Σελήνη στο Λέοντα

Επιστρέψαμε όλοι;

Καλά είναι κι εδώ. Κι εδώ κι όπου έχει φεγγάρι…

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

21 Responses to Σελήνη στο Λέοντα

  1. Ο/Η Βίκυ λέει:

    ναι, καλά είναι και εδώ…
    και το φεγγάρι όμορφο από παντού, αρκεί να το κοιτάς και να κρυφομιλάς μαζί του…
    φακουλίνι μου, καλή επιστροφή!

  2. Ο/Η Zouzouna λέει:

    ναι ναι, γυρίσαμαν. Βαράω παρουσία ! δω μαι!!!
    καλως σε βρήκα και σου εύχομαι εναν ομορφο χειμώνα στην ζωή σου!
    φιλιί

  3. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Άντε και εσύ Andoula… το παράκανες στην μπλογκοαποχή… είπαμε αλλά όχι και έτσι! 😉
    Τώρα έχουμε συνέχεια με φεγγαράδεςκαι μπανάκια, έχει και τόσα καλά αυτή η «ά-τιμη» χώρα και εμείς ΔΕΝ θα το βάλουμε κάτω!

    ΑΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦΦιλάκια πολλά πολλά χαμογελαστά! :))))

    • Ο/Η AnD λέει:

      Nαι Μαγισσούλα, έχω χαθεί λίγο απ’τις μπλογκογειτονιές αλλά είμαι ακόμα εδώ. Tουλάχιστον ακόμα γιατί βλέπω οτι η αγαπημένη wordpress σε λίγο θα αρχίσει να βάζει διαφημίσεις στα μπλογκ μας υποχρεωτικά…
      Έχουμε ακόμα καιρό για μπανάκια. Αλλά κι αυτό το φθινόπωρο βρε παιδί μου.. τι όμορφη εποχή…!
      ΑΦιλιά!

  4. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Λάμψη σαν του φεγγαριού μέσα μας να’χουμε. Βλέπεις, αυτή δε θολώνει ούτε απο τα σύννεφα. Άρα, πολύτιμη…;) Καλή χρονιά να’χουμε

  5. Ο/Η koufetarios λέει:

    Καλή επιστροφή..! Σε είχα επισκεφτεί κι άλλες φορές, δεν γνώριζα πως επέστρεψες…! Καλό μας φθινόπωρο..!!

  6. Ο/Η koulpa λέει:

    καλή χρονιά μακρινό μου φιλαράκι 🙂 🙂
    για να δούμε.. θα επιστρέψουμε κανονικά;.. εγώ ακόμα δεν έχω καταφέρει να συνέλθω από εκείνη την καταραμένη μετεκλογικήτιδα.. 🙂 🙂
    ε καλά δε χαθηκαν (ακόμα) οι άλλες μπλογκοπλατφόρμες.. 🙂 🙂
    καληνυχτούδιααα 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Eεεεεπ!
      Κουλπάκι!!
      Ποιά είναι η «φυσιολογική» κατάσταση άραγε; Μήπως αυτή που μας τραβάει στην τρέλα ή στην ανισορροπία ή στην πρίζα; Δεν ξέρω μπορεί και να είναι η ηρεμία ή η γαλήνη με πολλά διαλείμματα τρέλας. Πάντως όπως και να ‘χει τίποτα δε μένει ίδιο για να μη βαριόμαστε.
      Το Blogger με έδιωξε πέρσι (για την ακρίβεια κλειδώθηκα απ’εξω κατά λάθος) η Wp αρχίζει να με χαλάει μ’αυτές της τις πρωτοβουλίες που γράφω στη Μαγισσούλα πάνω.
      Αλλά δεν έχει σημασία τελικά.
      Αααχ Κούλπα!!

  7. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Προς το παρόν η Wp μας αφήνει ήσυχους, αν και εγώ έχω αρχίσει και αγανακτώ με τους κωδικούς που συνέχεια μου ζητάει… 😦
    Α! και ο κύριος Κουλπάκος μας «έχει» με τη πατρίδα απ’ τον Ιούλιο… και αναρωτιέμαι αν είναι καλά κλπ κλπ (έχει λένε και άλλα μπλογκούλια;) 😉

    ΑΦ και καλή μας όρεξη! 🙂

    • Ο/Η koulpa λέει:

      xaxaxa κολλησα στην πατρίδα μήπως το εμπαιδώσουμε.. παρά την συγχησή μου.. αγαπημένα μου φιλαράκια επέστρεψα.. ίσως όχι δρυμήτερος.. αλλά επέστρεψα.. 🙂 🙂
      καλημέρα και καλή εβδομάδα 🙂 🙂

  8. Ο/Η Joker λέει:

    Ζηλεύω την πρωταγωνίστρια του Μουρακάμι στο «1Q84» που βλέπει δύο φεγγάρια,ένα κιτρινοπορτοκαλί και ένα πράσινο…
    Καλώς σε ξαναβρίσκουμε εσένα και τις φακές σου

Σχολιάστε

