Νάρκισσε

Θα ορκιζόμουν πως αυτό που άκουγα από ‘κει κάτω, ο ήχος που πότιζε το δράμα μου, ήταν το χειροκρότημα του κοινού μου.

Mόλις τώρα κατάλαβα πως ήταν οι χτύποι της καρδιάς σου…

Πώς νόμιζα οτι ήσουν δίπλα μου σ’αυτή την περιπέτεια;

Δεν ξέρω αν πρέπει να θυμώσω ή να απολογηθώ, δεν ξέρω αν πραγματοποίησες τις ευχές ή τους εφιάλτες μου…

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

18 απαντήσεις στο Νάρκισσε

  1. Ο/Η silena λέει:

    AnD μου, έχω χαθεί λιγάκι το ξέρω!! αυτές οι γιορτές πάντα με αποδιοργανώνουν! Να είσαι καλά, γεμάτη έμπνευση και χαμόγελο γλυκό, έχεις την αγάπη μου και τις ευχές μου

    φιλιά
    Λένα

    • Ο/Η AnD λέει:

      Σιλενάκι μου! Ελπίζω να τα πε΄ρασες όμορφα. Εε καλά κάνουν και σε αποδιοργανώνουν, έτσι για να βρισκόμαστε μονίμως σε δουλειά. Ελπίζω η έκθεσή σου να έσκισε. χιχιχι

      Σε φιλώ!

  2. Ο/Η DeeDee λέει:

    Εχεις παραισθησεις κοπελια, να το κοιταξεις :):)
    Ενταξει σοβαρευομαι. Να σου πω την αληθεια δεν εχω βρεθει σε αυτη τη θεση νομιζω. Να εχω παρερμηνευσει την σταση καποιου εννοω. Εκτος αν εχω βρεθει και εχω τετοιους αμηντικους μηχανισμους που εχουν κρυψει επημελως αυτη την μνημη και δεν μπορω να την χρησιμοποιησω για να σου «συμπαρασταθω» 🙂
    Οπως και να εχει, ελπιζω στο τελος να βρεις το καλο που κερδισες απο ολο αυτο το θεμα. Παντα υπαρχει κατι καλο.

    Ενα ομορφο Σ-Κ ευχομαι σαλονικια μου!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Και γιατί να σοβαρευτείς;; Άσε που δεν έχεις κι άδικο, έχω όντως παραισθήσεις. Αλλά μερικές φορές είναι τόσο αληθινές που μπερδεύομαι. χιχιιχ
      Κι εγω νομίζω πως δεν έχω βρεθεί σ’αυτή τη θέση που περιγράφεις. Ή μπορεί να έγινε και να ήταν πια τόσο ασήμαντο το άτομο που να μην έδωσα σημασία.
      Κάποιες απορίες βέβαια για συμπεριφορές που δεν καταλαβαίνω τις έχω αλλά όλα δεν μπορούμε να τα καταλάβουμε.
      Σας ανησύχησα για κάποιο λόγο αλλά δεν έχω τίποτα, όλα είναι μια χαρά.
      Μου συμπαραστέκεσαι και μόνο με την πρόθεση που έχεις και σ’ευχαριστώ γι’αυτό.

      Φιλιά πολλά!

  3. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    και παλι βρηκες το λαθο ανθρωπο ν αγαπήσεις?

    • Ο/Η AnD λέει:

      χιχιχιχι
      Δεν έχω κάνει ακόμα λάθος στην αγάπη.
      Όμως πού θα πάει, θα έρθει ίσως κάποτε κι αυτή η ώρα. Αν και, μεταξύ μας, η αγάπη δεν κάνει λάθη.
      Φιλιά Άσωτε!

      • Ο/Η Kanthar0s λέει:

        Μεγάλο πράγμα η αγάπη. Πανίσχυρο συναίσθημα. Και ευπροσάρμοστο. Εύκολα μετετρέπεται σε κάτι άλλο. Δεν ξέρω αν κάνει λάθη: μάλλον τα κάνουμε εμείς.

        • Ο/Η AnD λέει:

          Κι εγώ έτσι πιστεύω, πως τα κάνουμε εμείς. Όπως εμείς είμαστε κι αυτοί που της αλλάζουν τα φώτα. Μπορεί δηλαδή να μην είναι καν ευπροσάρμοστο συναίσθημα, να είναι κάτι ατόφιο που εμείς το προσαρμόζουμε ή το παρεξηγούμε ανάλογα με τις ανάγκες μας.
          Φιλιά!

  4. Ο/Η koulpa λέει:

    αχ.. όλοι ζωγραφιές στο μυαλό των άλλων είμαστε.. κι ο καθένας μας ζωγραφίζει κατά τις δυνατότητες και τις εμπειρίες του.. 🙂 🙂
    καλησπέρα 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Κούλπα…….
      Πολύ μου άρεσε αυτό που έγραψες. Έγραψες!
      Μα πάρα πολύ… Θα το πάρω μαζί μου τώρα που θα πάω για ύπνο, θέλω να το επεξεργαστώ και να το τραβήξω λίγο από δω κι από κει. χιχιιχ

      Σε φιλώ!

  5. Ο/Η Love addict λέει:

    Μ’αρεσε πολύ το κείμενο!
    Μην σκέφτεσαι αν πρεπει να θυμώσεις ή να απολογηθείς!
    Χαμογέλα επειδή το έζησες!

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλώς ήρθες στη Χούφτα μου!
      Εθισμένη βλέπω είσαι, μια χαρά μας ταιριάζεις εδώ. Να έρχεσαι να ρίχνεις τις φακές σου σ’αυτό εδώ το τσουβαλάκι γιατί θέλει πολλές φακές για να κάνουμε μια σούπα. Ή απλά για να βουτήξουμε το χέρι μας μέσα και να γεμίσει η χούφτα μας…
      Ναι, πάντα με χαμόγελα!
      Καλό βράδυ!

  6. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Διάβασα το κείμενο όπως διαβάζει κανείς ένα ποίημα, χωρίς να προσπαθεί να αποκρυπτογραφήσει ή να καταλάβει κάτι και άκουσα δυο φορές το τραγούδι…όλο αυτό σαν περιπλάνηση μου φάνηκε και αναρωτήθηκα σε ποια σοκάκια άραγε τριγυρνά και τι ψάχνει η φακούλα… στις περιπλανήσεις συνήθως είμαστε μόνοι!
    ΑΦιλάκια καρδιάς! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μόλις μου εξαφάνισε το wp την απάντηση στο σχόλιο σου… 😦
      Έλεγα Μαγισσούλα μου οτι μου αρέσει πολύ ο τρόπος που «με διαβάζεις» και ιδιαίτερα το οτι με αφήνεις να χορεύω ελεύθερη. Όχι πως μπορεί κανείς εύκολα να σε περιορίσει αν δεν το θέλεις αλλά είναι τόσο ευχάριστο να γνωρίζεις ανθρώπους με κατανόηση και ανοιχτά χέρια…
      Φιλιά πολλά, πάντα Α!

  7. Ο/Η Konstantinos λέει:

    Today’s highlight….»δεν ξέρω αν πραγματοποίησες τις ευχές ή τους εφιάλτες μου…»

    -η μαγεία είναι να ζήσεις την αγάπη αυτή ΕΝΤΟΝΑ….-

Σχολιάστε

