mea koulpa

Ο φίλος μας ο Κούλπα ψάχνει στέγη προσφέροντας σε αντάλλαγμα εργασία.

Σαν δροσιά, σαν την απόλυτη ελευθερία φάνταζε πάντοτε στα μάτια μου η απλότητα με την οποία κάποιοι άνθρωποι βλέπουν κάτι τόσο βασικό όπως η στέγαση.

Βέβαια όταν κάποιος έχει ασχοληθεί με πολλά και έχει μάθει στα δύσκολα αποδεσμεύεται από ό,τι είναι περιττό και ζει πιο ελαφρύς με τα λίγα και σημαντικά που έχει πραγματικά ανάγκη.

Ε βοηθάει κιόλας να είναι κανείς άξιος και ικανός όπως ο koulpa ο τρελομάστορας! 🙂

Διαβάστε κι εσείς τη σχετική ανάρτηση εδώ και διαδώστε για να μπορούν οι άνθρωποι που επιλέγουν αυτό τον τρόπο ζωής (εναλλακτικό…;) να ζουν αξιοπρεπώς και να φωτίζουν με το παράδειγμά τους τις σπηλιές μας.

Όσοι πάλι ψάχνουν κάτι παρόμοιο στο εξωτερικό μπορούν να βρουν σχετικές σελίδες στο καλό μας ίντερνετ. Μία είναι το workaway.info και σίγουρα υπάρχουν και πολλές άλλες.

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

22 Responses to mea koulpa

  1. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    ετσι ειναι η κριση γενναει ιδεες και νέους τροπους ζωης

  2. Ο/Η DeeDee λέει:

    Για το κουλπακι μας γνωριζω και θαυμαζω κι εγω αυτο τον τροπο αντιμετωπισης. Εγω νιωθω τοσο δεσμια τοσων πολλων!
    Υπαρχει μια προταση για βορεια Ελλαδα κι αν τυχον τον βολεψει πολυ θα χαρω να τον εχουμε κοντα 🙂 Ευχομαι ολοψυχα να βρεθει ο,τι ειναι καλυτερο για εκεινον. Παντα θαυμαζα τον τροπο που σκεφτεται. Λιτα και ουσιαστικα !!!
    Δεν ηξερα οτι στο εξωτερικο υπαρχει και οργανωση για τετοια θεματα!

    Σημερα στο facebook διαβασα για ενα repair cafe και πολυ μου αρεσε η ιδεα!! Διαβασε εδω:
    http://www.doctv.gr/page.aspx?itemID=SPG4312

    Καλη τυχη στο κουλπακι μας!!!

  3. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    Καλή τύχη στον φίλο μας…αν έχω κάποιο νέο θα ενημερώσω

  4. Ο/Η koulpa λέει:

    xaxaxa AnD μου.. είχα και το δίκιο μου ο τρελάρας.. που αγάπησα την υπόστασή σου από το πρώτο.. ψύσημο.. σε εκέινο το παλιό ιντερνετικό πάρτυ που διασταυρώθηκαν οι διαδικτυακές μας ζωές.. 🙂 🙂
    ευχαριστώ πολύυυυυυυυ 🙂 🙂

  5. Ο/Η koulpa λέει:

    φίλτατε ασωτε.. κι όποιος άλλος μπει στο κόπο να διαβάσει.. ένα σχόλιο που φοβάμαι θα αποδειχθείς σχινοτενές.. 🙂 🙂
    έχω περάσει πολλές συντεχνιακές κρίσεις.. το πρεταπορτέ μου απαγόρευσε να ακολουθήσω τα βήματα της μάνας μου στη ραπτική.. πέρασα από πολλά.. και κατέληξα στις γραφιστικές/εκτυπωτικές εργασίες.. η κρίση που επέφερε στα τυπογαφία η μεγάλη διασπορά των pc σε όλους τους χώρους με οδήγησε στις οικοδομές.. και τελικά στα έπιπλα.. κυρίως έπιπλα κουζίνας ντουλάπες και έπιπλα γραφείου.. κλπ.. κι έχω περάσει και προσωπικές.. το να φεύγω πριν με βαρεθούν ή ακόμα χειρότερα πριν βαρεθώ.. ήταν ο συνήθης ύποπτος.. 🙂 🙂
    ο τρόπος ανταλλαγής εργασίας-στέγης.. προέκηψε από μιακρίση που επέφερε στην οικοδομή.. το 98-99 η προσπάθεια εναρμώνισης με σκοπό την είσοδο στην οικονομική ένωση.. κι από τότε μέχρι τώρα.. μου φαίνεται φυσιολογική.. 🙂 🙂
    η ανταλλακτική τακτική.. δεν ήταν δική μου φωτεινή ιδέα βέβαια.. μέχρι το 80-85 λειτουργούσε αρκετά.. κάπως σαν ανταλλαγή χαρών.. λεφτά δεν υπήρχαν.. χρόνος κι όρεξη γαια δημιουργία υπήρχαν..στο κάτω κάτω.. κάνε το καλό και ρίχτο στο γυαλό.. 🙂 🙂
    γενικά ηκάθε κρίση δε μου έκανε κακό προσωπικά μέχρι τώρα..απλά βελτίωσε μεταξή άλλων την κρίση μου… 🙂 🙂
    την καληνύχτα μου 🙂 🙂

  6. Ο/Η koulpa λέει:

