράγματα.
      Το ίδιο ακριβώς αστείο μπορεί να είναι ακόμα πιο αστείο με την κατάλληλη παρέα.
      Αλλά κι όταν γελάς μόνη σου πάλι καλά περνάς.

      Καλό βράδυ!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Εεεεε! Με πρόλαβες! Έλειπα λίγες μέρες. Μου λείψατε! Μόλις ήρθα κι έγραψα ήδη τις σκέψεις μου αν και λίγο μπερδεμένες. Μετά σου ρχομαι!
      Φιλιά!

  11. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    merenta είναι α διαπραγματευτη αξια στη ζωη μας
    σας αγαπώ

Σχολιάστε

