Αντηχείο

Σε κούρδισα χθες κι εσύ εμένα.

Ποιός άραγε σε κάλεσε;

Μη φοβάσαι, τέτοιος θα είναι ο ήχος μας.

Σα χάδι…

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

13 Responses to Αντηχείο

  1. Ο/Η Νέστορας λέει:

    καλημέρες!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Άργησα να σου απαντήσω Νέστορα γιατί ήθελα να μελετήσω λίγο περισσότερο αυτό το συγκρότημα που δεν το γνώριζα και σ’ευχαριστώ που μου το σύστησες γιατί μου φαίνεται ενδιαφέρον. Δε βρήκα ακόμα το χρόνο αλλά σίγουρα θα το ψάξω περισσότερο. Φαντάζομαι οτι το όνομά τους οφείλεται στο ομότιτλο ποίημα του Καρυωτάκη.

      Καλό βράδυ!

  2. Ο/Η Βίκυ λέει:

    είναι που το κούρδισμα χρειάζεται πότε-πότε…
    οι νότες μετά ακούγονται καλύτερα…

    φιλιά μικρό φακουλίνι!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Και το κούρδισμα χρειάζεται και το ξεκούρδισμα και όλα.
      Οι νότες ακούγονται ωραία οι άτιμες. Τ’αφτιά φταίνε!

      Σε φιλώ Βικάκι μου.
      Έχω καιρό να περάσω απ’τα σπιτάκια σου αλλά είμαι λίγο πιεσμένη τελευταία. Ελπίζω να μη γράψεις πάρα πολλά και μετά δεν προλαβαίνω να σε φτάσω. χιχιχι

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευτυχώς μόνη μου κουρδίζομαι και μόνη ξεκουρδίζομαι, φτιάχνοντας απίστευτα σενάρια που συνήθως με αποπροσανατολίζουν… ο φρικτός όμως ήχος της ξεχαρβαλωμένης μου κιθάρας- κεραίας- αντένας, «ενίοτε» με ξαναφέρνει στα ίσια μου! 😉
    Δεν είχα ξανακούσει το «άσμα» και μου άρεσε πολύ… μεγάλη μαζόχα, χαχα!
    ΑΦιλιά Andoula! :))))))))))))))))))))))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μαζόχα εσύ; Κι εγώ βρε Μαγισσούλα, πόνο και ξανά πόνο!
      Να αυτοκουρδίζεσαι και να αυτοξεκουρδίζεσαι. Έτσι κι αλλιώς κι αυτά που κάνουμε μόνοι μας πολλές φορές έχουν να κάνουν με τους άλλους, αυτούς που αγαπάμ. Κι αυτό καθόλου κακό δεν είναι. Πάντως είναι μαζοχιστικό, ακόμα κι αυτό!

      Φιλάκια!

  4. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Το παρακάτω σχόλιο είναι σοβαρότερο… (!)
    Όταν βγάλουμε στο φως (δούμε και παραδεχτούμε) τον μαζοχισμό μας και την τάση που έχουμε να ελέγχουμε τα πάντα και τους πάντες, χωρίς καμιά προσπάθεια, κάτι αλλάζει μαγικά…βλέπεις οι αντιλήψεις μας δημιουργούν την πραγματικότητα μας! 😉
    Ότι μας συμβαίνει είτε το έχουμε προκαλέσει, είτε το έχουμε επιτρέψει… και ποτέ δεν φταίνε οι άλλοι!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μη περιμένουμε να αλλάξουν οι άλλοι, εμείς ΠΡΕΠΕΙ να αλλάξουμε οπτική γωνία…
    Φλυαρία τέλος…
    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια και μια μεγάλη αγκαλιά! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Τι φλυαρία…
      Η κάθε σου πρόταση και μια αλήθεια.

      Ξες κάτι Μαγισσούλα;
      Έτσι ακριβώς είναι αλλά και η διαχείριση αυτής της ευθύνης είναι θέμα ελέγχου.
      Εννοώ οτι πολλές φορές αφού έχουμε συνειδητοποιήσει αυτό αρχίζουμε ξανά να δέρνουμε τον εαυτό μας, πάλι με τον έλεγχο. Να είμαστε οι σαδιστές του εαυτού μας. 🙂
      Θέλει και λίγο χαλαρά μάλλον…

      Μ’αρέσει όταν φλυαρείς, στο έχω πει;
      Καλημέρα!

  5. Ο/Η Magda λέει:

    And μου καλημέρα, σ΄έχασα…
    Πολύ όμορφο κομμάτι!!! Σαν χάδι!
    Πολλά φιλάκια

  6. Ο/Η Βίκυ λέει:

    σε είδα στον άσωτο και πέρασα να σου αφήσω ένα μεγάααααλο φιλάκι φακουλίνι μου!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ωωωω! Τι όμορφο να έχω παρέα τη σκέψη σου…! Σ’ευχαριστώ Βίκυ μου.
      Να μου φιλήσεις το Δρακουμέλ και την Ψιψινέλ. 🙂
      Γιατί ξέρω… ευκαιρίες θέλεις όσο γίνεται περισσότερες. χιχιχι

      Καλή σου μέρα!

Σχολιάστε

