Η ζωή του Πι

Η ταινία που περιμένω να δω. Βασίζεται στο βιβλίο του Yann Martel το οποίο δεν έχω ακόμα διαβάσει.

Ο νεαρός Πι από την Ινδία ταξιδεύει με πλοίο προς τον Καναδά με τους γονείς του και κάποια από τα ζώα που ζούσαν στο ζωολογικό κήπο του πατέρα του. Το πλοίο βυθίζεται και ο Πι επιζεί, βουτώντας με μια βάρκα στον ωκεανό, παρέα με μια τίγρη, μια ύαινα, μια ζέβρα κι έναν ουρακοτάγκο. 227 ημέρες περιπέτειας σε μια μικρή βάρκα κι έναν απέραντο ωκεανό…

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

24 Responses to Η ζωή του Πι

  1. Ο/Η silena λέει:

    έχω διαβάσει το βιβλίο, εκπληκτικό!!! για να δούμε και την ταινία 🙂

    φιλιάααα

    • Ο/Η AnD λέει:

      Bρε Σιλενάκι,
      υπάρχει κανένα παραμυθένιο βιβλίο που δεν έχεις διαβάσει εσύ;
      Για να δούμε τι θα μας πει κι η ταινία.. Πάντως το τρέιλερ υπόσχεται πολλά.
      Καλημέρα!

  2. Ο/Η ποιώ-ελένη λέει:

    Ενδιαφέρον ακούγεται
    θα κοιτάξω να προμηθευτώ το βιβλίο
    Να είσαι καλά

  3. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    ενδιαφέρον φαίνεται…αν το διαβάσεις ή δεις την ταινία περιμένουμε εντυπώσεις.. 🙂
    καλό βραδάκι…

    • Ο/Η AnD λέει:

      Έκανα την ανάρτηση χωρίς να έχω κάνει τίποτα απ’τα δύο γιατί…ενθουσιάστηκα. χιχιχ
      Εδώ το Σιλενάκι μας λέει οτι το βιβλίο είναι υπέροχο και εγγυώμαι για το γούστο της.
      Πάντως με το που θα βγει η ταινία και τη δω -πρώτα ο Θεός- θα μοιραστώ εντυπώσεις.

      Καλημέρα!

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Δες την φακούλα και πες μας εντυπώσεις, γιατί όλη η ιδέα μου φαίνεται εξαιρετική…
    χαχα! μου θυμίζει μια παλιά μου ανάρτηση, με τίτλο «ναυαγοί» και τα σχόλια των φίλων μου υπήρξαν τότε πολύ διαφωτιστικά! 😉

    ΑΦιλάκια και εύχομαι να έχουμε μια όμορφη βδομάδα! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Τη θυμάμαι αυτή την ανάρτησή σου. Διαβάζοντας μάλιστα το σχόλιό μου βλέπω οτι και πάλι είχαμε συνδεθεί με κάποιο..μαγικό τρόπο.
      Τι όμορφο νησί ήταν εκείνο… Στο γειτονικό θέλω να ναυαγήσω εγώ, των <43 όπως λέγαμε.
      χιχιχι
      ΑΦιλιά!
      υγ. εδώ η ανάρτησή σου για να μη μπλεκόμαστε.

  5. Ο/Η M λέει:

    Ακόμα ένα από τα πολλά βιβλία που όλο λέω πως πρέπει να διαβάσω αλλά δεν…πάντως άκουσα πως θα είναι καλό να δεις την ταινία ΑΦΟΥ διαβάσεις το βιβλίο. Και συμφωνώ. Πάμε να το πάρουμε λες?

