Καλημέρα, τι κάνεις;

Μια μέρα φαινομενικά όμορφη, σχεδόν καλοκαιρινή ακόμα, χίλια πράγματα που πάνε καλά αλλά θα μπορούσαν να πηγαίνουν καλύτερα, άλλα τόσα που περιμένουν να μπουν σε τάξη και μια αταξία να γελάει στη γωνία αφού ξέρει πως αυτή είναι τελικά που βαφτίζει και ξαναβαφτίζει τα παράπονα και τα προβλήματα αλλά και όλες τις περιπέτειες κι αυτή είναι τελικά η καλύτερη νονά απ’όλες, μια καλή νεράιδα που μπορεί να την πάρεις κι από φόβο αν σου τη σπαν τα παραμύθια ή αν ξυπνήσεις στραβά ή αν έχεις αλλεργία στη νεραϊδόσκονη και τότε να τρέχεις να της ξεφύγεις- περπατώντας καημένε μου- κι αυτή να σε ακολουθεί χορεύοντας πεταχτά ή πετώντας χορευτά και να μην ξέρεις αν έχει νόημα να τρέχεις αλλά κι αυτή η χαριτωμενιά είναι τόσο εκνευριστική που ενστικτωδώς θέλεις να την αποφύγεις γιατί μπορεί να είναι και μεταδοτική ενώ δεν είναι για όλους, κι έπειτα σταματάς να πάρεις μια ανάσα από την τεράστια πρόταση και καταλαβαίνεις οτι ελάχιστα σε νοιάζει, είναι όλα τέλεια…

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

20 απαντήσεις στο Καλημέρα, τι κάνεις;

  1. Ο/Η Βίκυ Δερμάνη λέει:

    καλά είμαι. εσύ;

    στου απρόοπτου τα μέρη χάθηκες ή μήπως στης αταξίας τα μέρη τα τρελά σεργιάνιζες;
    πολύ μου έλειψες βρε σκασμένο φακουλίνι!

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Για δες, σύμπτωση;
    Χθες μπήκα στο σπιτικό σου, με σκοπό να κάνω: «toc toc, είναι κανείς»; Στη συνέχεια σκέφτηκα, άσε θα γυρίσει μόνη… 😉
    Κάνε κάθε σου μέρα μια καινούργια αρχή, υπάρχει πολύ γεύσης χαράς στο τώρα!

    ΑΦιλάκια Andoula μου, να είσαι πάντα καλά και μη ρωτάς γιατί; ….απόλαυσε! 🙂

  3. Ο/Η DeeDee λέει:

    Ενταξει, δεν θα σχολιασω την απουσια σου τοσο καιρο. Πες μου τι πινεις για να βγαλω και νοημα απο ενα γραπτο χωρις τελείες 🙂
    Ταξη και αταξια σε πληρη συνεργασια. Ζωη on the rocks δηλαδη 🙂 Εμενα η αταξια κρυβεται στις παντοφλες μου καθε βραδυ και τη σερνω απο δω κι απο εκει καθε πρωι. Μεχρι που ξυπολητη πια βαζω μια ταξη κι εκεινη μου κακιωνει και τα βρισκουμε το επομενο πρωι στο ιδιο παντα σεναριο 🙂

    Καλο απογευματακι σαλονικια μου

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μμμ…μ’αρέσει η αταξία σου. Να τη βάλουμε να κάνει παρέα με τη δικιά μου καμιά μέρα κι εμείς να πάμε κάπου χωρίς τις αταξίες μας. Ή μήπως να μην τις αποχωριστούμε;
      Εσένα κρύβεται στις παντόφλες λοιπόν… Ωραία κρυψώνα, πολύ βολική. Εμένα όλο σε διαφορετικά μέρη πάει και τρυπώνει κι ενώ νομίζω οτι ξέρω πού βρίσκεται εκείνη και πάλι με ξαφνιάζει. Τι αταξία θα ήταν;
      Ε χάθηκα λίγο… Αλλά δεν παθαίνω ποτέ τίποτα να ξες.
      Θα έρθω σε λίγο στο σπιτάκι σου να δω τι σκαρώνεις.
      Φιλιά!

