Βουτώντας

Κι αφού τα κύματα μελετήσαμε, αφού δροσίσαμε τη σκέψη μας, ήρθε ο καιρός να χωθούμε στην αγκαλιά τους. Για λίγο ή για πολύ. Για όσο…

…με αναπνευστήρα…

This entry was posted in Thoughts. Bookmark the permalink.

14 Responses to Βουτώντας

  1. Ο/Η Άιναφετς λέει:

    Ευτυχώς που έβαλες αυτό το video με αγαπημένο τραγούδι, γατί σήμερα που έχει συννεφιά δεν κατέβηκα να κάνω μια βουτιά…
    Όμως…Όσο κι αν αγαπώ τη θάλασσα… άλλες αγκαλιές με τραβούν! 😉

    ΑΦιλάκιααααααααααααααα! 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Προχθές δεν κατέβηκες αλλά φαντάζομαι σήμερα που είχε ωραία μέρα μια χαρά θα κολύμπησες. Ξέρεις οτι η αγκαλιά της θάλασσας με τις άλλες αγκαλιές συνδυάζονται υπέροχα, έτσι; 😉
      Σε φιλώ!

  2. Ο/Η DeeDee λέει:

    Υπεροχο τραγουδι, υπεροχος Χαρουλης!! Σημερα κρυωσω για θαλασσα… αλλα το τραγουδι το απολαμβανω τα μαλα :):)

    καλημεραα

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μήπως πήγες στο Χαρούλη στο φράγμα της Θέρμης τελευταία; Εγώ ήθελα πολύ αλλά δεν είχα παρέα γιατί ήταν και μια γιορτή εκείνη τη μέρα, της Αγίας Σοφίας αν θυμάμαι καλά. Την επόμενη φορά… Μέχρι τότε να είναι καλά το γιουτούμπ.
      Φιλιά!

  3. Ο/Η spartan oblivion λέει:

    Σ’ αυτές τις αγκαλιές το λίγο δεν είναι ποτέ αρκετό και το πολύ είναι επικίνδυνο γιατί μπορεί να μας κρατήσει για πάντα κοντά τους… Στη δεύτερη περίπτωση ο αναπνευστήρας είναι άχρηστος γιατί μετά από λίγο βγάζουμε βράγχια…

    • Ο/Η AnD λέει:

      Έχει αγκαλιές και αγκαλιές παρεάκι μου.
      Και στην κινούμενη άμμο όταν βουλιάζει κανείς μπορεί να νιώθει οτι είναι σε μια αγκαλιά μέσα. Αλλά όλες ζεστές είναι τελικά κι όλες χρειάζονται αρκεί να τα καταφέρεις να βγεις κάποια στιγμή. Εκεί θές ένα κάτι, έναν αναπνευστήρα σε περίπτωση που θα κρατήσει πολύ, ένα σκοινί να τραβηχτείς, ένα φιλικό χέρι, έναν παπά να σε ξομολογήσει, δεν ξέρω.
      Οι άλλες που αναγνωρίζω, αυτές που το λίγο δεν είναι ποτέ αρκετό, να αυτή η αγκαλιά που μου κάνει η γαλάζια αιώρα μου για παράδειγμα, δεν είναι ποτέ επικίνδυνες. Ας με κρατήσουν για πάντα κοντά τους. Δεν έχω καλύτερο μέρος να χαρίστω από μια τέτοια αγκαλιά.
      Και βράγχια και φτερά κι απ’όλα μπορεί να βγάλει κανείς όταν ζει σ’ένα όνειρο.

      Καλό απόγευμα..

  4. Ο/Η onlyandjustme λέει:

    καλησπέρα και από εμένα…
    υπέροχο κομμάτι… 🙂

    • Ο/Η AnD λέει:

      Αααα! Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε, σημαίνει οτι μας συγκινούν παρόμοια πράγματα και θα τα πάμε πολύ καλά οι δυο μας. χιχιχι
      Καλό απόγευμα!

  5. Ο/Η ποιώ-ελένη λέει:

    Είναι ευτυχής αυτός που γνωρίζει
    τη γραφή των κυμάτων
    Μεστώνει ο νους με την αρμύρα τους
    φιλί

    • Ο/Η AnD λέει:

      Μεστώνει ενώ ταυτόχρονα διατηρείται νέος κι ακμαίος.
      Ποιός είν’ο δάσκαλος αυτής της γνώσης; Η θάλασσα να είναι ή η αναπνοή; Ή δεν υπάρχει διαφορά;

      Καλό βράδυ Ελένη..!

  6. Ο/Η Βίκυ λέει:

    είτε στη θάλασσα, είτε στην αρμύρα ζωή αναζητάς…
    όμορφο το τραγούδι και χάρηκα που εσύ μου το γνώρισες φακουλίνι μου!

  7. Ο/Η περηφανη μανιατισσα λέει:

    Δεν το πιστεύω!Το αγαπημένο μου τραγούδι!Να είσαι πάντα καλά φίλη μου!

Σχολιάστε