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ακόμα κι όταν μια ταινία βασίζεται σε ένα βιβλίο, νομίζω οτι είναι μια εντελώς διαφορετική μορφή τέχνης και δε με επηρεάζει καθόλου. Αν μου αρέσει το βιβλίο είναι πιθανότερο να μου αρέσει και η ταινία και το αντίστροφο αλλά προτιμώ να μην τα συγκρίνω και να μην περιμένω να δω ή να διαβάσω το ίδιο πράγμα. Προσωπική άποψη και κυρίως για να μην απογοητεύομαι και καταστρέφω τις προηγούμενες εντυπώσεις μου.
      Θυμάμαι όταν περίμενα το Άρωμα… Έχοντας διαβάσει προηγουμένως το βιβλίο, δεν μπορούσα καν να φανταστώ πώς μπορούσε να μεταφερθεί στην οθόνη μια ιστορία βασισμένη στις περιγραφές μυρωδιών… Κρατούσα λοιπόν μικρό καλάθι αλλά η ταινία μου φάνηκε εξαιρετική. Θέλω να πω οτι προτιμώ να είμαι ανεπηρέαστη όσο γίνεται όταν δέχομαι κάτι και να μη τα συγχέω. Σπάνια διαβάζω κριτικές και πολλές φορές δε βλέπω ούτε τρέιλερ να φανταστείς. 🙂

      Το βιβλίο κι εγώ το έχω στη λίστα. Η ταινία αναμένεται να προβληθεί το Δεκέμβρη. Μπορεί να προλάβουμε λοιπόν μέχρι τότε να το διαβάσουμε, μπορεί και όχι. Πάντως η ιστορία που διαβάζω μου αρέσει και νομίζω οτι έστω ένας από τους δύο, είτε ο συγγραφέας είτε ο σκηνοθέτης (θέλω να πιστεύω και οι δύο) θα μας παρουσιάσει κάτι όμορφο. Είναι και 3D η ταινία, οπότε ας προετοιμαστούμε να…βραχούμε και ‘μεις απ’τα κύματα. χιχιχι

      Καλημέρα Μ!

      • Ο/Η M λέει:

        Το άρωμα το είχα διαβάσει σε μια ηλικία που μάλλον δεν μπόρεσα να το εκτιμήσω, οπότε όταν βγήκε η ταινία δεν έτρεξα να παω να την δω. Κρίμα μάλλον αλλά ίσως κάποια στιγμή το τολμήσω μόνο και μόνο όντως για να δω πως καταφέρνεις να κάνεις κάτι τέτοιο ταινία. Πάντως μια που μιλάμε για ταινίες, να προτείνω Dogville 🙂 αν δεν την έχεις δει, δες και πές μου..

        Καλό βραδάκι!

        • Ο/Η AnD λέει:

          Ναι, δε μοιάζει πολύ δύσκολο; Κι όμως είναι μια πολύ ωραία ταινία.
          Το Dogville είναι από τις αγαπημένες μου! Δυνατή πολύ. Για απόψε έχω να δω το Breaking the Waves. Αλλά μετά την Κόμισσα της Κέρκυρας που άρχισε τώρα… 🙂
          Αν έχεις κι άλλες αγαπημένες να μου τις πεις, αν κρίνω απ’το Dogville ταιριάζουν τα γούστα μας.

          Καλό βράδυ!

  6. Ο/Η golden λέει:

    Pi = 3.1415926535897932384626433832795028841971693993751058209 7494459230781640628620899862803482534211706798214808651 3282306647093844609550582231725359408128481117450284102 7019385211055596446229489549303819644288109756659334461 2847564823378678316527120190914564856692346034861045432 6648213393607260249141273724587006606315588174881520920 9628292540917153643678925903600113305305488204665213841 4695194151160943305727036575959195309218611738193261179 ………
    \m/\m/

  7. Ο/Η koulpaword λέει:

    xaxa

    Αεί ο Θεός ο Μέγας γεωμετρεί, 3, 1 4 1 5 9
    το κύκλου μήκος ίνα ορίση διαμέτρω, 2 6 5 3 5 8
    παρήγαγεν αριθμόν απέραντον, 9 7 9
    και ον, φεύ, ουδέποτε όλον θνητοί θα εύρωσι. 3 2 3 8 4 6 2 6

    ενδιαφέρον ακούγεται.. δεν με τραβούσαν τα παραμύθια ως παιδί.. ίσως εκείνα τα κλασικά γκροτέσκα παραμύθια που ήταν της μόδας τότε.. 🙂 🙂

