Απερίγραπτη Ηδονή

Αυτό το πεντανόστιμο γλυκό δίπλα το έκανα για πρώτη φορά πριν 2 χρόνια περίπου και από τότε το κάνω πολύ συχνά γιατί αρέσει σε όλους. Πρόκειται για μια γκανάς με φράουλα και μπισκότο. Η γκανάς, απ’όσο ξέρω τουλάχιστον κι αν κάνω λάθος διορθώστε με, είναι η κρέμα από κουβερτούρα λιωμένη σε κρέμα γάλακτος.

Στο σπίτι έχω πάντα κουβερτούρα και συχνά έχω κρέμα γάλακτος για αυτό το γλυκό και την αγαπημένη πανακότα.

Όταν περιμένω λοιπόν παρέα, είναι το μόνο εύκολο να φτιάξω αυτό το γλυκό. Φτιάχνεται γρήγορα, δεν έχει ζάχαρη κι αν θέλεις το τρως αμέσως χωρίς να είναι βαρύ. Μάλιστα ζεστό είναι σαν να πίνεις ζεστή σοκολάτα, πηχτή όπως τη φτιάχνουν οι Ιταλοί.

Πάρτε λοιπόν μια δική μου παραλλαγή που πήρε το όνομά της από τη θεσπέσια γεύση της.

Απερίγραπτη Ηδονή

Υλικά:

1 μπουκαλάκι κρέμα γάλακτος (καλύτερα πλήρης)

1 μπάρα κουβερτούρα

2 κουταλάκια καφέ εσπρέσσο

4 μπισκότα πτίμπερ

Μαρμελάδα φράουλα

Γλυκό του κουταλιού φράουλα

Ζεσταίνουμε για λίγο την κρέμα γάλακτος προσέχοντας να μην την κάψουμε και ρίχνουμε μέσα σε κομμάτια τη σοκολάτα. Εγώ σπάω στα 4 τη μπάρα πριν ανοίξω τη συσκευασία ώστε να μη γεμίσω τον τόπο σοκολάτες και μετά τη ρίχνω μέσα στην κρέμα. Ανακατεύουμε μέχρι να λιώσει η σοκολάτα και ρίχνουμε μέσα 2 κουταλάκια καφέ εσπρέσσο ή και νεσκαφέ (καλύτερα να το λιώσεις πιο μπροστά σε ελάχιστο νεράκι ώστε να ενσωματωθεί πιο εύκολα στην κρέμα). Αποσύρουμε από τη φωτιά.

Όσο κρυώνει παίρνουμε 4 μπολ ή ποτήρια και βάζουμε στον πάτο 1-2 κουταλάκια μαρμελάδα φράουλα. Βάζουμε λίγη ποσότητα του μίγματος πάνω από τη μαρμελάδα, με προσοχή να μη λερώσουμε το ποτήρι. Με τα υλικά της συνταγής φτάνει να γεμίσω τα ποτήρια της εικόνας.

Σπάμε ένα μπισκότο πτί-μπερ με τα χέρια και το ρίχνουμε μέσα. Συνεχίζουμε περιχύνοντας σοκολάτα. Αν το ποτήρι είναι ψηλό, μπορούμε να βάλουμε άλλη μια κουταλιά μαρμελάδα, σοκολάτα κι άλλο ένα μπισκότο. Καλύπτουμε με σοκολάτα.

Μπορούμε να το φάμε αμέσως ή να το καλύψουμε με μια μεμβράνη και να το βάλουμε στο ψυγείο. Δύσκολο να περιμένεις αλλά μπορείς να σβήσεις την όρεξη γλείφοντας την κατσαρόλα και όλα τα κουταλάκια που «κατά λάθος» λέρωνες με σοκολάτα. Ή να βάλεις μια μικρή ποσότητα σε ένα σφηνακοπότηρο για να μη γουρουνιάσεις πάνω στο κατσαρολάκι.

Πριν το σερβίρουμε βάζουμε πάνω λίγο γλυκό του κουταλιού φράουλα και είναι έτοιμο.