  4. Ο/Η Κωνσταντίνος λέει:

    Today’s Highlight:»…και μια αταξία να γελάει στη γωνία αφού ξέρει πως αυτή είναι τελικά που βαφτίζει και ξαναβαφτίζει τα παράπονα και τα προβλήματα…» so true : ))

    cheers

    • Ο/Η AnD λέει:

      Ε μα! Αφού τη θέλω βρε Κωνσταντίνε, ψέματα να πω;
      Ούτε θέλω να φανταστώ μια ζωή εν τάξει κι όσο είμαστε καλά στην υγεία μας όλα είναι δοκιμές και μπορεί να έχουν τα πιο ευχάριστα αποτελέσματα.

      Καλημέρα! Άλλη μια υπέροχη μέρα στην πόλη μας!

  5. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Διαολομένη αταξία και ενέργεια! Ας μείνει εκεί, για καιρό…Έμορφη…;)

    • Ο/Η AnD λέει:

      Η αταξία είναι το ελιξήριο νεότητας της ενέργειας.
      Και τι ωραία μέρα και η σημερινή στην πόλη μας…! Ελπίζω να κόβεις βόλτες!

      Καλημέρα!

  6. Ο/Η koulpa λέει:

    ..να σαι πάντααα καλάααα 🙂 🙂 χαχαχα αυτό σκέφτικα βλέποντας τον τίτλο πριν έλθω.. σε όμορφη τρικιμία σε βρίσκω φιλαράκι μου μακρινό.. μια χαρά.. 🙂 🙂
    καλησπέρες 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αααχ Κούλπα, δε σου λέω τίποτα..! Κι από τότε μέχρι τώρα να δεις πώς είμαι…
      Ένα θα σου πω, έχω πάρει σκυλάκι!
      Και τρέχω όλη μέρα και κυνηγιόμαστε. Είναι όμως μια κουκλίτσα… μα μια κουκλίτσα!!
      Καλημέρα!

  7. Ο/Η ασωτοςγιος λέει:

    δε ξέρω που χάθηκες αλλα επέστρεψες πολύ σοφή

  8. Ο/Η kalopaidialla λέει:

    Πού το θυμήθηκες το τραγούδι..Πάντα καλά εύχομαι κι εγώ σαν νέος Πάριος

    • Ο/Η AnD λέει:

      Το τραγούδι το θυμάμαι πάντα. Ένας λόγος είναι οτι μου αρέσει πολύ ο Πάριος και ο άλλος είναι το συγκεκριμένο τραγούδι είναι όσα λέω στον εαυτό μου το πρωί για να μου πάει καλά η μέρα. Στίχο-στίχο συνοψίζει την αισιοδοξία και τη χαρά που είναι έτοιμη να μας προσφέρει κάθε καινούρια μέρα. Αρκεί να μην έχουμε μούτρα και να μπορέσουμε να δεχτούμε όλα αυτά τα όμορφα.

      Καλημέρα καλόπαιδο!

  9. Ο/Η Magda λέει:

    Σε «βλέπω» ευτυχισμένη και χαρούμενη και χαίρομαι πολύ!
    Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά!

  10. Ο/Η koulpa λέει:

    που σαι φιλαράκι χαθηκες.. χρόνια πολλά κι ευτχισμένα 🙂 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αααχ Κούλπα!
      Εδώ είμαι, δεν πάω πουθενά!
      Λίγο τρέξιμο παραπάνω με το σκυλάκι που θέλει διαρκώς την προσοχή μου, λίγο άγχος με τα έξοδα του Δεκέμβρη αλλά και πολλά όμορφα που με κρατούν μακριά απ’τον υπολογιστή.
      Εσύ πώς είσαι, όλα καλά πια;

Σχολιάστε

