Καλές Διακοπές!!!

Ξεκουραστείτε, ερωτευθείτε, μεθύστε, γεμίστε άμμο, στο μαγιό στα μαλλιά -όχι στο αντίσκηνο!- φάτε καλαμπόκι ψητό που κολλάει στα δόντια, χορέψτε παλαβά, κολυμπήστε, κάντε βουτιές, ξενυχτήστε…

AnD

 

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Καλές Διακοπές!!!

  1. Ο/Η silena λέει:

    Αγαπημένη μου φίλη, καλές διακοπές και όλη μου την αγάπη, το ξέρω πως έχω γίνει σχεδόν…. αόρατη αλλά ζωγραφίζω πολύ, έχω εκθέσεις συνεχώς και άλλα πολλά !

  2. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Καλώς τη φακούλα μας!
    Χαίρομαι που το ποστ σου, είναι γεμάτο χαρά και εύχομαι με όλη μου τη καρδιά να περνάς πάντα όμορφα κοντά στ’ αγαπημένα σου πρόσωπα και ζωντανά! 😉
    ΑΦιλάκιαααααααααααααααααααααααα! πάντα καρδιάς! ❤

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αχ και πέρασα τοοοόσο καλά Μαγισσούλα μου…! Δε μπορείς να φανταστείς!
      Σύντομα θέλω να επισκεφτώ και το νησί σου. Μπορεί να με δεις μπροστά σου καμιά μέρα. Εγώ θα σε αναγνωρίσω! χιχιχι

  3. Ο/Η kovovoltes λέει:

    Όλα όσα είναι εκεί, απλά και υπέροχα και τα ξεχνάμε…Να περνάς έμορφα 😉

    • Ο/Η AnD λέει:

      Νομίζω οτι έτσι πρέπει.. να τα ξεχνάμε και να τα ξαναθυμόμαστε συνεχώς. Δε μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσαμε κάποτε να εναρμονιστούμε στην τελειότητα. Θα ήταν μια κόλαση!
      χιχιχι
      Ελπίζω να είσαι καλά.

Σχολιάστε