    καλησπερούδιααααα 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Και διαβάζω πως το πλήθος των γραμμάτων κάθε λέξης της φράσης αυτής αντιστοιχεί σε καθένα από τα διαδοχικά ψηφία του αριθμού π. Καλά το είχα καταλάβει, παιχνιδιάρη Κούλπα… 😛
      Όλα τα παραμύθια έχουν την ομορφιά τους, ίσως κι εκείνα τα γκροτέσκα να ήταν ακόμα καλύτερα γιατί σε προετοίμαζαν καλύτερα για τη συνέχεια. χιχιχι
      Αλλά όλα σε κάνουν να σκεφτείς κάτι διαφορετικό, εξάπτουν τη φαντασία και όσο πιο μακριά τρέχει αυτή τόσο το καλύτερο.

      Καλησπέρες!

  8. Ο/Η spartan oblivion λέει:

    Αν η ταινία πλησιάσει έστω και στο ελάχιστο το βιβλίο, θα είναι αριστούργημα…
    Έχω επιφυλάξεις πάντα για τις μεταφορές βιβλίων στο πανί… Στον γητευτή των αλόγων π.χ. ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ έπιασε και άλλαξε το τέλος, ανατρέποντας τα πάντα προκειμένου να δημιουργήσει χάπι εντ. Και το τέλος του γητευτή ήταν το αποκορύφωμα μιας υπέροχης ιστορίας έτσι όπως είχε αποτυπωθεί στο βιβλίο. Τι το ήθελε το γλυακανάλατο στη μεταφορά;
    Πάντως θα συμφωνήσω κι εγώ ότι είναι προτιμότερο να έχεις διαβάσει πρώτα το βιβλίο πριν πας να δεις την ταινία… Θα μπορείς να κρίνεις καλύτερα το τελικό αποτέλεσμα…

    • Ο/Η AnD λέει:

      Τί θα προτιμούσες εσύ βρε που είσαι και βιβλιοφάγος;
      Όπως έγραφα και παραπάνω προτιμώ να μη τα συνδέω. Όταν διαβάζει κανείς ένα βιβλίο φτιάχνει εικόνες μόνος του και όταν βλέπει μια ταινία οι εικόνες υπάρχουν και άλλα είναι τα πράγματα που μένουν για να διαβάσει η αντίληψη του καθενός. Δε μου μοιάζει για συμπληρωματική διαδικασία, μάλλον ανεξάρτητη τελείως. Όμως σίγουρα η σχέση υπάρχει καθώς η έμπνευση του σκηνοθέτη πηγάζει από το βιβλίο αλλά είναι εντελώς προσωπική δική του η απόδοση. Γλιτώνω και τις απογοητεύσεις όπως αυτή τη δική σου με το Γητευτή. χιχιχι
      Το Χόλιγουντ θέλει αποκλειστικά χάπι-έντινγκ για τους λόγους του που είναι λίγο-πολύ γνωστοί. Αλλά μπορούμε να κρίνουμε αν άρεσε σαν ταινία και να μην κολλάμε στο οτι δεν αποτελεί πιστή μεταφορά του βιβλίου;
      Γι’αυτό και ίσως στους τίτλους βάζουν τη λέξη «βασίζεται». Για να περιμένουμε κι εμείς οτι απλά βασίζεται εκεί. :))

      Κοίταξε όμως τώρα. Βλέπαμε χθες σε ‘σένα τα άλογα, τώρα μου λες για το γητευτή των αλόγων και το πρωί στη λεωφόρο, περίμενε να περάσει από τη διάβαση ένας… καουμπόης πάνω στ’άλογό του!

      Καλό βράδυ παρεάκι!

  9. Ο/Η Garida λέει:

    Μαγεμένο!!!! 🙂

  10. Ο/Η JonyG λέει:

    πάνεμορφο, μαγικό βιβλίο, από τα αγαπημένα μου!!!
    δεν ήξερα ότι έγινε και ταινία…

Σχολιάστε

