Κάλμα

Έχει μια ησυχία… Κοιτάω τα ποτήρια μπροστά μου, ένα με κρασί κι ένα με καφέ. Το χέρι τεντώνεται και πιάνει πότε το ένα και πότε το άλλο.

Θα αναρωτιόμουν αν η ησυχία είναι γαλήνη ή αν είναι η νηνεμία πριν την καταιγίδα. Αν η μάχη τελείωσε ή αν δεν άρχισε ακόμα. Όπως και αν θέλω να πιω κρασί ή καφέ. Αλλά αυτή η γεύση είναι καινούρια και θέλει να γνωριστούμε. Αναρωτιέμαι αργότερα… ή και ποτέ…

Μέχρι τότε έχω δύο ποτήρια, μισογεμάτα. Ή μισοάδεια. Ή ένα μισογεμάτο κι ένα μισοάδειο. Πάντως μισά. Δύο μισά.

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

27 Responses to Κάλμα

  1. Ο/Η golden λέει:

    Μόνο εσύ όμως ξέρεις τελικά πιο θα γεμίσεις τελικά .
    Όσο για την ησυχία κακιά είναι πάντα .
    Καληνύχτα .

    • Ο/Η AnD λέει:

      Πάντα λες; Δεν ξέρω… Είναι τόσο σπάνια… Άλλες φορές με τρομάζει, δε στο κρύβω. Αλλά τώρα επιλέγω να την απολαύσω. Ποιός ξέρει τί θα φέρει μετά;
      Καλημέρα!

  2. Ο/Η vad λέει:

    Πάντα μισογεμάτα!Με όλα τα στραβά της,τη ζωή την κοιτάμε κατάματα,αποφασιστικά και χαμογελαστά!

    Καλή εβδομάδα…

  3. Ο/Η silena λέει:

    τα μισοάδεια ή μισογεμάτα σε πάνε πολλά ταξίδια… κι εσύ επιλέγεις αν θα τα γεμίσεις ή αν θα τ’ αδειάσεις εντελώς! Καλή μου φίλη, ακόμη κι όταν αδειάσουν τα ποτήρια πρέπει να χαμογελάμε γιατί μας δίνουν τη δυνατότητα να τα ξαναγεμίσουμε. Πολλά φιλιά και την αγάπη μου

  4. Ο/Η M λέει:

    Τι όμορφο κομμάτι! Παρότι μιλά για σχέσεις σακατεμένες. Παρότι ο διάβολος όντως ίσως να έφτιαξε τον κόσμο όσο ο Θεός κοιμόταν. Διάβασα πρόσφατα πως οι φίλοι είναι η συγνώμη του Θεού για τις σχέσεις μας και σκέφτηκα πως πάντα θα υπάρχει κάτι για να μπορείς να βλέπεις τον κόσμο θετικά και πάντα κάτι θα στον μαυρίζει. Γεύσεις διάφορες, ταυτόχρονα. Κι ησυχία ένα κομμάτι αυτού είναι. Απόλαυσέ την. Κάποια στιγμή ίσως την αναπολήσεις. Προσωπικά μου αρέσει πολύ η ησυχία.
    Αυτό το 2 μισά με μπέρδεψε λίγο. Η συμπλήρωση δεν πιάνει χώρο, δε σε κόβει στη μέση. Τουλάχιστον δεν θα έπρεπε. Αλλά πάλι μπορεί να λέω τα δικά μου. Ίσως να είμαι ένα μισό που νομίζει ότι είναι ολόκληρο 🙂

    Σε φιλώ!

    Καλή εβδομάδα!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Τι θα ήταν η ζωή μας χωρίς αυτές τις αντιθέσεις; Ένας βαρετός παράδεισος; Υπάρχει ο παράδεισος χωρίς την κόλαση; «Γεύσεις διάφορες, ταυτόχρονα.» Αυτό ακριβώς!
      Όμορφα δεν είναι; Ναι, και η ησυχία έχει την ομορφιά της. Ανάλογα, πότε έρχεται, πώς τη βλέπεις, αν την εκτιμάς εκείνη τη στιγμή. Κι αυτό είναι θέμα οπτκής όπως σου αρέσει να λες.
      Να λες πάντα τα δικά σου. Δεν υπάρχει τίποτα σωστό και λάθος, μόνο αυτό που πηγάζει από μέσα μας υπάρχει και γι’αυτό και είναι το σωστό μας.
      Αφού λοιπόν νιώθεις ολόκληρο, τέτοιο είσαι. Δε θα μπορούσες να είσαι μισό.

      Καλή βδομάδα να ‘χουμε!

  5. Ο/Η ποιώ-ελένη λέει:

    Πίνω στην υγειά σου κι ας είναι μισογεμάτο
    το ποτήρι σου…θα το συμπληρώσω με λίγες
    σταγόνες σιωπής που τόσο αγαπώ

    Να είσαι καλά και καλή βδομάδα

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μμμμ.. Υπέροχο έγινε το ποτό μου μ’αυτές τις λίγες σταγόνες που του έριξες…
      Τελικά λίγες σταγόνες μπορούν να κάνουν μεγάλη διαφορά. Κι ας είναι σταγόνες άηχες..