Επίσης, μπορεί κανείς να περιχύσει μέρος του μίγματος σε φρούτα ή να βουτήξει μέσα το κουλουράκι του καφέ. Έχω βάλει διάφορα φρούτα, καφέδες και αλκοόλ αλλά αυτό είναι το αποτέλεσμα στο οποίο εγώ κατέληξα.

Απερίγραπτο πραγματικά.

Share

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

14 Responses to Απερίγραπτη Ηδονή

  1. Ο/Η DeeDee λέει:

    Μολις ειχα γραψει ενα σχολιο κι εξαφανιστηκε απο λαθος πατημα κουμπιου… παμε απο την αρχη!

    Ελεγα λοιπον οτι μου κανεις δυσκολη τη ζωη Δευτεριατικα που ελεγα να αρχισω διαιτα 🙂
    Βεβαια τις τελευταιες 3 εβδομαδες ειχαμε 3 γεννεθλια στην οικογενεια και βαρεθηκα να τρωω τουρτες 🙂 Εκανα αυτη την τουρτα δυο φορες. Πολυ ευκολη, ευπαρουσιαστη και αρεσει σε ολους πολυ!

    καλη εβδομαδα!!

    • Ο/Η AnD λέει:

      E πότε θ’αρχίσεις δίαιτα; Τελειώνει η Δευτέρα! χιχιχιχ
      Λοιπόν τέλεια η τούρτα που προτείνεις, νόμιζω οτι την έχω φάει και είναι υπέροχη. Θα την κάνω με την πρώτη ευκαιρία γιατί όντως φαίνεται κόλαση!
      Φιλιά!

  2. Ο/Η Art of Silena λέει:

    τι να πω γι’ αυτό το γλυκό, που πρώτον είμαι γλυκατζού, δεύτερον τρελαίνομαι για σοκολάτα και για γεύση καφέ στα γλυκά και τρίτον είναι μια εύκολη συνταγή που χωρίς πολύ μεγάλο κόπο αγωνιάς για το αποτέλεσμα!!

    λοιπόν σηκώνω τα μανίκια μου και ορμάω στην κουζίνα (δυστυχώς και οι δυο γιοί μου έχουν πάρει από μένα την αδυναμία στη σοκολάτα, θα ξετρελαθούν)

    • Ο/Η AnD λέει:

      Είναι πανεύκολη συνταγή και το αποτέλεσμα…θα το δεις!
      Αν μπορείς να βρεις εσύ ένα πιο καθωσπέπει όνομα περιμένω την πρότασή σου.
      Εγώ κάθε φορά που το προσπαθώ μόνο αυτό μου έρχεται στο μυαλό κι όποιος θέλει ας παρεξηγήσει!
      χαχαχχαχα
      Καλή επιτυχία!

  3. Ο/Η Art of Silena λέει:

    μια μικρή διόρθωση στο παραπάνω σχόλιο το αγωνιάς είναι «δεν αγωνιάς»

  4. Ο/Η Chocorello λέει:

    θα το δοκιμάσω επειγόντως…. κι έχω και άφθονη μαρμελάδα πορτοκάλι (δικιά μου)

    Τσοκορέλος.

    • Ο/Η AnD λέει:

      Καλά εσύ είσαι γνωστός νοικοκύρης.
      Με πορτοκάλι δεν το έχω δοκιμάσει γιατί δεν είναι ο αγαπημένος μου συνδυασμός. Ξέρω όμως οτι είναι ένας συνδυασμός που αρέσει σε πολύ κόσμο οπότε φαντα΄ζομαι οτι θα γίνει καταπληκτικό. Περιμένω εντυπώσεις!
      Καλημέρα.

  5. Ο/Η vad λέει:

    Βάλε πράμα, να κρατησουμε ψηλά το ζάχαρο:)

  6. Ο/Η vad λέει:

    Δικαιολογια, για να τρωμε γλυκά ελευθερα:))

  7. Ο/Η 60kai λέει:

    ωραίο ότι έχει μπισκότο!

  8. Αμαν.. πρέπει να είναι τέλειο!! Ότι έχει σοκολάτα είναι απεριγραπτη ηδονή όπως λες!!

Σχολιάστε