    αγαπημένη μου deedee.. ευχαριστώ για την ψήφο εμπυστωσίνης.. η πρώταση για τα βόρεια μου διμιούργησε μια αμηχανία.. πρώτον για το ξαφνικό της περίπτωσης.. και δεύτερον.. και σημαντικό.. γιατί δε μου δημιούργησε αρκετές ελπίδες ανταπόδωσης.. θα το έκανα χωρίς σκέψη.. αν δεν υπήρχαν κι άλλες 2 αναστολές.. ότι κι ετσι θα έπρεπε να βρώ καταφύγιο για τα έντυπά μέρος των εργαλέιων μου και των υλικών της δουλειάς.. μια κι μετακόμηση εκεί ίσως κόστιζε πολύ.. και το γεγονός.. ότι αν και σπάνια.. ακόμα κάποιες φορές χτυπά το τηλ για κάποια μερεμέτια στην αθήνα.. μη ικανά να μου εξασφαλήσουν στέγη.. αλλά το τίποτα από το κάτι έχουν ένα άπειρο διαφορά.. παρόλα αυτά.. θα το σκεφτώ σοβαρά.. για το πως μπορεί να γίνει πρακτικά.. γιατί έχω πολλά φιλαράκια εκεί στα βόρεια.. και νομίζω βάσικό στοιχείο της ζωής είναι η αλλαγή.. 🙂 🙂
    καλά αυτό το καφενείο τρομερή ιδέα.. θα το κοιτάξω κι αυτό σαν δραστηριώτητα.. 🙂 🙂
    καληνύχτα 🙂 🙂

    • Ο/Η DeeDee λέει:

      κουλπακι μου, γνωριζω οτι ειναι δυσκολο να ερθεις εδω κοντα μας. Απλα θα το ηθελα 🙂 Σου ευχομαι παντως να βρεθει κατι που θα ειναι βολικο για σενα και τις οποιες υποχρεωσεις σου!!

      xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  7. Ο/Η koulpa λέει:

    άγνωστε φίλε κωνσταντίνε.. ευχαριστώ και για τις ευχές και για το ενδιαφέρον.. 🙂 🙂
    (AnD μου συγνώμη που στο γέμισα.. αλλά ήθελα κι εγώ να απαντήσω στους φίλους που έδειξαν ενδιαφέρον 🙂 :))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Άντε καλέ που τα γέμισες. Δική σου ανάρτηση είναι, εσύ απαντάς.
      Θυμάμαι κι εγώ εκείνο το πάρτυ που γνωριστήκαμε. Κύλησε ο τέντζερης για να μην πω καμια άλλη παροιμία που μας ταιριάζει καλύτερα. χιχιιχ
      Καλημέρα!

  8. Ο/Η Zouzouna λέει:

    O Kούλπα θα μείνει Αθήνα. Τέλος!!!!

    ααααα, οτι θυμάται χαίρεται ο καθείς. Και στο τέλος εχει το σπίτι των γονιών να μείνει αν και γνωρίζω καλα τις αναστολές!!! του!!!!

    οκ… μην χαίρεστε βόρειροι τύποι…!!!!!

    δεν σ’ αφήνω λέμε ρε Κούλπα να φύγεις… τέλος…

  9. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Τι τρυφερό εκ μέρους σου Andoula μου να βοηθήσεις τον coulpa-ko, που έχω συναντήσει σε πολλά σπιτικά κοινών μας φίλων αλλά δεν έτυχε να διαβάσω… τώρα το έκανα και σκέφτηκα πως είναι εξαιρετική η ιδέα του και είμαι σίγουρη πως θα βρεθεί κάτι σύντομα.
    Η ίδια μένω σ’ ένα βουνό της ΒΑ Αττικής όπου έχει σταματήσει η ανοικοδόμηση, λόγο κρίσης… δεκάδες πολυτελέστατα σπίτια παραμένουν γιαπιά… από δάνεια που είχαν πάρει «διάφοροι» και τώρα δεν μπορούν να τα ξεπληρώσουν… Τι καλά να μπορούσε ν’ αναλάβει ο Coulpa ένα από αυτά και να το τελειώσει… θα το ερευνήσω! 😉

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ο Κούλπα έχει πάρα μπλογκ, το καθένα με διαφορετικό θέμα. Μπορεί και να κατέχει το ρεκόρ στη δημιουργία και διατήρηση μπλογκ. Πάντως έχει πολύ ψωμί η υπόθεση…
      Σ’ευχαριστώ που Αενδιαφέρεσαι, τι ωραίο..!
      Καλό ξημέρωμα Μαγισσούλα!

    • Ο/Η koulpa λέει:

      κι εγώ σε εχω δει.. στα φιλικά μπλογκς αλλά δεν είχε τύχη να έλθω να σε γνωρίσω.. έχω αρεώσει και λίγο τις επισκέψεις μου.. αλλά αυτό διορθώνεται εύκολα.. 🙂 🙂
      ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.. 🙂 🙂
      την καληνύχτα μου 🙂 🙂

      • Ο/Η koulpa λέει:

        χαχαχα όπως μου είχε πει μια φίλη παλιά.. έχω μπερδέψει το ποστ με το μπλογκ.. αντι να κάνω ποστ έκανα μπλογκζζ ένα καιρό.. 8 για την ώρα.. αλλά δεν τα ενημερώνω και συχνά.. 🙂 🙂
        καληνύχτα 🙂 🙂

Σχολιάστε