      Καλή βδομάδα να έχουμε Ελένη!

  6. Ο/Η koulpaword λέει:

    xaxaxa από μωρό.. απλά μισό το έβλεπα.. 🙂 🙂
    γειά σου φιλαράκι μακρινό καλή εβδομάδα 🙂 🙂

  7. Ο/Η DeeDee λέει:

    Μου αρεσει η ησυχια, την εχω εκτιμησει πολυ τα τελευταια χρονια και την εσωκλειω συχνα και στις ευχες μου για τους αλλους…. σε εκεινους που υποπτευομαι οτι τους ειναι εξισου αναγκαια. Ακομη κι αν ειναι πριν την καταιγιδα. Αντεχεται ευκολοτερα η καταστροφη μετα. Μα, πολλες φορες, μεσα απο την γαληνη αυτη, αποτρεπεται ακομη και η καταστροφη, που ηταν τοσο δεδομενη, οταν ολα ειχαν αλλες ταχυτητες. Οπως και να εχει δηλαδη, εγω την βλεπω «καλη» :):):)
    Οσο για τα μισα ποτηρια….. τι να σου πω. Στις μαυρες μου προτιμω να τα βλεπω απλα μισα. Στα κεφια μου τα βλεπω μισογεματα. Κι ενω το περιεχομενο μπορει να μην αλλαζει, να μην γεμισουν ποτε, αλλαζει ο τροπος που ζω τις καταστασεις. Γιατι αυτο δεν εχει σημασια στο τελος; Πως ζεις την καθε στιγμη και οχι πως οντως ηταν «αντικειμενικα» ; 🙂

    Καλα ξεμπερδεματα ευχομαι 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Και η ησυχία και τα ποτήρια είναι «άδεια» ή «γεμάτα» αντικειμενικά εφόσον εμείς τα βλέπουμε έτσι. Ακριβώς όπως το λες, «όπως ζεις την κάθε στιγμή».
      Μου αρέσουν και τα μπερδέματα και τα ξεμπερδέματα. Έτσι όπως τα ζω τη στιγμή που έρχονται. Σ’ευχαριστώ για τη συμβολή σου και για την ευχή σου.
      Ελπίζω πάντα να απολαμβάνεις την ησυχία και να μπορείς να τη βρίσκεις ακόμα και στη φασαρία. Όταν μπορείς να την ανακαλείς όποτε εσύ το θέλεις όλα γεμάτα είναι… αντικειμενικά.

      Σε φιλώ!

  8. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το τραγούδι δεν το ήξερα και μου άρεσε πολύ, ειδικά αυτή η μικρή σταγόνα από δηλητήριο που στριφογυρίζει στο κεφάλι μας και δεν μας αφήνει να απολαύσουμε την σιωπή!
    Ευλογημένη είναι η σιωπή και ευλογημένη είναι και η καταιγίδα που την ακολουθεί γιατί ξεπλένει…
    Τώρα το ποτήρι ή τα ποτήρια μας, δεν είναι ούτε μισογεμάτα, ούτε μισοάδεια, απλά το νερό είναι στη μέση… χαχα! 😉
    Μας φαίνεται εξαιρετικά δύσκολο να βλέπουμε και να δεχόμαστε τα πράγματα όπως είναι ακριβώς και όχι όπως θα θέλαμε να είναι και έτσι ανακαλύπτουμε πως η σκέψη είναι αυτή που μας παίζει πολλά παιχνίδια!
    ΑΦιλάκιαααααααααααααααα! :)))))))))))))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Σταγόνες δηλητήριο και σταγόνες σιωπής μέσα σε ένα τρελό κοκτέιλ που μας μεθάει γλυκά, ζαλίζει το κεφάλι μας και ίσως με κάποιο τρόπο να μας ξεθολώνει κιόλας σε αντίθεση με τα παραδοσιακά ποτά.
      Ευλογημένο κοκτέιλ θα το έλεγα ακολουθώντας τον ειρμό σου.
      Μέσα σε ένα ποτήρι θα το ρίξω. Θα πιω το μισό και το ποτήρι θα είναι γεμάτο… ή άδειο μέχρι τη μέση.
      Έχω ρίξει το ευλογημένο κοκτέιλ στην κοιλίτσα μου κι εσύ κρατάς ένα μπουκάλι ολόκληρο αν θέλω να μου γεμίσεις και πάλι το ποτήρι.
      Ναι, μισό είναι το ποτήρι. Μπορεί να μην έχει σημασία αν είναι μισογεμάτο ή μισοάδειο. Είναι μισό. Ένα μισό ή και δύο μεσά, όπως αυτά που είχα χθες μπροστά μου στο τραπεζάκι. Αλλά ευτυχώς τα περιεχόμενα δεν κατοικούν μόνο στα ποτήρια ή στα τραπεζάκια.
      Είναι και μέσα σε Μαγισσούλες..

      ΑΦιλιά!

      • Ο/Η Άιναφετς λέει:

        Καλημέρα Andoula!
        Και που να δεις τι «σταγονίτσες» από δηλητήριο μπήκαν στο κεφάλι μου σήμερα πρωί πρωί (με ένα απλό mail!) αλλά φρόντισα και τις έφτυσα… δεν τις αφήνω να με δηλητηριάσουν και «εμείς» ξέρουμε πιο είναι το αντίδοτο: Το χιούμορ! χαχα! 😉
        Πρόσεχε, το ποτήρι δεν είναι άδειο μέχρι τη μέση, το περιεχόμενο του βρίσκεται στη μέση! Τα πράγματα στη ζωή μας δεν είναι ούτε καλά ούτε κακά… απλά ΕΙΝΑΙ!

        ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια ΑΦρώδη ! 🙂

  9. Ο/Η kalopaidialla λέει:

    Πάντως αν βάλεις τον καφέ μέσα στο κρασί για να γεμίσει το ένα ποτήρι μάλλον δε θα πίνεται…ωραίο τραγούδι!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Βρε Καλόπαιδο..!
      Πού το ξες οτι δεν πίνεται;
      Μη μου πεις οτι σε έβαλαν εκεί στην Καρδίτσα να δοκιμάσεις; Τους έχω ικανούς να σε κάνουν τίποτα καψόνια τώρα που είστε ακόμα στις γνωριμίες. 🙂
      Μπορεί και να είναι ωραίο όμως… Λες; Μπαα…

      Καλό βράδυ!

  10. Ο/Η golden λέει:

    Για να μην αρχίσω να απαντάω και στα σχόλια καθ’ ότι δε θα ήταν πρέπον, να στείλω ένα τραγουδάκι ε? ΆΛλωστε γνωστό το χούι μου .
    Cleek da leenk

  11. Ο/Η Τσοκορέλος λέει:

    Ο καφές είναι για το πρωί και το κρασί για το φαγητό.
    Βάλε δυο Τζακ και θα δεις.

  12. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Δυο μισά μας κάνουν ένα, αλλά δεν αρκει. Αν χυσεις το περιέχομενο του ενός ποτηριού στο άλλο, θα σου μείνει ένα ποτήρι άδειο. Τουλάχιστον φρόντισε να το απολάυσεις μέχρι την τελευταία σταγόνα! Καλο βραδυ φιλη μου!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Όντως, δεν αρκεί… Και τί ένα θα κάνουν έχει κι αυτο σημασία. Ένα νόστιμο ποτό ή μια αηδία σκέτη; Πάντως κάτι καινούριο… Και το ποτήρι που θα μείνει άδειο; Θα πρέπει να έχω μπροστά μου γεμάτα ποτήρια ή τα περιεχόμενά τους μόνο να απολαμβάνω μέχρι την τελευταία τους σταγόνα όπως όμορφα λες;
      Εκεί στην κοιλίτσα μου που μπερδεύονται τα περιεχόμενα τι καινούριες γεύσεις να σχηματίζουν άραγε; Μήπως να τα μπερδεύω και να τα γεύομαι πριν τα κατεβάσω ξεχωριστά; Πω πωω…έχω τόσες επιλογές…!

      Καλημέρα και καλό μήνα!!!

  13. Ο/Η vickbak λέει:

    Τι να σου πω, εγώ όσο κι αν θέλω την ησυχία τόσο αυτή μου κρύβεται. Γι αυτό όταν την πετύχω έστω και σπάνια, κρατάω και την ανάσα μου για να μη με πάρει χαμπάρι και λακίσει. Όσο για τα ποτήρια μισογεμάτα συμφέρουν όπως και να ‘χει 😉

    cheers

    • Ο/Η AnD λέει:

      Όσο την έχεις ανάγκη και την απολαμβάνεις η ησυχία είναι η καλύτερη παρέα. Κάποιες φορές τη βαριέσαι κι αυτήν και τη ντύνεις Φασαρία. Τρέχουμε πίσω από την Ησυχία και τη Φασαρία ή τις ορίζουμε σύμφωνα με αυτά που θέλουμε; Ίσως όταν «ακούμε» αυτά που θέλουμε, η Διαθέση να είναι μια κούκλα με την οποία παίζουμε φορώντας της πότε το ένα ρούχο και πότε το άλλο. Παιδιά είμαστε, τα παιχνίδια μας τρελαίνουν. 🙂
      Μόνο όταν μεγαλώνουμε γίνονται τέρατα, όταν ξεχνάμε το Παιδί κι αυτά που μας φωνάζει…

      Γειά μας!!!

Σχολιάστε

